@mytimetravelandtours: Best sangat ke shopping kat Jepun ni? Tapi barang semua original tau.. #mytimetravel #smarttripjapan #semidiy #nowitsyourtotravel #tripjapan

mytimetravel
mytimetravel
Open In TikTok:
Region: SG
Friday 21 August 2026 03:00:56 GMT
308520
9107
119
4169

Music

Download

Comments

aida.hashim2
Aida Hashim :
kan kata yg berjenama ada kulit babi
2026-08-21 07:53:15
27
rainman303
Rainman :
tak masuk Malaysia pasal kulit babi...hati2 bro 😭
2026-08-23 08:50:22
11
noordin.selan
Noordin Selan :
If Malaysian says it's Cheap I From Singapore says itsCheaper
2026-08-22 02:28:09
2
rezalalias
Rex :
Boss mcm mana tahu ade kulit khinzir?
2026-08-21 12:42:47
7
haizroolhasramhashim83
Triple H :
bro kau pg bandel dkt sna lgi best😁😁😁
2026-08-29 15:35:55
1
noormancanada
🇲🇾 DOMINICANADA🇨🇦 :
thanks for sharing your experience buddy 👍
2026-08-21 21:28:22
1
fibians.alexa
Fibians Alexa :
bang nk krim kasut
2026-08-24 09:16:04
1
dira.335
Uncle DED :
Bw 5k cukup x pegi sana?
2026-08-21 17:40:47
0
ahmadeisya
Ahmad Eisya :
abc mart area mana
2026-08-25 00:52:04
1
pottermutan
JuRaGaN :
Org pegi jepan beli murah jual mahal😂😂😂 personal shoper
2026-08-31 03:40:09
1
ratuku_ratumu
ratuKu ratuMu :
Sy B40 nk g japan xkesampaian lg...doa utk sy
2026-08-22 14:48:14
1
feat.kaa
ikaa :
bang 1st tu puma apa
2026-08-21 16:50:32
1
mrbaha962
Mr Bravo :
bang g kedai fishing tag saya di japan
2026-08-24 07:30:28
1
leez5647
IZA :
Jepun area mana
2026-08-21 12:37:38
0
a.zhx23
aena. :
Ni area mana bang?
2026-08-22 11:12:12
0
nukman.hz
N_ hz :
abc mart banyak barang dr vietnam.. tapi rare. xde kt malaysia
2026-08-23 01:34:50
0
nurfatihah405
Al-Rifqi :
5k keatas ka harga dia. hmmmm
2026-08-22 06:06:50
0
wanizizan
wanizizan :
Bulan berapa sesuai g JEPUN?
2026-08-22 03:13:56
0
shah.putra0
Shah putra :
sana ada size besar ke bang 13-15
2026-08-21 11:17:21
0
choilim29
kingcrab :
murahnya bang boleh kirim tak jika abg pegi ke jepun lagi😁
2026-08-22 00:31:29
2
nanee3515
Nanee :
Hati2...Kebanyakan kasut2 spt NB, Puma di Jepun drp kulit ba...
2026-08-21 12:14:37
0
lahhuu_66
𝓛𝓐𝓗 :
Yg x masuk mlysia tu, x halal
2026-08-22 00:40:07
1
juanflo69
𝕁𝕦𝕒𝕟 𝔽𝕝𝕠 :
aku kalau g sana mmg suka beli kasut mcm ni..mmg mostly design tak masuk Malaysia
2026-08-22 02:46:08
0
khaeroulz
Khaeroulz :
Betul, tp kalau size kaki 10uk ke atas pny la susah nk jumpa
2026-08-21 10:09:40
0
itsjustme.k_
Hi its me, Kim ✨ :
Bh ke japan th aku nanti lapas tu hike di mount fuji bye!
2026-08-22 12:18:45
1
To see more videos from user @mytimetravelandtours, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About