@sithara_sangeeth_ssm: Cursor, Windsurf වලින් Vibe Code කරලා පැයෙන් App එක හැදුවට, Security Check කරේ නැත්නම් ඒක හදපු වේගෙට වඩා වේගෙන් Hack වෙනවා! Production Deploy කරන්න කලින් මේ Critical Security Checks 3 අනිවාර්යයෙන්ම Manually Verify කරන්න: 1️⃣ Check for Hardcoded Secrets (.env only) 2️⃣ Prevent IDOR (Authorization Checks) 3️⃣ Input Sanitization (Stop SQL Injections) AI කියන්නේ Tool එකක් විතරයි. Security කියන්නේ ඔයාගේ වගකීමක්. ඔයා AI වලින් Code කරද්දී වුණු ලොකුම අවුල මොකක්ද? Comment එකක් දාන්න! 👇 . . . #ssmsitelegend #ssm #sitharasangeethssm #softwareengineering #saasfounder #srilankantech #techlk #codinginsinhala #webdevelopment #cursorai #windsurf #appsecurity #productionready #softwaredeveloper #vibecoding #startupfounder #webdevelopmen

sithara Sangeeth ssm
sithara Sangeeth ssm
Open In TikTok:
Region: LK
Thursday 20 August 2026 11:17:40 GMT
27831
1652
58
190

Music

Download

Comments

tiktok_chama_official_ff
tiktok_chama_official_ff :
@teddykeybroad
2026-08-31 07:54:25
0
imalsha0000
panda පැන්ඩා :
අයියේ මමත් ai වලට ආසයි. ඔයාගේ බාහිර පෙනුමෙන් මහින්ද බෑ ඔයා වැඩ්ඩෙක් කියලා. ආදරේ හැමදාමත් ඔයාට
2026-08-20 18:29:07
6
waduruballa
Waduru Balla :
hard cord app hack වෙන්නෙම නැද්ද 😁😂 බොරු දාන්න එපා AI apps hack වෙන්නේ නෑ
2026-08-24 14:49:13
2
chaniduuu
chaniduuu :
Agreed and very useful brother
2026-08-20 19:05:50
6
sajiththaraka
Sajith Tharaka :
පට්ට බොරු 😂 AI වල mistake තියෙනව. නැත්තෙ නෑ. හැබැයි ඔච්චර නෑ. ජීවිතේට hack කරන්න බෑ. Gpt 5.6 sol ultra use කරල බලන්න. ඌ security පව ා හදල ඉවර කරන්නෙ.
2026-08-27 08:12:32
0
bb_b260
bb :
Skill ekka AI use krnawa no issue
2026-08-21 07:22:46
1
itszsenura999
idgaf :
Rate limit Danna
2026-08-20 21:09:07
3
elite2playz
Elite2Playz :
thanks bro.very helpful
2026-08-20 15:55:55
2
lolfancy4
lolfancy :
make sure to add " Make it secure "
2026-08-21 07:44:22
2
sudeepa.wanigarat
Sudeepa Wanigarathna :
me serama rules wlt add krl use krnna
2026-08-20 22:06:51
1
worldtop10957
Sisilto Water :
මල්ලි එහෙම වෙන්නෙ promt එකෙ අඩුපාඩු එකට තමෛ ප්‍රොම්ප්ට් ඉන්ජිනෙරින් ඉගනගන්න කියන්නේ
2026-08-24 12:47:19
1
kaythhh_456
kaythhh_456 :
Very supportive content broow ♥️👋
2026-08-22 16:09:31
1
panda__dev2
الباندا :
Steps
2026-08-20 23:16:19
1
dilshansas03
DilshanSAS :
Steps
2026-08-21 04:51:03
1
__dila__0080
Dilan Sandaruwan :
steps
2026-08-21 00:48:24
1
mr_alwiz
Mr_Alwiz :
Steps
2026-08-20 23:29:03
1
avc.lk_official
Shehan Avishka :
Steps
2026-08-21 02:49:04
1
traveller_78
traveling buddy :
Steps
2026-08-21 05:29:36
1
px7nova777
𝐘𝐄𝐍𝐔𝐋𝐀_𝟗𝟐𝟓𝟒 🐉 :
steps
2026-08-21 05:59:11
1
sankajd
SankaD :
steps
2026-08-20 12:18:54
1
pandiyashoniya
ShoniyaLakmal :
Codex eken reviwe karala claudegen hadawanam lassanata wada tika wenawa. Api hithane nathi pathen unath lasanata details eka kiyla denwa.
2026-08-21 04:29:23
1
madusha_rajapaksha
madusha rajapaksha :
Need better architecture and plan before starting a project using AI.
2026-08-20 13:12:12
1
vishwa_alpha
vishwaAlpha :
Eka Ithin ekat uta ewa kiwwam hari. Claude nm use krnne skill use kra nm hari habai. Meka man kiwwe AI walinm krnw nm.
2026-08-20 17:54:08
1
prebaharen_jeevaretnam
Prebaharen_Jeevaretnam :
steps
2026-08-26 05:34:02
0
rangana.kuruppu7
Rangana Kuruppu :
Steps
2026-08-27 09:36:30
0
To see more videos from user @sithara_sangeeth_ssm, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About