@den.alfian1: Membalas kepada @nyrulaien #fyp #malaysia #perodua #peroduaaruz #testcrash

ROLANDcpm🔺
ROLANDcpm🔺
Open In TikTok:
Region: MY
Saturday 22 August 2026 09:50:46 GMT
41671
617
57
75

Music

Download

Comments

jeffperodua
Jeff Faisal SA Perodua :
rupanya bumper lembut dan ada part body yang lembut adalah utk Safety menyerap hentakan dan mengelakkan kecederaan kepada Pemandu , dulu ingat lembut tu xda quality... lepas balik khrusus baru faham 😂
2026-08-25 05:10:52
24
sree9816
jai sri@craft :
naik genting pun susah ..
2026-08-25 11:42:47
1
njkc84
Mr.M :
Chassis sama dgn hilux kalau x silap
2026-08-23 18:10:53
7
trutseka
trutseka :
kelajuan 40kmh langgar ke tu
2026-08-24 01:26:17
3
syafiqlazim67
syafiqlazim67 :
Ladder frame chassis
2026-08-23 03:00:23
1
rashidamohdjas
ShidaJas :
Auto brek aruz the best.. 2x terselamat drpd microsleep.. sistem alert terus masa dkt dgn kereta depan.. pernah bawa laju masa lepas hujan terlanggar lopak, stering auto loose dan sistem brek perlahan²..
2026-08-30 21:23:01
1
mohd.haris.abd.ra82
MOHD HARIS ABD RAHMAN :
Kuat frame aruz..berbaloi beli
2026-08-24 06:52:30
2
anajaa85
Anaja'a :
Saya ada pengalaman langgar tayar Expender je dh rabak bumper 🥺
2026-08-23 09:39:03
0
rowen_3_4
Rowen_37 :
Bro that's rush not aruz
2026-08-28 05:06:43
0
the.sanggul.emas
The Sanggul Emas :
Apapun aruz ku langgar hilux.. Hanya no plate tangal.. Tp hilux kemek lampu pecah.. Alhamdulillah
2026-08-25 13:35:34
1
jakrosweeper
Jakro Sweeper :
Boss, ada video utk Exora tak?
2026-08-23 02:15:19
0
farid_izzuddin23
Farid_Izzuddin23 :
Tak terjejas ladder frame tu. Mantap
2026-08-25 11:40:31
1
rizal770706
Rizal :
veloz?
2026-08-25 13:40:14
0
deanna_ryan
Deanna Hisham :
yg penting ada safety bag kt belakang jugak kn
2026-08-26 02:08:57
0
noorrazlinawati
Noor Razlinawati :
Kelajuan berapa?
2026-08-25 05:51:01
0
aisyahhassan6391
aisyahhassan6391 :
proton preve 2015 ada x?
2026-08-25 18:02:39
0
myumaa8975
bukan kall :
saga BLM bang
2026-08-22 10:02:39
0
mr.hanafigitu2
Mr.HanafiGITU2(حنفي) :
kuat
2026-08-22 16:00:03
1
fadhillizam_34
Mohd fadhillizam :
sebab saya exciden hari 2 langgar sikit je kereta .80 km satu jam hancur kereta depan
2026-08-26 14:18:12
0
elyna3112
Elyna.My :
haritu proton emas TERreverse , Salah tekan gear....kemek wei body blkg dia, lekuk dalam ... meanwhile aruz kami, effect sikitt je .. mmg tak nampak Dari mata kasar
2026-08-30 11:01:31
0
fadhillizam_34
Mohd fadhillizam :
naza ria sekali .kia picanto
2026-08-26 14:17:12
0
think.queue
⫍ ⃢👁ܫ👁⃢ ⫎ :
power ek cermin depan
2026-08-25 07:53:51
0
jane.barnabas
Jane Barnabas :
2026-08-25 02:11:59
0
zal_8583
Zal8385 :
hadir
2026-08-24 15:50:11
0
username9666x
q :
Hilux lgi bang
2026-08-22 12:30:53
0
To see more videos from user @den.alfian1, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About