asal ku nampak anna jobling dengan jazmy juma sesuai betul . tapi tu lah sayang sangat jaz dah ade orang punya tapi takpe asalkan jaz dan isteri dia bahagia hingga tua amin.
2026-08-21 11:49:17
61
QueenzaShop#1 :
dah takde yg spesial jam 7 and senin
2026-08-22 10:03:31
14
ciaakkkkk🤍 :
jomm rewatch againnn 😭😭
2026-08-21 11:09:49
5
୨୧ 𝒜𝓃𝒾𝓈𝓈𝓈 ୨୧ :
takleh nk move on tetap teringat drama ni best sangat
2026-08-21 16:20:29
4
~•^•~ :
bnyknye scene yg tak di tygkn confirm ada season 2 nii
2026-08-25 11:38:14
0
norazliismail545 :
Apalah Scene2 the best moment tak tunjuk dlm cerita😤😤😤
2026-08-22 13:55:10
4
addfieza :
Dekat putrajaya tu ep berapa?mcm xde jer
2026-08-22 08:15:39
0
shy_ :
takan move on nih 🥹
2026-08-21 12:06:39
1
lili :
sweet couple sweet moment ❤️❤️❤️gandingan yg mantap power excellant ❤️❤️❤️romantik sgt2 ❤️❤️❤️
2026-08-23 05:31:19
2
Mekna :
semoga ade sambungan
2026-08-22 00:03:57
1
chaaa :
Day 1 belajar move on 😭
2026-08-21 12:29:15
0
sez Alza :
harap2 ada lagi sambungan siri 2 captain Zul aarayan
2026-08-23 16:28:10
1
NM Salmy :
Emm...boleh juga sampai 32 ep banyak scene yg bukanlah scene yg babak panas....I dont think short time nak move on ...
2026-08-31 07:58:04
1
Holaa Liu :
ya allah saya belum bisa muvon dari drama ni lah saya ulang2 nontonya tetaaap ajaa
2026-08-24 00:34:19
0
Suhaizi Senun :
2026-08-31 02:44:18
0
ros :
2026-08-24 07:16:47
1
rosemerah_ :
sya sblom tidor sya tgok dia org ni dulu🥰🥰
2026-08-21 15:59:21
1
To see more videos from user @olyne7_, please go to the Tikwm
homepage.