@umer_rana07: Post 1 | How to Join Pakistan Army as Officer | PMA Long Course Explained Pakistan Army mien kese jaien? Full explanation #pakarmy #pakarmyjobs #fyppppppppppppppppppppppp #jobs #creatorsearchinsights

Umer Rana🔥
Umer Rana🔥
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 18 August 2026 14:32:18 GMT
85102
4001
141
233

Music

Download

Comments

armedforces.prepa
Armedforces preparation :
alhumduillah humare acadmy sy is dfa 6 recommendation hain 🥰🥰
2026-09-01 11:08:44
0
ayesha_23590
𝑨𝒚𝒆𝒔𝒉𝒂 :
Girls can apply???
2026-08-20 17:58:46
8
kashif_mirani5
Kashif Ali :
Initial clear waiting for ISSB bro
2026-08-21 04:11:03
6
muhammadsameer6586
sami :
isb 55℅ marks are applicable?
2026-08-20 11:15:31
3
rana..017
RANA :
RANA shab please reply
2026-08-29 12:25:03
1
feelhappiness4
𝓐𝓻𝓶𝔂 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓻 😘 :
girls ka bi bta da
2026-08-20 07:58:53
1
mudasir.ahmed.kak
Mudasir Ahmed Kakar :
mea abi recommended how gaya🥰🥰
2026-08-20 15:54:00
2
zebiedits5
Zohaibexpress :
I am proud of Pakistan army 🇵🇰♥️
2026-08-18 16:15:55
10
roni.gaming7
ROHAN MUGHAL :
matric ke bad jaa sakty hn
2026-08-18 21:28:18
1
silence.maxed.out
♑ :
kia ics k Baad bhe pma Long course krskte Hei
2026-08-21 07:09:53
0
nayabrajput658
𝑁𝑎𝑦𝑎𝑏ꫂ᭪݁𓍢 :
kia larkia FA ka bad ja sakti ha?
2026-08-21 07:56:41
3
shahyraam1
. :
long course to nhe kr Raha Lakin rehti pMA main houn🥰🥰 beautiful place
2026-08-19 07:17:38
7
mahudoll977
༒☬𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓪𝓷𝓰𝓮𝓵☬༒ :
sir please AFNs pr b 1 video bna den
2026-08-21 04:19:18
1
sabr_sabr35
sabr🥰🥰🥰 :
ya kab open hu vacancy
2026-08-18 14:39:47
2
hunnainsafdar1
Hunnain safdar :
bro mujhay please pin kardo main first hin
2026-08-18 14:35:33
5
aman_ullah932
aman_ullah932 :
diploma wala apply kar sakta ha
2026-08-20 20:02:03
0
hasanandcardmaker
Hasa Nand Card Maker :
"Si" banne ke laya kaya step hai
2026-08-24 12:57:24
0
sharjeel.memon71
✨♕♡⚘Ąᵈ𝔞ӄ𝔞r⚘♡♕ ⚡ :
kn si book read krni chi ha issb KY kya
2026-08-20 12:08:46
0
hammad.ahmad8504
Hammad Ahmad :
IELTS par aik vedio ... please
2026-08-18 14:49:36
1
mbilalzali
FutureOfficerPK🎖️ :
I'm
2026-08-25 14:16:55
0
itx_bareeha
🌸 :
Ma navy ka kr rha
2026-08-29 18:02:40
0
talha.dogar03
TALHA DOGAR :
THANK YOU
2026-08-31 10:15:05
0
abdurrehmanrajpoot007
AbdurrehmanRajpoot :
bhi kio IT ki job hai
2026-08-27 11:36:20
0
mahfooz.ali200
🥀MAHFOOZ Ali💫 :
I have 90 Marks GDP pilot as commission officer can you help me
2026-08-28 17:56:47
0
bilalahmad665577
BILLO♟ :
What's about PAF
2026-08-27 18:43:23
0
To see more videos from user @umer_rana07, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About