yang basuh motor time hujan tu dah kenapa ???? 😂😂😂
2026-08-19 16:10:23
8
𝔾𝕪𝕡𝕤𝕪𝕞𝕒𝕟👹 :
bibik dah beli tanah kat kampung ni..
2026-08-19 19:58:36
1
Kamal Amysaa :
Hahahaha..lawak kena kena kena
2026-08-19 18:12:41
1
F :
BIBIK NAMPAK KING SELL LAA SIRRRR
2026-08-19 17:45:07
1
𓇼Patrick𓇼 :
MC kan gaji dia bang😂
2026-08-20 03:45:35
1
fiq :
TEKAAAANNN LAGI BIKKKKKKKK JANGAN TAK TEKANNNNNN🔥🔥🔥🔥🔥
2026-08-19 21:46:38
1
Aisha.Ashley :
🤣🤣🤣 lawak la… saya pun bagi gaji saya jugak lah…
2026-08-19 18:04:02
1
Abot Wrx :
mantap bibik... boleh beli jakarta nie kalau lot 11.0....
2026-08-19 16:29:57
1
bangnazpress :
Bang. Sy nk keje dengan abg la. Tp sy yg bg gaji kt abg. Abg tlg trade. Nak lot 11 jgk ye 😆😆
2026-08-19 23:21:56
2
Akla Rasid :
bibik kesalahan 1 pengalaman bik. tak lost tak jadi pengalaman. tak lost tak jumpa cara yang betul. Bos bibik pun dlu laluai perkara sama. sehari demo esok dah depo 100usd .kalau tak , tak jadi la akan Journey Bibik 😆
2026-08-19 17:19:55
2
faezal88 :
Bibik kna masuk klas 90 hari sir..lps ni biar bibik lipat gandakan duit gajinya..fllllayyyyyyy…😂😂😂😂😂
2026-08-20 00:57:43
1
Hady Fahri :
bibik tekan lot 11 mau pulang ke indo sehari 2 kali ke tu?
2026-08-19 16:41:27
2
@NAUFAL🖤 :
aku nk Jadi tukang kebun boleh?😁 xnk gaji,nk trade je..
2026-08-19 21:34:12
1
ℋ𝒶𝒾𝓀𝒶𝓁 ✌︎ :
Bibik paling pawer setakat ni belajar 1 hari dh fm lot 11.0🤣apa apa pun bibik tetap padu🔥
2026-08-19 16:13:52
4
hhafiz. :
Maybe bibik ingat lot 11.00 tu 11 dollar je kot 😂😂
2026-08-19 16:15:20
1
tarzixx4 :
Mak aaii naya tu
2026-08-25 11:54:32
0
Ashraf 477 :
nasib la acct demo
2026-08-27 05:53:18
0
chor71 :
lot 11.0...klu btul dia tekan ratus ribu pofit😅😅😅
2026-08-23 13:48:13
0
HyperX :
x kan ajar bibik je , saya x nk ajar ke? saya mencari sifu ni
2026-08-22 03:39:14
0
HyperX :
bibik ke mak sedare😂
2026-08-22 03:37:53
0
Rikaki Tarinku :
ntap bibik jalan terus😁
2026-08-19 16:10:17
0
To see more videos from user @journeyareman_education, please go to the Tikwm
homepage.