Arwah mak setia dengan arwah abah, walaupun selepas abah meninggal ada yang masuk meminang, mak tolak. Akhirnya mak pergi jumpa ILAHI tanpa berganti cintanya. Semoga Mak bahagia dengan Abah di sana. aaminnn
2026-08-21 02:22:26
253
amranalias @7373 :
jarang2 dgr ustaz kabo soalan X betul .....🤣🤣
2026-08-20 10:35:35
56
Shark :
takyah ambil hati ler.. ustaz gurau je. yg comment negative mesti tak tengok video sampai habis😏
2026-08-21 01:42:23
103
Mx_hafeez :
Org laki bini xdang mati nikoh doh 🤣🤣🤣ustaz2 hahahah
2026-08-21 02:40:48
67
kh4ird2s :
saya single 8 tahun dah x teringin ustaz nak nikah...cukup lah sekali
2026-09-03 10:45:31
8
nasirozim :
adoiii plot twist di akhir video. igt laki lebih gahqh tabah, rupanya truih kawin lagi, bini xmati lg 🤣
Plot twist,, hok laki,, bini belum mati kawin doh…
2026-08-21 08:07:18
13
HAMBA ALLAH LAILAHAILLALLAH :
jawapan ustaz Azhar Idrus sangat mudah terhibur untuk semua jemaah Malaysia 🤣🤣🤣 semoga Allah panjangkan umur ustaz Azhar Idrus amin ya Allah ya Rasulullah lailahaillallah 🤲🤲👈 semoga Allah menjaga para ulama Malaysia di mana pun berada amin ya Allah ya Rasulullah lailahaillallah 🤲🤲👈☺️😘🕋🇵🇸🕋
2026-08-20 22:51:16
19
SAIFUL ASYRAAF :
hahaha
2026-09-03 06:22:43
2
steel joker 06 :
betul ustaz 👍
2026-08-20 15:22:23
6
. :
betul..
2026-08-20 22:31:22
6
amy :
betul2
2026-08-23 04:16:55
1
Someone⚡ :
tunggu ayat last tu je🤣
2026-09-01 04:53:26
1
ashlyññ :
ore laki x de bini mati bini hidup pun dio bini kalu dio nok😅
2026-09-03 10:41:21
2
(ADIEY) :
btl
2026-08-21 10:25:18
1
Ziyan Hakimi :
tak semua..
2026-08-21 00:51:25
2
seri :
jgn amik hti uai gurau je😅
2026-09-03 04:02:42
2
mohdrizalejay8507 :
betul² sbb laki nak kena cari duit hantaran..hantaran pulak bukan kaleng²...klau pandai buat cekodok 10k x tahu buat cekodok 20k atas🤭🤭😂😂😂
2026-08-21 23:19:16
3
To see more videos from user @soutul.ilm, please go to the Tikwm
homepage.