@consultanputerishanaz: BUYBACK BIASA vs SPECIAL BUYBACK ✨ Nak buyback biasa? Biasanya ada sedikit kerugian. Nak trade-in? Pun biasanya ada sedikit kerugian. Kedua-duanya boleh menyebabkan gram susut & nilai susut. Silap-silap, nak tukar design baru pun kena tambah duit lagi 😮💨 Tapi jangan risau… ada SPECIAL BUYBACK ✅ 💰 Duit dapat ✨ Emas dapat 💍 Design baru pun dapat Yang paling penting hantar berapa gram, dapat gram yang sama seperti asal. 🤩 #specialbuyback #soorgapreloved #fyp #emassrisemantan Sebab itu Special Buyback adalah premium — khas untuk yang bijak jaga nilai emas mereka. 💛 Bijak pilih. Bijak simpan. Bijak tukar