@dietitian.aarem: जहिले दाल भात मात्र खाने? Calorie count made easy. Available in AppStore. BeFit: Nepali Calorie tracker #dalbhat #nepalikhana #dietitian #Befit #aarem
64 kg thiya ahile 60 vayako xu but wight stop vako x kin hola 😢
2026-08-18 05:14:53
5
nitumagar :
hami vegetarian le K khanu protein ko lagi 😅😅
2026-08-18 05:34:15
1
Sabu Tajpuriya :
umm ma ta gym Bina nai 75 bata 69 vako xu aelay
balance diet le nai
2026-08-20 00:12:37
1
Dipa Mishra :
weight loss/fat loss j vayeni garna maan xa.kailekahi try garxu pani vok matrai lagxa,khana ali control garyo vane ringata lagxa.nakhayera marnu vanda khayera marnu thik vanyo khayo😁
2026-08-19 03:58:23
1
binigamal6 :
paneer din Kai khada weight fat hunxha ki nai sir
2026-08-26 17:07:08
1
Susma Karki :
eveningma chahi k khada ramro hunxa ??
2026-08-18 06:02:29
1
खुशी 🌷🥰 :
ma ta macha masu kei khadina ani macha masu nakhanele k khane ta??
2026-08-19 04:17:40
1
🦋sapna Rai🦋 :
ke ke dal ma portin hunxa hola bujna paye hunthiyo मास गहत borda मसेम सस्ता रेगुलर खान्छु mo साक yo खानु koti ko ठीक हाेला डाइटिङ मा sir 🙏
2026-08-18 09:50:37
1
srijana_sharma :
Ani vegetarian ho vanay ?
2026-08-19 12:16:00
1
Shasikala Ranjit :
Thank you so much
2026-08-18 11:43:46
1
Shrestha Manita676❤️❤️ :
ma chai jahile protien Add garchhu🙏
2026-08-18 12:06:43
1
Ms:Rijal🇳🇵🇳🇵 :
masu la jhan motainxa ra sir plz vandinu na
2026-08-20 04:17:03
1
Indu Acharya :
baby अघि 55 थिएँ
सुत्केरी मा 75 सम्म पुगेँ
घटेर 64 भएको 5 वर्ष भयो त्यसपछि 64/63 भन्दा कम कहिल्यै झरेन। बेलुका खाना कहिल्यै खान्न अब त जमेर बस्यो weight यसलाई घटाउन चाहिँ के गर्नु
2026-08-18 07:27:32
1
tirsana pun magar❣️🧿 :
masu khayera motauxa vanxan 😁
2026-08-19 16:07:51
1
somagrg :
बाथ रोग भएको मन्छे लाई दैनिक आउसधी खाना पर्छ आनि चिसो दहि खाना हुन्न आरु मात्र खादा ग्यास्टिक हुनि आरु केही option xa?
2026-08-20 00:09:06
1
peace :
kina. reply dinu huna hoi
2026-08-18 09:51:53
1
Amrita :
नमस्कार सर। मेरो पनि habbyweight मलाई please help गर्नुहोस्। म वेट घटाउन चाहन्छु। हामी शाहकारी पनि हो। हामीले चाहिँ के के खाएर वेट घटाउन सकिन्छ हजुरले मलाई यसैमा मेसेज गर्दिनुहोला।
2026-08-19 04:21:18
1
🪸🍂Nani♥️🍂🪸 :
hus tq🙏♥️
2026-08-18 09:48:15
1
Shanti Sapkota मामु छोरी :
ओइट स्टप भको छ के गर्ने होला भनि दिनुन
2026-08-18 11:02:47
1
rivansh_ :
What are to protein Rich food veg and non veg people ?
2026-08-18 11:57:50
1
गिरमान राना मगर❤️💖🙏🇳🇵 :
दालमा २५% प्रोटिन हुन्छ अनि कुखुराको मासमा पनि २५% नै प्रोटिन हुन्छ अनि बराबर भएन र?
2026-08-18 06:24:01
1
Rijushree :
stress le Garda cravings vairakhx ,, cravings ghate ta garna sakxu,,yo current noodles le Garda Kura bigrinx matra 1 month ma 4 to 5 kg loss hunx
2026-08-19 01:20:37
1
Amira karki dhungana :
🥰🥰🥰
2026-08-18 05:23:33
1
kabindra karkeee💗💗 :
🥰🥰🥰
2026-08-19 11:04:45
1
Muna khadka :
🥰🥰🥰
2026-08-18 05:14:31
1
To see more videos from user @dietitian.aarem, please go to the Tikwm
homepage.