@azikadir: Lisa dah kembali masuk live mak, kalau tak sebelum ni dia tak yakin diri sebab sunburn teruk... Dia pakai setiap malam dalam 4 hari sunburn hilang, ni dah seminggu nampak kulit dia glow kan 😍
AziKadir
Region: MY
Thursday 20 August 2026 05:46:01 GMT
Music
Download
Comments
Kak Farihah 1202 :
betul , i pun pakai ni ,yg lebih punya i pki kat tumit kaki yg merekah , skrg dh elok Azi
2026-08-21 06:19:01
3
kay_icho :
comel kakak
2026-08-20 06:45:01
1
einaAzlina🤍 :
done oder Azi,sy nk bg ank 12tahun pakai,sunburn teruk
2026-08-20 23:33:30
1
LynneAzizan_2 :
Anak dara ni plg iras muka azi . Comell jer
2026-08-29 12:32:00
0
a :
ada beg kuning ke
2026-08-20 05:49:00
0
cocomelon1506052015 :
hi kak Azi..kulit sensitif dan ibu menyusu bole pakai ka
2026-08-28 06:30:31
0
litter :
yg nii buleh jadi moisturizer tak
2026-08-22 08:59:51
1
Jia :
azi mmg cantik btul...pandai bergaya 🥰🥰
2026-08-28 00:37:29
1
Che Puan Lynda :
anak lelaki pun boleh kan..
2026-08-29 23:32:51
0
Mama Rai :
Anak sy sunburn.. Rase nak bg dia cuba lah
2026-08-21 07:11:14
0
🤍Naa🤍 :
azi bdk dri umur brpe ye blh pakai
2026-08-20 07:07:25
0
ummi.kiddos :
MasyaAah..mak anak comey2
2026-08-20 12:50:47
1
eylafadzila🍉🦢 :
Cntik sasa skrg... 🥰
2026-08-20 12:47:48
1
mokDerr6267 :
kak azie..klu sapu utk psoriasis ok x.. saya psoriasis teruk
2026-08-30 02:22:41
0
Wanda💕 :
done beli untuk ank sya..sunburn teruk
2026-08-26 23:58:47
0
LINDA :
Utk mak2 ok tk azie.Mak pn nk licin muka
2026-08-26 02:54:07
0
n :
7y blh tak kakzi
2026-08-26 09:41:19
0
Mama Hani :
Nk order jugakla utk anak bongsu.. Dia pon sunburn dn ada jugak jerawat. Biasala budak baru dtg haid... Semoga menbantu nnti.
2026-08-23 16:38:14
0
user :
klu dah ada musturizer yg lain nk pkai yg ni cmne
2026-09-01 08:07:48
0
Ummi aini :
Dh lama pakai
2026-08-24 02:56:29
0
S’Humaira :
😳😳😳
2026-09-01 04:13:32
0
izhanirasip :
anak Azie guna pencuci muka ape
2026-08-26 15:15:29
0
To see more videos from user @azikadir, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.