kadang orang xfaham ,, kita dh cakap awl2 kalu melibatkan perasaan maaf chakapp kita xboleh nk go on .. tapi alih2 kita yang dipersalahkan sebb bagi harapan kat dia, dh kita ni sejenis yang peramah kamu layan kita oke, kita layan kamu okey, dn kamu layan kita xokey sekalipun kita tetap layan kamu dgn oke,,hmmmm..
2026-08-19 06:31:49
3
Iiydia🫦 :
Bila laki curang sakit do
2026-08-18 05:49:53
0
HanaLavenda 🕊 :
Pernah jugak la tolak seseorang yang benar ikhlas la kott, Masa tolak tu dia bersungguh nangis😄.. Time tu kita mati rasa, rasa nak mencuba pun takda..
2026-08-18 19:28:52
0
Chantara Radao Rattanawee :
dh dua kali kecewa semua mampu tahan 2 tahun janji bukan main manis last² ...
2026-08-18 12:47:04
1
Bungamala :
Kan
2026-08-18 03:26:38
1
Null :
nk dm jap bole x
2026-08-18 10:31:08
0
dz fajar :
sayalah ni Gini . 😁
2026-08-18 11:09:37
0
Hani :
betul
2026-08-18 05:36:37
0
SyahirahMaya :
Penat 🥹
2026-08-18 13:41:13
0
Erin Coway :
kannnn
2026-08-21 07:20:36
1
༺❀༻ 𝒦𝒽𝒶𝒹𝒾𝒿𝒶𝒽 ༺❀༻ :
bila laki kata ayat dia manis jer mula jer pastu dia curang sakit amat sekli... hati NIE dah tawar
2026-08-18 09:26:26
0
Sitii :
🥺🥺
2026-08-18 05:10:26
1
muhd muhaimin bin ghazali :
✌✌
2026-08-18 04:36:32
1
🧡No rein💛 :
🤗🤗🤗
2026-08-18 05:08:38
1
To see more videos from user @healingg_story, please go to the Tikwm
homepage.