@bayanganhitam97: AIAIMANA — 60 kena kerja keras lagi la sebab 10 masih nak kepastian 🫠 Semoga baik2 saja 60/10 🤲🏻 jgn merajuk lama2 ...🤭 @Aimcu @nurulaiinaa.a #aiaina #aiaimanjunaidi #aiaimana #menujuyanglebihbaik #fyp

6010
6010
Open In TikTok:
Region: MY
Thursday 20 August 2026 11:28:10 GMT
54852
4744
65
109

Music

Download

Comments

bayanganhitam97
6010 :
60 dah notice
2026-08-20 16:20:23
82
pandaahitam19
Panda Hitam 🐼🖤 :
Kira 60 dah dapat jawapan laa nie ehh dari 10 😌 So goodluck 60 💪🏼
2026-08-20 11:35:17
171
baaaaaa30
Baaaa30 :
perempuan ni senang ja, bagi kepastian nescaya dia akan luluh, tapi kalo tiada kepastian memang nda dptla.
2026-08-20 11:44:43
75
tbvberyyyy
. :
ada peluang lagii ni AJ gooo !!🤣
2026-08-20 11:39:50
43
naz664333
Naz :
NA, adakah itu hint utk AJ 🤔 #menujuyangbaikbaik 🥰
2026-08-20 11:34:56
70
misdandelion
🌷سيتي🌷 :
mgkin NA nak AJ ckp secara face to face baru NA yakin utk menerimanya..
2026-08-20 11:31:45
43
astuti.abizar
Endang Astuty.aa :
@Endang Astuty.aa:aina kan dah cakap di ct abe,kenapa tak beritahu dia,mungkin aiman tak pernah luahkan isi hati lagi secara face to face,maka nya Aina cakap tak nak meharap yg tk pasti,tapi jika pasti dia pasti akan terima,Pham kan😌,go go man kejarrr
2026-08-20 12:09:57
63
fiienaaa_
Qwerty ᢉ𐭩 :
Episod berapa kahwin eyhh🙂‍↔️*done menekan
2026-08-20 13:26:23
21
glamorousetc
Glamorous Etcetera :
ketar ketir 60 tengok video ni hahaha 🥰🥰
2026-08-20 11:41:15
26
zaira4651
zaira :
mesti aina fikir content je.. nk promote lagu..klu promote lagu kena bg tinggi ℅.. jd dia nk kepastian.. main ngn perasaan ni sakit weh.. tambah pl kerja diorang ni tukar2 partner, sweet2 ngn partner..baik jd kawan baik2 je, blh jaga hati.. x jeles, sakit hati😊.. #doayangbaikbaik
2026-08-20 13:41:50
31
dnasuha
Dnas :
Yes that's true aina....what u said is true. Jangan kasi harapan dan kejar2 benda belum pasti. 100% Agree with Aina Kita wanita mesti ada harga diri.
2026-08-20 23:54:05
32
_lekiu_
L :
knp kita kena jadi burung 🤣
2026-08-20 22:43:18
9
umilily.racuntiktok
umilily.racuntiktok :
Paham…aiman kena bg kepastian la ni
2026-08-21 00:11:31
5
frhnvnv
frhnvnv :
ahahhahaha 60 tolong letak effort sikit ekk
2026-08-20 23:28:02
14
rozaphd
Roza StandbyMe :
Betul Aina…makcik setuju. Jika dah diberi kepastian baru terima.Aina mahal..teruskan mahal dik
2026-08-22 05:11:23
4
qlee223
리ㅑ나 규 :
yg 60 kasi up lg la mcm 90 😉
2026-08-21 10:13:02
2
rozaphd
Roza StandbyMe :
And 60 tu nape banyak tu je ..kalau pasti tentulah 90-100 percent
2026-08-22 05:12:07
2
To see more videos from user @bayanganhitam97, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About