bhi black Dala iran valy bhejy geh ya Pakistan seh ayga?
2026-08-18 18:11:26
16
Shahbaz Rind Baloch🇵🇰🇸🇦 :
wo hum pehly kar chuky sikhy nhi hain wahan pe
2026-08-18 15:08:50
14
🔥 ♨️گرم گھوڑیاں 💥✅️ :
wah wah kia policy hy
2026-08-18 09:44:56
1
Hammad arian :
Ismy kya loop hole copper tu change ni hoga
2026-08-18 15:10:18
1
Syed Iftikhaar H Shah :
coins nai available htay bhai😁
2026-08-18 15:47:27
2
༺꧁☞︎SIDDIQUE༻NIAZI☜︎꧂༻ :
The gateway to jail 😁😁😁
2026-08-18 17:07:55
2
آیـــــــان 🥀 :
That's illegal bro .
2026-08-18 16:50:11
3
Do good Have good❤️❤️🫶❤️❤️ :
bahi ap khud q nai krty
2026-08-18 17:12:44
1
Ꭵ丅ᗩᑕᕼᎥ :
India may Huwa tha ambani nay yay hi keya tha
2026-08-18 17:56:30
2
user7342162181548 :
Bhai ap ais line mah sb sa peecha kesa la rahe ha 😂
2026-08-18 15:00:56
1
Abdul rehman rajput :
agar note change ho gaya tu saray war jaya gaya
2026-08-22 14:53:30
0
A D DOGAR👑 :
Buy kasy kary
2026-08-18 08:58:53
1
Mr-Gujjar-098 :
Good idea
2026-08-19 23:26:53
0
Proud to be Sardar 👽 :
Bahia Kesy Hoga ya 😂
2026-08-18 11:25:35
0
yasir , 🎭🎭 :
2026-09-01 09:27:52
0
Adnan Malik :
ap lelo bhaii khudd❤️❤️❤️❤️
2026-08-29 10:06:29
0
user841928 :
kis exchange pe mil rahe hen
2026-08-19 07:52:45
0
Muhammad Sajjad :
Dhiru Bai Ambaani NY bhi yeh hi Kiya tha Lekin USS ko Syria chorrna parra tha 😂😂😂
2026-08-19 04:04:26
0
Atif Aslam :
😳
2026-08-19 06:07:51
0
T Λ S Λ W U R ⚡︎ Λ B B Λ S :
but ye ab possible nahin hai
ab shivay khane peene ka zariori Saman ke alava aur kuchh Nahin aata vahan se 4 sal se import export 100% se 22% rah gai hai Mera 15 sala experience mein yah zandgi mein pahli bar hai
2026-08-19 04:17:54
0
ZAiN 🇿🇦 :
acha theek ha
2026-08-18 15:09:02
0
To see more videos from user @shamstabraiz12, please go to the Tikwm
homepage.