@danishali112230: #viewsproblem😭 #viewsproblem😭 #viewsproblem😭 #viewsproblem😭 @{محمد دانش امان} @M_danish_ali_1

💗 محمد اجمل رضا قادری💗
💗 محمد اجمل رضا قادری💗
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 20 August 2026 17:15:03 GMT
1563057
33631
360
4074

Music

Download

Comments

mr.jugga333
😎Jutt🥷333🥷Editor🥷👿 :
Bhai aap 100% theek kah rahe hain😳😳😳
2026-08-21 13:10:36
124
mehmood.hashami
MEhmOOdShAh🇨🇳🇹🇷 :
sari zindge bardsht he ya he Kia ha 😭😭😭 💔
2026-08-24 16:24:10
8
asadwrits_002
꧁༺ 𝑴𝒂𝑺𝒐𝑶𝒎 𝑩𝒂𝑪𝒉𝒂 ༻꧂ :
mujhe to Roz tany milty h 🥺🥺🥺
2026-08-26 15:35:30
23
muhammad.ss.g
Muhammad Khan :
❤️❤️100% theek kah rahe hain❤️❤️
2026-08-23 02:46:51
6
travelnclear
TravelNClear :
یہ وہ دور نہیں رہا جہاں رشتے صرف محبت، خلوص اور احساس کی بنیاد پر قائم رہتے تھے۔ آج اکثر لوگ پہلے یہ دیکھتے ہیں کہ سامنے والا کتنا کامیاب ہے، کتنا کما رہا ہے اور معاشرے میں اس کی کیا حیثیت ہے۔ اگر آپ اچھا کما رہے ہیں تو بہت سے لوگ آپ کے ساتھ کھڑے نظر آئیں گے، آپ کی بات کی قدر ہوگی اور آپ کی اہمیت محسوس کی جائے گی۔ لیکن جب آپ مالی طور پر کمزور ہوں تو بعض اوقات اپنے بھی آپ سے نظریں پھیر لیتے ہیں۔ تلخ حقیقت یہ ہے کہ آج کے دور میں محبت، عزت اور رشتوں کے دعوے بھی اکثر مفادات سے جڑ جاتے ہیں۔ ماں باپ، بہن بھائی یا کوئی اور رشتہ ہو، ہر جگہ ایسا نہیں ہوتا، لیکن بہت سے رشتوں میں محبت سے زیادہ آپ کی کامیابی اور مالی حیثیت کو اہمیت دی جانے لگی ہے۔ شاید اسی لیے آج انسان کو سب سے پہلے خود کو مضبوط بنانا پڑتا ہے—کیونکہ جب آپ اپنے قدموں پر کھڑے ہوتے ہیں تو دنیا کا رویہ بھی بدل جاتا ہے۔
2026-08-26 17:57:12
5
amanatali101994
🌹 نارووال کا شیر 🌹 :
very good bhai
2026-08-22 15:21:29
5
handsome5077
Handsome 2512 :
Bilkul sahi
2026-08-22 18:46:53
5
paitrosahab8567
Habib ur Rehman :
yar good ho gya lakin me maf he nhi kru ga
2026-08-24 04:22:43
7
itx_zabi.x1
⚜️𝙉𝙤𝙩𝙔𝙤𝙪𝙧𝙕𝙤𝙝𝙖𝙞𝙗💸 :
Right 100%
2026-08-23 13:26:19
8
romeo2275
Romeo :
Mujhe uk mai 15 years ho gaye or abhi bhi dil nahi karta jaane ko
2026-08-23 14:14:19
5
ammadrasheed288
❤️‍🩹$Ad FoR £!f€❤️‍🩹 :
ye mre sat hota same🥺🥺🥺🥺
2026-08-23 12:35:11
13
ai.kiddo77
Ai Kiddo :
exactly
2026-08-23 14:31:53
6
user688934409
simple boy 🩵 :
such
2026-08-23 08:11:49
5
chand.ali193
︻╦̵̵͇̿̿̿̿╤── ⚜️🥷🥷 :
bahi mara Pakistan ma Dil nae lagta but sub pardesi bahioo ko pata hy is ki waja..shayyad Jo in maryhal say Jo guzra ho ga..love you UAE.
2026-08-30 01:29:42
3
fatima123456789123k
کھرل زادی 🦅 :
Bhai right 👍😳
2026-08-29 15:28:58
6
emal..khan
Emal :
Bilkol🫴❤️
2026-08-22 20:32:12
6
dubaialla02
Dubai Alla :
bahi mara Pakistan ma Dil nae lagta but sub pardesi bahioo ko pata hy is ki waja..shayyad Jo in maryhal say Jo guzra ho ga..love you UAE.
2026-08-24 08:36:33
3
hamzikhann___7
𝚮𝐒𝚱! 🥷 :
Good Bro🙌
2026-08-24 07:34:50
5
hussaintanveerofficial
🦁شیخ حسین تنویر قریشی 🦁 :
Muhammad Babar raza qadri 😁
2026-08-22 07:55:14
8
m_danish_aman_1
{محمد دانش امان} :
good bhai
2026-08-21 04:20:51
8
itx_asim_0_0
🖤RAJPOOT ZADDA 🖤 :
lkin smjy tb na
2026-08-22 06:33:22
12
ali.ali.nawaz514
Ali Ali Nawaz :
good bahi
2026-08-21 07:11:14
7
malik009008
Ali Malik :
main khud ab soudia joa k bus yr 🥺
2026-08-22 06:58:41
9
To see more videos from user @danishali112230, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About