@vikaskaushal2320: #sharmafamily #saasbahu #familyvalues #care

VikasKaushal
VikasKaushal
Open In TikTok:
Region: CA
Wednesday 19 August 2026 13:23:35 GMT
493032
19037
485
2498

Music

Download

Comments

rooh3503
🥀🌻 :
Bahu ko kbhi b beti ni smjha jata
2026-08-20 12:39:58
67
komalj25
Komalzahra :
👏That’s very sweet of you to have this thinking. I wish there were more people with this thinking
2026-08-20 01:10:20
55
ahsan.khan62030
Ahsan Khan :
bilkul shi bat h agr ap jsy smjhdar hon to na
2026-09-01 15:31:25
1
user3986508236102
janat arfan :
es umar me bhi etny lamby Baal mashaallh.koi tips please
2026-09-01 05:36:07
1
azlan.abbasi95
Azlan Abbasi :
im proud of youuu
2026-09-01 14:33:42
1
hamda.haider
Hamda Haider :
bachy paalna wakai un k maan or baap ki zimedari hy... wo aurat bilkul thik boli
2026-08-20 11:14:13
94
mrs..ali446
aliza95 :
bht achi baat ki aap ne Dil Jeet Lia sir
2026-08-20 13:46:38
110
user94373229302781
Devika Bhowan :
Absolutely Right
2026-09-01 07:57:34
1
forgot.id0
𝙄𝙣𝙨𝙩𝙖𝙜𝙧𝙖𝙢 𝙪𝙨𝙚𝙧 :
Good super
2026-08-31 17:23:21
1
maha.sohail37
Maha Sohail :
uncle untie bhooooot achiii soch hai apkiiii or salam ap dono ko
2026-09-01 06:04:17
8
shujaaibrahim
Shujaa & Ibrahim :
kash mn ye status lga skti
2026-09-01 18:24:27
2
archanashrestha10
Archana Shrestha :
Very well said uncle ji 🥰
2026-08-20 03:13:00
5
mrsshoaib359
بنت مجید اللہ خان :
میں تو اگر اپنے سسرال کی اپ کو کہانی سناؤں پہلے تو اپ یقین نہیں کرو گے دوسرا اپ حیران اور پریشان ہو جاؤ گے کہ ایسا تو ہو ہی نہیں سکتا ایسا کہاں ہوتا ہے😂
2026-08-20 09:21:30
26
rajo76950
Rajo :
hmre SAS susr to apne potti pote se Boht Pyar krte hain
2026-08-20 13:13:33
5
onlyme123_3
🍒No Name🎀 :
Meri sas or susr asy hi ha 🥰
2026-08-20 09:04:56
7
anushapantha50
Anusha Pantha🕉️🕉️🔱🔱 :
yessss🤗🤗🤗🤗
2026-09-01 06:43:31
1
nidhigenda
nidhi :
very well said
2026-08-19 23:40:15
6
syeda.fari11
Syeda Fari :
kash eyse sas susr mery b hoty
2026-08-20 08:17:22
12
wasiarehan6
Wasiarehan :
ager sb ki soch aisi hojay to nafratein or bht si buraiya khatam hojay
2026-08-20 10:04:04
12
musfira2386
muqaddas :
mene or mere husband ne ye promise kya hai k hum achy in laws banay gy
2026-08-20 15:57:06
5
nklkutte2
selfish 🌠 :
rula diya apny ye bohot achi bat ki apny😁
2026-08-31 07:31:25
2
sweety__bushra
sweety__bushra :
Lol meri saas to ek ghr me rehte hue bhi ek minute nhi sambhalti meri baby ko 2.5 years ki hogai wo.. main sare kam k sth baby bhi sambhalti hun.. husband bhi nhi sambhalte bilkul bhi. I hope more people think like you
2026-08-23 10:40:51
3
darwaish450
🚩 :
koi nai smjhy ga😔
2026-09-01 08:43:25
1
manishajaiswal061
queen 👑 :
yadam Sahi baat❤️❤️
2026-08-29 14:30:36
1
user8577607610428
Rahman :
bilkul
2026-09-01 04:11:08
1
To see more videos from user @vikaskaushal2320, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About