Mystep? Lupakan lah oi, kau kena tiaw jela dgn yg tetap, disuruh buat mcm2 kerja, pastu kau gaji rendah, dan paling hanat dorang boleh buang kau anytime, kejam wei, aku dh merasa 10tahun 👏🏻👎🏻
2026-08-26 11:51:08
2615
Jamilah Hashim :
Sedih sgt..Penat memohon tak dapat2..sya ada master pengurusan pendidikan..tp dh umur 49🥹
2026-08-22 06:16:09
2402
Фирдаус :
Titik terendah nk merasa keja gomen adalah apply MyStep
2026-08-27 00:15:23
268
Reltih Floda :
ex MySTEP here (3 tahun). Kau akan jadi kuli. Sesuai utk yg tak kisah kena suruh buat itu ini. Kalau kau jenis "Ah itu bukan kerja aku" ataupun "aku lagi tua dari dia pehal dia suruh aku buat itu ini?!", jangan la apply MySTEP.
2026-08-24 13:57:52
622
zuzuzuzuz :
ni sop saja, calon dah ada lama dah🤣
2026-08-27 04:49:08
753
bunga angkasa :
2 minggu sudah g ppd..katanya x amik guru ganti ..duit x de nk byr ..huhu..
2026-08-25 23:50:04
232
Spookiz :
realiti jd mystep, guru senior gaji 5-8k jeles dgn kita yg gaji 2k, kaw2 bagi keje, sruh itu ini, mengumpat kita dll 🤣 give one word to describe your senior...
2026-08-26 08:54:40
162
Aypul :
rakyat dh tak mengidam keje kerajaan... benefit paling rakyat mahukan dh takde "pencen"😂
2026-08-25 05:32:07
136
Boh Wea :
nape nak ambik my step kalau guru tak cukup.. tetapkan lah mereka.. kerajaan dok paksa swasta tetapkan pekerja. tapi kerajaan lari tanggungjawab untuk tetapkan guru2 yg tak cukup di Malaysia
2026-08-24 11:47:40
111
Saya Octipiarr :
calon ada lah saudara mara diorang😂😂😂😂😂
2026-08-26 20:15:09
66
Fyna :
Jap aku nk bayangkan aku tengah mengajar 😌
2026-08-23 05:38:08
44
Mr KA :
Kalau duit goverment x bocor dngn rasuah gaji cikgu2 dah boleh start dngn 6k. Depa ni penentu masa dpn generasi kita
2026-08-26 14:01:09
18
aida_ :
Gula gulakan kita, calon saudara mara depa dah ada 😂
2026-08-26 14:22:32
15
Areu :
adik sy minat sgt nk jd cikgu..tmduga xdpt..pnmuduga xtanya apa pn...segala tips dia bc..kami xde kabel..tgok yg berjaya dpt ckgu dok post stress dgn student la..nk p kerja amik gj ja xiklas nk ajar..yg ade kabel dpt pastu xnk ajr bdk sbb koyak dgn bdk2,amik la tgk nt pddkn ngra nk jd apa.org yg minat xnk amk
2026-08-27 03:59:47
25
liana :
legit ke iklan ni?
2026-08-22 07:49:08
6
Mat non suka donut :
Operator kilang gaji jejak 4.5k kalau ot😂😂😂😂
2026-08-26 12:32:45
10
BangSpiderReview :
dah mohon , berbulan ii tungu masih tak dapat ii😭
2026-08-26 08:51:53
5
che_ida_surprise_budget :
kenangan..penah jdi guru ganti .tapi takde rzeki..balik kg jga arwah ayah .cikgu siap kal suruh ganti plak .sbb da biasa ganti skolah dia kan .😄😄
2026-08-26 17:26:25
7
Paksu zam. :
aku bole ke jdi cikgu aku tngah study lgi... Criminal Investigation
2026-08-27 01:28:17
5
Alona :
Ijazah kt Malaysia xlaku dh , Degree kerja kat Singapore sbulan leh dpt income 10k sbulan even kerja Cleaner je, KLu bidang lain maybe leh dpt lebih.. so for thosee yg ad degree kerja la dluarnegara huhu
2026-08-23 06:52:59
16
Weird Vam :
pernah la jadi guru ganti selama 2 tahun...alhmdulilah job xputus selama 2 thun tu...tpi stress
2026-08-25 11:24:28
16
mariahqibtiyah :
ijazah ..rm2300 jer...mana ada sampai 2800
2026-08-22 08:15:47
201
belud berlado :
keja kilang skarang basic dah 4k
2026-08-26 13:55:03
9
azlinrossa :
yeke ni stpm pun boleh ?? x perlu diploma degree ??
2026-08-26 23:21:35
5
Cik Madam Han :
Lepas dah siap gnti jadi cg atau mengangur balik?
2026-08-23 07:27:44
17
To see more videos from user @guru.ganti.mystep6, please go to the Tikwm
homepage.