@bayanganhitam97: AIAIMANA — 60 kena kerja keras lagi la sebab 10 masih nak kepastian 🫠 Semoga baik2 saja 60/10 🤲🏻 jgn merajuk lama2 ...🤭 @Aimcu @nurulaiinaa.a #aiaina #aiaimanjunaidi #aiaimana #menujuyanglebihbaik #fyp
Kira 60 dah dapat jawapan laa nie ehh dari 10 😌 So goodluck 60 💪🏼
2026-08-20 11:35:17
171
Baaaa30 :
perempuan ni senang ja, bagi kepastian nescaya dia akan luluh, tapi kalo tiada kepastian memang nda dptla.
2026-08-20 11:44:43
75
. :
ada peluang lagii ni AJ gooo !!🤣
2026-08-20 11:39:50
43
Naz :
NA, adakah itu hint utk AJ 🤔 #menujuyangbaikbaik 🥰
2026-08-20 11:34:56
70
🌷سيتي🌷 :
mgkin NA nak AJ ckp secara face to face baru NA yakin utk menerimanya..
2026-08-20 11:31:45
43
Endang Astuty.aa :
@Endang Astuty.aa:aina kan dah cakap di ct abe,kenapa tak beritahu dia,mungkin aiman tak pernah luahkan isi hati lagi secara face to face,maka nya Aina cakap tak nak meharap yg tk pasti,tapi jika pasti dia pasti akan terima,Pham kan😌,go go man kejarrr
2026-08-20 12:09:57
63
Qwerty ᢉ𐭩 :
Episod berapa kahwin eyhh🙂↔️*done menekan
2026-08-20 13:26:23
21
Glamorous Etcetera :
ketar ketir 60 tengok video ni hahaha 🥰🥰
2026-08-20 11:41:15
26
zaira :
mesti aina fikir content je.. nk promote lagu..klu promote lagu kena bg tinggi ℅.. jd dia nk kepastian.. main ngn perasaan ni sakit weh.. tambah pl kerja diorang ni tukar2 partner, sweet2 ngn partner..baik jd kawan baik2 je, blh jaga hati.. x jeles, sakit hati😊..
#doayangbaikbaik
2026-08-20 13:41:50
31
Dnas :
Yes that's true aina....what u said is true.
Jangan kasi harapan dan kejar2 benda belum pasti.
100% Agree with Aina
Kita wanita mesti ada harga diri.
2026-08-20 23:54:05
32
L :
knp kita kena jadi burung 🤣
2026-08-20 22:43:18
9
umilily.racuntiktok :
Paham…aiman kena bg kepastian la ni
2026-08-21 00:11:31
5
frhnvnv :
ahahhahaha 60 tolong letak effort sikit ekk
2026-08-20 23:28:02
14
Roza StandbyMe :
Betul Aina…makcik setuju. Jika dah diberi kepastian baru terima.Aina mahal..teruskan mahal dik
2026-08-22 05:11:23
4
리ㅑ나 규 :
yg 60 kasi up lg la mcm 90 😉
2026-08-21 10:13:02
2
Roza StandbyMe :
And 60 tu nape banyak tu je ..kalau pasti tentulah 90-100 percent
2026-08-22 05:12:07
2
To see more videos from user @bayanganhitam97, please go to the Tikwm
homepage.