@sabir.chaudhari59: #Relationship #canadalife #sabirchaodhary #Relationship #canadalife

sabir chaudhari
sabir chaudhari
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 22 August 2026 05:12:27 GMT
365512
17070
369
3175

Music

Download

Comments

mhrusman15
🇵🇰 :
magni tw hony do😭
2026-09-05 12:33:14
2
nayabnoor.5
nayab 💅 :
بہترین ویڈیو لیکن مجھ تک پہنچنے میں دیر لگی 🥺
2026-09-05 05:08:29
40
qurankiroshnii3
Quran ki roshnii❤️ :
sir agar magni hi na ho Rahi hu to kya kara plz reply
2026-09-04 18:38:20
6
user5163615611100
Mirha Noor ♥♥ :
بھائی شریعت اجازت نہیں دیتا
2026-09-05 02:06:10
78
maharajput2546
MahaRajput :
same story hai
2026-09-04 23:34:09
13
unnarzaadi
Unnarzaadi :
keh sahi rhy hn...
2026-09-04 14:09:00
7
manohoyrr11
🥰❤️ Queen 🥰❤️ :
allahmduilia 💗 mari mangni ho gi Hy 2 Saal hony Waly Hy but mara mangater bhot zadya acha ma ho to apni Ami ky Ghar mara Sara kharcha mara mangater utha tha Hy abi sy mashallah 🥰 Allah pak Mari Jan ko lambi zandgi da ameeeeeeeeeeeennnnnnnnnn summa Ameen ❤️
2026-09-04 15:41:29
28
homi.jatti
afiya 🩷🫠 :
main to baat hi nahin karti
2026-09-04 13:19:47
41
malikawaab1
Sweet 🥰 :
Kia husband apna wife ko beta keh Sakta ha ??
2026-09-04 12:59:15
13
aiza_qureshi12
Aiza :
meri bhi magnhi huvi ha Arrange 🥺
2026-09-04 18:58:07
20
missattitude575
𝓢𝓲𝓵𝓮𝓷𝓽_𝓜𝓪𝓱𝓲 🖤 :
mujh Sy to ya sary Kam ho gaye ab ma Kya kro or ab wo lrka mery Sy Sahi bt bhi nahi kr Raha dor ho raha hy or ma roti rehti hun
2026-09-04 06:27:47
19
malik_1725
𓆰⟵̠̽𝑾𝑨𝑭𝑨 𝒁𝑨𝑯𝑹𝑨ꫂ⎯꯭̽💗 :
or agar wo hi baat na kray to?
2026-09-05 07:04:43
10
heer6916
𝐻𝑂𝑂𝑅🌝💗 :
right sir 🥰
2026-09-04 21:31:06
8
btw__ali_
𝘈𝘭𝘪 🌸 :
Bhai ye 3 kam karly gy par mangni kha sy karwaye🫠🥲
2026-09-05 04:23:40
10
ruhaanali771
🔥Libra.. ⚖️ :
Alhamdulilha Meri mangani ko 2 sal hony waly h or wo Mera cazn h or Meri wo boht care karty h Ami ghr unho ny mery sary kharchy uthye h kehta h tum usi din Meri ho Gai thi his din tumhra nam Mera nam Sy jura tha🥰
2026-09-04 12:48:38
13
hina07236
بنت مختار 🙂‍↕️ :
ghr ma ijazt ni ha bt krna ... dar b lgta h kbi ksi lrky sy bt tk ni hui
2026-09-04 17:30:37
12
m.abdullah.arain00
Mafia girl 😎✌🏻 :
thanks sir 🙂
2026-09-05 09:09:40
6
manosheik140
ᥫᩣ𝐌𝐀𝐍𝐎ᥫ᭡ :
😳o bhi ap to achi bali masoom larkiyo ko chlak bana rhy ho😅🤣🤣
2026-09-05 06:09:38
39
itx.khani883
KHANI🫅 :
good msg 🥰
2026-09-05 03:06:44
9
jan.ki.jan923
Sweet Rose 🌹 :
me to krti hn bt alhamdulilah boht acha hai Meri duniya hai wo humri psand ki shadi ho rahi 😊😊
2026-09-04 13:06:12
14
syedahafsa83
SYEDA🦋👸🏻 :
agr wo krna hi na chiye Tu phir???
2026-09-04 14:40:11
41
ayesha_officals
Earn with Ayesha ✅ :
mangni ka tag lagany sy koi na mahram mahrm ni ban jata .. ni krni chaye bat bilkul bi
2026-09-04 13:41:47
17
aneela_slm01
*★彡 A͓̽n͓̽e͓̽e͓̽l͓̽a͓̽ ~~ 彡★* :
allahmdlelh we are happy with each other
2026-09-04 10:11:54
16
mehramakhanam
Mehrama khanam :
sir mare b engagement ho choke hai magar mara mangatar na sister ko kaha hai ka ma abi batiyea nahi Karna chata per bad ma Maza nahi hota .....lakin sir mara boht Dil chata hai ka ma baht karoo ma boht confused hu sir ma kia karooo
2026-09-04 13:34:58
7
To see more videos from user @sabir.chaudhari59, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About