Tanveer Ahmad MaitLa :
Ali bhai huuuuuuuugeeee grrrrrrand fan of you,,,, main ne Quotex pe apki complete playlist Kai bar dekhi aur AlhamdoLillah AlhamdoLillah is Qabil ho gya hun kay OTC market main khud se na sirf trade place kar sakta hun but profit bhi kar raha hun,,,
bas live market ki smjh ni the mjhe aur ab fractal+super tired indicator pe mastery kr raha hun aur accuracy 90+ aa rahi,,,
waiting for urs detailed video Ali bhai,,,
2026-08-21 08:55:05