@dramaxloverv7: #FYP #ForYou #ViralVideo#DramaLovers#Trending#PakistaniDrama#PakistaniEntertainment #Reels

🌸 𝙳𝚛𝚊𝚖𝚊 𝙻𝚘𝚟𝚎𝚛 🌸
🌸 𝙳𝚛𝚊𝚖𝚊 𝙻𝚘𝚟𝚎𝚛 🌸
Open In TikTok:
Region: US
Tuesday 18 August 2026 07:40:49 GMT
339278
20562
190
907

Music

Download

Comments

farwakhanpti804
Farwa Khan PTI 🇧🇫✌🏻 :
Mere Ghar vale khte ha tum bas pass hojao
2026-09-03 12:23:42
297
mis_583
Nancy ❤️❤️☺️😊 :
drama name
2026-09-04 11:39:28
1
they.love_mi4
𝓜𝓲𝓪🦢 :
ab chaty first position ko 🙂
2026-09-03 17:59:09
31
mahamhunyarrrrr1
♡🦋𝑱𝒂𝒕𝒕𝒂 𝑫𝒊 𝑲𝒖𝒓𝒊🦋♡ :
Meri mama kahte han k pass ho jou bass 😂
2026-09-03 16:22:32
86
softglow1010
نور 🚩 :
this is very wrong
2026-09-03 15:00:50
138
mariam12038
fairy🫀 :
mere wail Kuch nhi bolo thi 😂😂😂😎
2026-09-03 18:44:03
0
fawzaanfong_x
4zaan... Official💀 :
This is the problem with parents
2026-09-03 21:56:20
7
asiastylishcenter2
Mehar :
or mara papa khta Hy hma position nii bss passing marks Chahya
2026-09-04 09:05:20
3
hamzashk0089
"حمزہ"🦴 :
mere bhai ki kal 3 suppliyan ayi ha or ghar wale bhangre dal rahe
2026-09-03 22:22:12
14
rubababid28
♥︎ꪹꪊꪉꪖꪉ♥︎ 🖤 :
Allah Meri Toba Toba 🥹
2026-09-03 12:25:11
40
elsa.01023
Hania :
ya har Ghar ki Kahani ha
2026-09-04 01:58:34
16
afrah.yasin123
🥀Afrah🥀 :
Drama name??
2026-09-02 18:34:59
17
baby.gril0404
♥ I LOVE THIS ART 🌷 :
mara bi ye hi hall ha
2026-09-03 12:40:55
8
musa1122ruhab.21
Musa Khan ✨💗 :
ya to bilkul Meri story ha same to sane qasam sy 😫💔😭😭
2026-09-05 11:35:03
0
sk.moment13
𝙎^𝙠 𝙈𝙤𝙢𝙚𝙣𝙩🫶🏻🍁 :
MERI STORY DHEKO 🥹
2026-09-03 10:41:25
5
ayesha.rajpoot301
RÀJPŌÖT 💕 :
darma name
2026-09-04 11:19:57
1
miss._.baloch3
⚜️Miss BalOch⚜️ :
Kuch parents bhot zulm krta hai bachon py 😭💔
2026-08-18 09:25:36
31
innocent.girl3908
innocent girl :
is liy khty hai k bacho pr prasher nai dalna chahiy
2026-09-03 16:17:59
5
faisalmushtaq452
ch Faisal Mushtaq maan :
mery ghr walay khty hain bs ho jao hm uso mai khush hain bachon ko itna pressurize na kray kai un ki maut ho jaye
2026-09-04 15:29:02
1
imwalijan
imo wali❤ :
Meri behn ki 4 supplies ayei hain abu ny kuch nhi Kaha UK wali behnu ny party b di😂 Mera behno kehta fail hu gi tu chuti party pass hu gi tu bari party aur gift koi serious leta e nhi par muje buht gussa ata ak me ny e bezti ki baki kisi ny kuch nhi bola
2026-09-04 04:47:07
4
desent_londa22
فی امان اللہ :
Yar hame kehta han bas 1 ghanta toh par lia karo 😁
2026-09-03 17:15:11
4
azanmehar141
Azan :
Darama name
2026-09-03 10:39:48
4
mohtarma0804
𓆩♡𓆪 :
kash mere baba ase na hote
2026-09-04 07:15:59
2
To see more videos from user @dramaxloverv7, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About