@alithecounselor:

Muhammad Ali
Muhammad Ali
Open In TikTok:
Region: AE
Wednesday 19 August 2026 13:43:23 GMT
7990
831
199
31

Music

Download

Comments

talha_maher_123
ɪᴛx-Tᴀʟʜᴀ✨ :
Brother Qasam Sa ap Authentic Bandy hoo boht trust ap pr Love uu yar broo itna knowledge danay ka lia Or authentic knowledge haa❤️😎
2026-08-29 13:07:49
2
palwisha737
Palwisha :
channel name sir?
2026-08-19 15:48:58
2
ibrahim_baloch0007
ابراھيم بلوچ ☠️ :
Ali bhai otc market Ma yah strategy Kaam karti hai
2026-08-21 04:28:19
2
alooworldstories26
🥔 ALOO WORLD STORIES 🍅 :
ya cheez bhi love ap❤️
2026-08-19 13:53:03
5
user1xdutgnu47
Tanveer Ahmad MaitLa :
Ali bhai huuuuuuuugeeee grrrrrrand fan of you,,,, main ne Quotex pe apki complete playlist Kai bar dekhi aur AlhamdoLillah AlhamdoLillah is Qabil ho gya hun kay OTC market main khud se na sirf trade place kar sakta hun but profit bhi kar raha hun,,, bas live market ki smjh ni the mjhe aur ab fractal+super tired indicator pe mastery kr raha hun aur accuracy 90+ aa rahi,,, waiting for urs detailed video Ali bhai,,,
2026-08-21 08:55:05
1
shahfaisal3213
shani khan :
sir Fractical kya direction deta hay...please reply
2026-08-22 09:18:27
1
pathan.khan0459
pathan khan :
sir main ny es strategy ko EUR/JPY may use kia hy wha py es ka results bhut km Milty Hain , kindly koi asa pair btain jis may ye 90% to 95% Kam krti ho sukria
2026-08-21 09:42:44
1
its.haider318
it's Haider :
sir... 1st question Kya yh... strategy OTC pair me work kry gi... or 2nd question... agr requirements fulfill hone k bawjud... trade win nh hoti... to uska reason Kya Hoga?
2026-08-24 07:52:51
1
trade.with.rashid3
Trade with Rashid :
ali bhai Iss indicator ke pair konse ha
2026-08-21 10:34:59
1
zaman_shah555
shah gee :
Ali bhai you are such a great person you are my influencer dil se aap jesa koi ni ♥️
2026-08-19 16:55:13
2
uknownxxa
NEDA GULL :
bhai 😅😅😂 kasmy batao khod konsa base use karty hu indcator base price action etc etc plesse o b seeka do or bata b do yaha
2026-08-21 08:36:38
1
future_multimillionare
I_will_return_in_2030 :
Ali Bhai yah Jo aapane detail video banani hai yah earnRashid ke channel per hai upload Hogi
2026-08-21 00:50:21
1
farhan.virk86
🚩فانی_ورک☠️ :
bhai ek tu ya Arrow kaha sa lagty ha or ali bhai koi 5 strategies bta do jis hum course ka sath sath apna profit b bna ly
2026-08-19 16:31:44
2
malik356wb
Malik :
sir ya OTC pa apply ho thi ha ya live paa please bata dyy
2026-08-26 06:23:17
1
tahirameen005
Tahir Ameen :
telegram k liyee vpn chahiyee or vpn or qoutex ka apas Mai dushmani han or hamare pass Sirf 1 mobile han apke telegram or vpn ka maslaa kesy solve hogah?
2026-08-21 17:00:04
1
nomi.student.free
Nomi Student Freedom :
ye har live market ke pair me work karega?
2026-08-19 18:21:13
1
user7021190318611
𝙁𝙖𝙞𝙯𝙮._.𝘽𝙖𝙡𝙤𝙘𝙝 :
brother I to want say one thing to you I love you brother 🥰🥰🥰🥰🥰
2026-08-20 17:07:09
2
trade.with.rashid3
Trade with Rashid :
ali bhai best time Konsa ha trade ka
2026-08-21 03:30:22
1
ubaid_638
UBAID Bangash :
Ali Bhai the great
2026-08-19 19:56:32
2
mutahir_speaks
Mutahir Speaks :
Sir Money Management wali video kab arahi hay
2026-08-19 17:41:18
2
m.hussnain772
Muhammad Hussnain :
Requirement be fullfill ha
2026-08-20 18:23:54
2
trade.with.rashid3
Trade with Rashid :
ali bhai ye strategy Konse din Kam nhi karti
2026-08-20 10:16:00
1
saeedff001
@§∆€€D❤️‍🔥 :
or bro mtg trade trend ke opposite lete hai?
2026-08-22 17:39:25
1
shaikh_588
𝑺𝑯𝑨𝑰𝑲𝑯 𝑺𝑨𝑯𝑨𝑩 🚩 :
5 second strategy wo bhe 1 minutes candele pe plz 🥰
2026-08-19 16:28:50
3
fariya_talpur49
Frheen talpur🫧🪞 :
sir apke telegram channel ka name Kya hai
2026-08-19 17:14:07
1
To see more videos from user @alithecounselor, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About