@sew_boy_sk: ලසන්ත සර් කන්න ගිහින් හම්බවුණු අවුරුදු 17ක කොල්ලගේ කතාව. @Lasantha Niroshan Official #motivation #fyp #education #sad #tiktok

SEW BOY 💗🔥
SEW BOY 💗🔥
Open In TikTok:
Region: LK
Saturday 22 August 2026 09:19:25 GMT
191150
33502
195
308

Music

Download

Comments

m.g.prabhath
m.g.prabhath :
අපේ තාත්තටත් ඔම දැන් අවුරුදු 4 මායි අම්මයි තමා ගොවිතැන් කරන්නේ .මාත් elevel comes කරනවා .🥺❤️‍🩹
2026-08-22 12:09:13
355
hasaranga.wijewar
hasaranga wijewardana :
අඩෝ " මං හෙව්වා ඒ හොටෙල් එක ගන්න " 💸❤️
2026-08-23 08:14:41
88
anuhas.indusara
Anuhas Indusara :
Same age Same o/l (resultA4, B3, C2) Same job Same situation 2007 But now😌🙂
2026-08-22 18:59:14
97
thanu1012307
🫀🇯🇵♤_♡Abiman_♤_♡🫀🇯🇵 :
ලේ නටන කලේ ගෙමක් ගහගත්තොත් එවා තෙරෙන කාලෙට හෙන අතල්.....මං කියන්නේ පොඩි වයසෙන්ම ගෙමක් ගහගන්න දගලන කොල්ලෙක්ට කෙල්ලෙක්ට වරදින්න එඅ
2026-08-23 12:56:39
60
arunamadushan43
Aruna Madushan :
matath A4 B3 C2 යි 🥹😘
2026-08-22 14:27:59
49
avishkasampth60
Avishka Sampath :
@Avishka Sampath:A/L maths kare .mulinm giye janaka abeywardhana sir ge clz.clz fee ,gaman wiydm okom hoyagen giye man .කුරුඳු කපන්න ගිහින් ලොකු වත්තක. දවසට 1350/- දවස් දෙකක සල්ලි ඉල්ලගෙන ගියේ.ඇන්දෙ යාලුවෙක්ගෙ ඇදුමක්. දැන් නම් Marine engineer 😊
2026-08-25 02:45:39
4
pramodyadeshani8
pramodyadeshani8 :
mawa mathak una
2026-08-23 02:46:41
25
nipun.rusiru6
Nipun Rusiru :
මේ සතියේ සදුදා උදේ ape online class eke මේ කතාව sir කිව්වේ ❤️
2026-08-22 19:19:34
17
user1663592552073
⚡Lakshan@.💫🔥サンカ ディネシャ ❤️‍🔥 :
සර් වගේ දුක් ව්දලා ඉගෙන ගන්න කොල්ලෝ දවසක .සර් .... වගේ රෑස්ස ගහක් වෙයි..... සර් පුළුවන් උදව්වක් කරන්න..... ඒ පින ම ඇති.......දවසක ඔබ තුමාට සතුටු වෙන්න. 🥺🥰❤️💕🙏🙏 බුදු සරනයි.🙏
2026-08-22 23:04:43
20
kingsl.02
KING SL NEW OFICIYEL :
bs sar 🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️☸️🕉️🥹🙏
2026-08-22 11:10:03
28
ushan_weerasinghe1
Ushan Weerasinghe🇱🇰 :
මෙ වීඩියො එක බලද්දි Al pass වෙලා ජපුර සිලෙට් වෙලත් නුවරඑළියේ එවිත් resturant එකක cashier job ekak කරන මම🥺
2026-08-23 20:38:05
6
nikiya...x
NIKIYA...x 💯🗣️ :
විශිෂ්ට මිනිස්සු බිහිවුනේ කැපකිරීම් නිසා ✅ දවසක මං විශ්වාස කරනවා අනිවරෙන් ඒම මිනිස්සු දිනනවා
2026-08-23 07:39:41
6
methul.losath2
nethmira"zz :
math dka mawa
2026-08-22 09:27:01
14
sadaru901
sdaru🥰 :
math aweda Kara sar
2026-08-23 17:10:10
4
kaveeshachamudith7
KAVEE 💓😊 :
campus gihinuth part time adina mama 🥲
2026-08-23 00:03:29
5
dana.climax
Dana Climax :
Kollo Goda Dana Charitha🙂
2026-08-23 09:58:46
7
hasaranga.wijewar
hasaranga wijewardana :
කොල්ලා ගොඩ දැම්ම නම් පින් ❤️
2026-08-23 08:15:11
12
broken_ruby99
| ⃢🥷@Broken Rubyㅤˀא 🌪️🗿 :
🫡🫡🫡!
2026-08-23 12:44:14
3
shalinihettiarachchi_
shalini hettiarachchi :
උදෙ පාන්දර නැකිටලා පාඩම් කරන්න ගද්දි දැක්කෙ 2027 Al
2026-08-30 22:51:39
2
nanda.liyanarachc
Nanda Liyanarachchi :
thank sir
2026-08-22 16:00:18
4
user3399730534707
Dr Ayshu's 💖 :
gd bls u sir
2026-08-23 07:27:19
2
To see more videos from user @sew_boy_sk, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About