@iqra.waheed.official:

🥰Mrs iqra waheed  🥰
🥰Mrs iqra waheed 🥰
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 21 August 2026 18:32:40 GMT
963575
12893
519
1284

Music

Download

Comments

shamamfahad
Mrs Fahad 🐻 :
cooling patch lagai sohne bilkul bacha pain free rahe ga
2026-08-22 03:02:15
34
anmolmanoji96
️ :
cooling patch lagye bht pain hota baby ko🥺🥺🥺🥺
2026-08-27 04:20:50
1
nuzratomer
♡ ﮩﮩ٨ــﮩـــQueen😍 :
Mary baby ko vaccine lge but geelti bn ha please btayn kia lgaun
2026-08-31 15:41:44
0
alifsdraza7
Alifsdraza :
Cooling sheet it's batter
2026-09-01 06:18:03
1
nidaabatool
Nidaa Batool :
Ya konci cream hy?? Meri beti 2.5 months ki hy aj kl m iski vaccination krwani hy
2026-08-22 08:40:10
22
nomanbaig1802
Noman Baig :
kia name batao gi zara
2026-08-31 13:01:18
0
nabila9894
✿♥️◕₦𝖆𝖇𝖎𝖑𝖆◕🩷✿ :
Vicks balm or baby balm best
2026-08-31 18:44:59
0
mr_me90
AroojMehr :
Jell nam kya ha or ye heat kam karti or pain kam karti ha kya?
2026-08-21 21:11:47
11
hafiz.ki.haafza
꧁ ༻𝚑𝚞𝚜𝚜𝚗𝚊 𝚚𝚞𝚎𝚎𝚗 ༻꧂ :
y sub se best hai
2026-08-22 06:20:56
14
adnanbalouch7866
𝄟✮͢🦋⃟≛⃝Adnan Attari𝄟✮⃝ :
baji cooling pad lagyn wo zyada best ha👍
2026-08-22 09:01:46
7
asad58802
ᵾƀȺɨđ ƀħȺŧŧɨ🥰🫰 :
assalam o alikum sister last inj kitny age me lagata plz gide kar de mera phala baby plzzzz
2026-08-21 20:25:34
5
manoo.billi9869
manoo Billi :
Colling pach lagain best ha
2026-08-21 21:18:01
6
rumi71673
Rumi :
ye meri beti Ka hua 18 maah ma cooling patch sy bhtr Kuch ni rat ko lgaen subo rho ho jay ga in sha Allah
2026-08-21 21:01:02
12
fiza_suhaib
~F♡ :
Allah ka shukar hai ab seedhy ninth month ka lagega bht fever ho jata hai baby ko rota bhi phir 🥹
2026-08-21 21:32:57
8
hurren873
hurren Fatima 873 :
ye galat h aesa kch b nh lagana hota barf k alawa
2026-08-22 04:33:13
10
mustafa4official
Little mustafa Diaries💙💙 :
mery inlaws lagwany he ni dyry q k baby ko 2 dafa lagway h har dafa us ka bukhar thek hony ka nam he nai lyta week sy upr ho jata h bukhar rahty huway🥺
2026-08-22 04:39:25
6
sumaira.aslam82
Sumaira Adnan :
ابھی اگست میں موسم کراچی کا تھوڑا ٹھنڈا محسوس ہو رہا ہے تو کیا کولنگ پیچ اس موسم میں بھی لگا سکتے ہیں؟؟؟؟
2026-08-22 06:24:55
5
anaya.malik689
anaya malik :
Ye Kia lgaya h ap ny plzz btay Meri beti bht roti h cooling patch sy bhi pain km ni hota
2026-08-22 03:02:26
1
misshi182
❤️R Love M♥️ :
dusra injection bhot dard karta hen bacho ko mere bete ko bhi Lage ga muhje bhot dar lag raha hen
2026-08-22 02:39:47
5
angleelaf2
elaf :
ye jell Kon c lga rhi plz tell ye pain relief h?
2026-08-22 05:10:22
5
umarfarooqp1234
UmarFarooqp1234 :
Lignocane gel
2026-08-22 04:31:08
12
zahra.noor381
Zahra.Noor :
jil ka Naam batao g
2026-08-22 06:47:43
1
saadiababar997
saadia Babar :
Meri beti k AK said pe gilti c bn Gai injection ki kia kron
2026-08-23 08:33:05
2
mama.ki.jaan45
parishah💞💞💞 :
ase ko lagna se Dard Kam ho jata hai koi Bata gy mujh Meri beti bhi bhut roti hai Sara din
2026-08-23 13:14:47
2
attitude.me09
انت الحیات🫀💍🌍💫 :
meri beti ko b ab lagna Shuru Hoge abi to wo 9 days ki hui hei or mujhe abi sy dar lag rha hei plzz koi guide Karen
2026-08-22 07:54:55
2
To see more videos from user @iqra.waheed.official, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About