@ahmedwaqarfx: Karachi mein mobile snatching ab sirf crime nahi, daily life ka fear ban chuki hai Lahore ke muqable mein Karachi ke halaat dekh kar afsos hota hai. Aakhir kab tak? #Karachi #mobilesnatch #KarachiIssues #sindhpolice #fyp

ahmedwaqarfx
ahmedwaqarfx
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 18 August 2026 04:25:31 GMT
210415
9166
402
562

Music

Download

Comments

wiqi5474
WiQi :
drigh road Kay pass Meray bhai say bhi wardaat howi late night subha Kay 4 bajay natha Khan bridge per
2026-09-01 15:57:55
0
aminayousafzai1
𝓐𝓶𝓲𝓷𝓪 ʏᴏᴜꜱᴀꜰᴢᴀɪ🇨🇭 :
is say Acha south Africa 🇿🇦 cahly jayee
2026-08-18 16:33:40
80
haniabutt_0
Hania butt :
bilkul right 💯✌️
2026-08-18 11:43:47
99
mishiiimalik72
Mishiiimalik72 :
hum Karachi wale boycott nh krte es lye mazeed khrb ho rhe hn.bas sab log mil k himat krn or Karachi churen
2026-08-20 08:50:42
8
user706618814
Malik Ali :
good bro
2026-09-01 12:29:59
0
arifmalik9013
Arif Malik :
Wesy Karachi and Sindh kay alwa asa q nahi hota
2026-08-20 17:09:11
5
hani.ud3
Hani Ud :
FIR to zaroor kerwao Bhai Kam sy Kam entry to ho Karachi walo KY loss ki
2026-08-28 18:14:04
7
noor.noor21774
Noor noor :
Aasa hi hai hum khud parshn hainy😏
2026-08-18 23:19:36
18
khizi111
𝗞🌸 :
bilkul thk kaha 👍🏻👍🏻👍🏻
2026-08-18 14:35:56
24
rimikhan413
Rimikhan413 :
koi faida nh in camero ka
2026-08-18 18:35:39
15
.khan40250
khan :
sub SE pehle rod KO Sahi Kare ye badmash hakomat
2026-08-18 18:02:02
7
nidakamran63
Nida Kamran :
bilkul Jana chahye video bhi lazmi bnayega
2026-08-18 13:39:47
9
thehuntergaming1
the hunter gaming :
woh camera ap k liye hai
2026-08-18 08:27:03
44
imnottariq
Imrani Tariq :
Bhi wo NCP suv haaa🥺🥺🥺
2026-08-18 14:51:39
9
ghulamshabbir59
ش ب ی ر ج ا ن :
mery se mobile cheena police station GIA wo FIR ni kr Raha
2026-08-18 13:29:27
10
lyra.......8
𓆩 𝒵𝒶𝓇𝓂𝒶𝓁𝒶 𓆪 :
Karachi ko brbad kr dia hy hakumat ny 🙂
2026-08-18 13:25:54
12
03abdulbasit
عبدالباسط سہراب زٸ :
إِنَا لِلّهِ وَإِنَـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ
2026-08-18 21:34:20
5
umaralam898
umaralam898 :
kuch nahii hota bhaiii jana fuzoool hai ghoomaty hai haqeeqat hai sab baat 🥺🥺
2026-08-18 12:07:26
13
shepherd512
😶‍🌫️ :
ye camera srf awaam ko pareshan krny k liay lgaey gaey hain kia faida Inka k jb koi chor ksi mujrim ko na pkr skaien
2026-08-18 17:41:57
6
s.ahsan.555
s.ahsan.555 ⚓️ :
right 👍
2026-08-18 05:36:50
6
swaan.storee
SWAAN :
Also usny sim ksi dusry phone m dalkrr jazzcash s loan lelya 30k ka jo hmy pay krna pryga!!!
2026-08-18 12:55:38
6
shazia_tariq19
Shazia tariq :
beta in sub zalimo k zulm ka solution karo Bhai plz
2026-08-19 09:43:44
6
afshinshah10
Afsheen Shah :
👍👍👍 Karachi ma rehna ha tu zinda rehny ka tax to Dena ha jaan bach Gai shukar ada Karen mobile tu Kya hi milna ha jin k log Mary gaye in ko kab insaf Mila .
2026-08-18 11:11:24
6
babu.401
🔥Baabu🔥 :
bhai AP mobile ko ro rhe hain, Sunday 16-08-2026 ko sham 6bje k wqt main road pr Toyota k show room se bnde ne brand new Revo Gari purchase ki aur show room se 200/300 meter dor main road se wo Revo us se cheen kr le gye, ye halat hain Karachi k
2026-08-18 22:45:26
7
ali573873
Ali Karachi :
Mazloomon Karachi
2026-08-18 08:37:14
5
To see more videos from user @ahmedwaqarfx, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About