@doctorsamina3: Dr samina haq interview #foryou #foruyou ##viralvideos #fyp #viraltiktok

sajal media
sajal media
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 18 August 2026 07:16:29 GMT
286946
9102
129
920

Music

Download

Comments

maryamkhaan19
maryam :
shohar ko kaha samjh ata h
2026-08-18 20:34:48
63
rahimejbani2
rahimejbani2 :
اپ کی اس بات سے سخت اختلاف ہے۔ جوائنٹ فیملی ایک ادارہ ہے ایک نعمت ہے۔ اس کی اہمیت مغرب سے پوچھیں
2026-08-19 12:05:52
8
theghostwoman
The Ghost Woman :
بالکل صحیح کہہ رہی ہیں ڈاکٹر صاحبہ اللہ اپ کو صحت اور زندگی دے میم
2026-08-18 13:32:48
26
haaqkebaat
Pardadaar :
gunah hai agar bivi saqoon main nhi
2026-08-19 12:31:37
9
r.m8841
R.M :
bhot mushkil hota jb family k 8 9 log bs aik bndy pe hakomat krna chahy use dbana chahy koi us samjhy na sb aik side pe ho wo akeli aik side pe
2026-08-19 09:59:19
7
khanaapakana
khan's kitchen :
Love joint families but 5miles away 😂😂be joint on occasions
2026-08-21 09:30:48
4
ibrahimmalik6834
Ibrahim malik :
bnada room me bhi khul k nh bol skta kehty hain slow bolo bahir koi sun ly ga sth kitchen hy hmry room k sth hum dur dur k bolty😭
2026-08-19 07:24:20
9
lazy.lamhe6
Lazy lamhe :
are you a doctor or social activist
2026-08-22 07:12:32
1
humairajabeen20
humaira jabeen :
mere bachay zehni mareez ban gaya hain privacy na ho e ki waja se
2026-08-20 13:28:56
10
www.ticktock.commuhammed
zilay Huma :
bilkul
2026-08-18 23:14:53
5
eshaansari007
IshaAnsari 007 :
Betion k hissay ka bhi to bataye Sirf beton ko NAHI Dena chahiye
2026-08-18 18:33:12
4
henzz_b
Henzz_B :
Totally agree 👍
2026-08-20 08:31:01
2
sajida.zafar0
Sajida Zafar :
بلکل درست بات کر رہی ہیں
2026-08-19 19:53:10
3
proplayz281
proplayz281 :
So true
2026-08-19 03:34:35
2
missiqra087
Miss iqra💖😊 :
Nafsiyati bna dety hen ye systm😭😭
2026-08-22 10:21:29
1
sarwatqazi4
Sarwat Qazi :
شرعاً جوائنٹ فیملی سسٹم کا کوئی کونسیپٹ نہی ہے
2026-08-20 18:20:54
3
joeln045
Joel :
thk khati hai Dr sab ap God bless you
2026-08-18 19:33:43
4
eshaansari007
IshaAnsari 007 :
Absolutely Right 👍👍💯💯
2026-08-18 18:31:12
2
imraatifgmail.c0
@IMRA✨ :
💯💯💯💯💯💯💯 ESA hi hona nai chaye
2026-08-18 20:43:14
1
muhammadfiyaz424
muhammadfiyaz424 :
good 👍
2026-08-18 18:08:02
2
usmanqur60
usman qureshi :
doctor sahiba I love you for that
2026-08-18 20:21:25
3
user123123123788
user123123123 :
2026-08-18 14:44:31
2
alikhann647
Saba_khann💫 :
mujhe urine infection hai jiske Liye Maine do aur ek medicine use kiye lekin mujhe koi
2026-08-18 19:43:13
2
rukhsananahim786
Rukhsana raja 🇬🇧❤️🇵🇰 :
True
2026-08-19 08:27:52
1
raeesbaloch678774iiuuui3
Raees baloch :
ap dr saiba ap k baatai samajdari se krna m boht pasand hao
2026-08-19 03:23:27
1
To see more videos from user @doctorsamina3, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About