sir agar magni hi na ho Rahi hu to kya kara plz reply
2026-09-04 18:38:20
6
Mirha Noor ♥♥ :
بھائی شریعت اجازت نہیں دیتا
2026-09-05 02:06:10
78
MahaRajput :
same story hai
2026-09-04 23:34:09
13
Unnarzaadi :
keh sahi rhy hn...
2026-09-04 14:09:00
7
🥰❤️ Queen 🥰❤️ :
allahmduilia 💗 mari mangni ho gi Hy 2 Saal hony Waly Hy but mara mangater bhot zadya acha ma ho to apni Ami ky Ghar mara Sara kharcha mara mangater utha tha Hy abi sy mashallah 🥰 Allah pak Mari Jan ko lambi zandgi da ameeeeeeeeeeeennnnnnnnnn summa Ameen ❤️
2026-09-04 15:41:29
28
afiya 🩷🫠 :
main to baat hi nahin karti
2026-09-04 13:19:47
41
Sweet 🥰 :
Kia husband apna wife ko beta keh Sakta ha ??
2026-09-04 12:59:15
13
Aiza :
meri bhi magnhi huvi ha Arrange 🥺
2026-09-04 18:58:07
20
𝓢𝓲𝓵𝓮𝓷𝓽_𝓜𝓪𝓱𝓲 🖤 :
mujh Sy to ya sary Kam ho gaye ab ma Kya kro or ab wo lrka mery Sy Sahi bt bhi nahi kr Raha dor ho raha hy or ma roti rehti hun
2026-09-04 06:27:47
19
𓆰⟵̠̽𝑾𝑨𝑭𝑨 𝒁𝑨𝑯𝑹𝑨ꫂ⎯꯭̽💗 :
or agar wo hi baat na kray to?
2026-09-05 07:04:43
10
𝐻𝑂𝑂𝑅🌝💗 :
right sir 🥰
2026-09-04 21:31:06
8
𝘈𝘭𝘪 🌸 :
Bhai ye 3 kam karly gy par mangni kha sy karwaye🫠🥲
2026-09-05 04:23:40
10
🔥Libra.. ⚖️ :
Alhamdulilha Meri mangani ko 2 sal hony waly h or wo Mera cazn h or Meri wo boht care karty h Ami ghr unho ny mery sary kharchy uthye h kehta h tum usi din Meri ho Gai thi his din tumhra nam Mera nam Sy jura tha🥰
2026-09-04 12:48:38
13
بنت مختار 🙂↕️ :
ghr ma ijazt ni ha bt krna ...
dar b lgta h kbi ksi lrky sy bt tk ni hui
2026-09-04 17:30:37
12
Mafia girl 😎✌🏻 :
thanks sir 🙂
2026-09-05 09:09:40
6
ᥫᩣ𝐌𝐀𝐍𝐎ᥫ᭡ :
😳o bhi ap to achi bali masoom larkiyo ko chlak bana rhy ho😅🤣🤣
2026-09-05 06:09:38
39
KHANI🫅 :
good msg 🥰
2026-09-05 03:06:44
9
Sweet Rose 🌹 :
me to krti hn bt alhamdulilah boht acha hai Meri duniya hai wo humri psand ki shadi ho rahi 😊😊
2026-09-04 13:06:12
14
SYEDA🦋👸🏻 :
agr wo krna hi na chiye Tu phir???
2026-09-04 14:40:11
41
Earn with Ayesha ✅ :
mangni ka tag lagany sy koi na mahram mahrm ni ban jata ..
ni krni chaye bat bilkul bi
2026-09-04 13:41:47
17
*★彡 A͓̽n͓̽e͓̽e͓̽l͓̽a͓̽ ~~ 彡★* :
allahmdlelh we are happy with each other
2026-09-04 10:11:54
16
Mehrama khanam :
sir mare b engagement ho choke hai magar mara mangatar na sister ko kaha hai ka ma abi batiyea nahi Karna chata per bad ma Maza nahi hota .....lakin sir mara boht Dil chata hai ka ma baht karoo ma boht confused hu sir ma kia karooo
2026-09-04 13:34:58
7
To see more videos from user @sabir.chaudhari59, please go to the Tikwm
homepage.