kat online banyak copy.. kat spepart motor pon banyak copy..
2026-08-19 20:46:09
471
Zakirudin :
beli kt official dia je..
2026-08-19 23:02:12
252
E :
Nak beli online boleh. Tpi beli dkt official store
2026-08-19 13:41:15
40
PandaliciousBySas :
saya selalu beli kat hollywood motor. tu ori ke geng?🥺
2026-08-19 23:00:52
22
Ahmad Baihaqi :
xyah beli motul laa. byk sgt nak kena amik tahu
2026-08-20 07:43:45
15
أيمان هاكيم :
Pakai petronas lgi elok…🤣 ori pam minyk..motul kjp france lh kjp vietnam sush lh nk percya….
2026-08-19 17:59:32
51
amirulrahmat. :
dua kedai ni confirm legit🤌🏻
2026-08-19 23:22:51
15
Areef_X_X :
aku selalu beli kedai ni kedai oren, harap2x Ori la.
2026-08-19 14:32:54
7
~Kīm'mochi😜 :
bersepahhh original dalam online.. pandai2 cari...
2026-08-19 14:50:33
5
siputsedut :
bang ni nk kira cmna ni ada sirim tpi cahaya putih tu nipis plak
2026-08-19 19:51:55
7
#fazzshop :
baik pakai petronas lagi cun, engine aku dari 2012 smpai 2023 aku pakai motul makin lama makin teruk quality tukar petronas alhammdulilah sedap terus engine
2026-08-26 18:59:15
0
Heyy . :
sama je xde beza kedai ke online ke
2026-08-20 22:43:12
1
iman_ddin :
ni yg saya punya
2026-08-24 15:10:04
0
Akim :
ni kedai Ori kn official motul Malaysia
2026-08-20 16:42:13
1
Ben Aman :
Aku slalu beli dkt vr global confirm ori
2026-08-20 00:02:35
6
Ayishh :
Ni vietnam punya, vietnam lagi sng nak detect copy banding france
2026-08-20 05:43:36
1
AF 9RZ :
pakai petronas je.. beli kt stesen minyak.. sia2 je petronas wat myk dekat Merc dan Yamaha. Motul dgn Petronas? mestilah petronas.. kualiti superb
2026-08-22 07:29:23
0
Call Me Kacak :
orang lama main moto tak guna minyak ni
2026-08-22 06:19:19
0
mohd :
tulisan ml di botol dan cop tarikh tu dh comfirm fake .. nipis besar ..
2026-08-20 03:38:33
2
paaqz :
tkpqaya dah bang cust saya ada yang jenih suka brng shoppe saya dh cakap bnyk minyak copy saya nk beli kat kdai dia tkmau dia kata mahai , dlm shoppe murah sikit , pastu enjin dah lup dia salahkan saya takpndai buat adehh nk teqang macam mana lagi bagi depa tk beli lam online 😅
2026-08-20 05:50:14
2
Kucing spana :
Aku beli 7100 15/50 bau cherry mat
2026-08-20 02:38:17
1
hea :
scroll2 xde pn yg mention kedai ni, ak slalu bli sini😅
2026-08-20 08:23:36
3
A R D I Y A N :
fake or ori??
2026-08-27 08:39:36
0
To see more videos from user @vfg.garage, please go to the Tikwm
homepage.