@udaaslarka_6: reality #foryoupage #urduquotes #urdustatus #unfrezzmyaccount 🤌🏻🤌🏻🤌🏻

✩`  🎀  𝒦𝒜𝑀𝐼  🎀  `✩
✩` 🎀 𝒦𝒜𝑀𝐼 🎀 `✩
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 22 August 2026 14:29:39 GMT
98862
4243
158
176

Music

Download

Comments

unknown_a_97
𓆩🅐𓆪 :
بھائی آج بھی ابو سو رہا ہو تو ہمت نہیں ہوتی کمرے کا دروازہ کھولنے کی۔
2026-08-23 11:40:51
8
naeemali03400
ن ا ع ي م ع ل ی :
bhai me 2004 me aya tha
2026-08-22 15:02:42
5
miss__cutie007
Miss乛Cutie :
mughy apny bahyio py fakhr hai magrib sy pehly hi ghr hoty hn ☺️
2026-08-23 15:21:39
5
ismailahmad627
Ismailwaraich :
غلط اب بھی ہیں ایسے لڑکے اور لڑکیاں گاؤں کے ماحول کو کھبی دیکھا ہے اب اگر شہر والوں میں تربیت کی کمی ہوجائے تو ہم کیا کرسکتے ہیں
2026-08-23 16:41:27
4
qasim.ali.joyia4
★彡[Qᴀꜱɪᴍ ᴀʟɪ ᴊᴏʏɪᴀ]彡★ :
Galt baat ha waldain ke tarbyat pr depend karta ha
2026-08-24 07:56:43
1
faraz69537
Masomm Fouji :
100% right lek , wo bary buzarg b ajj khtm
2026-08-22 15:08:12
5
mohsanali33077
Mohsan Ali :
a deep message for new generation legend will understand at one thought
2026-08-24 21:28:58
1
ausama86
usama qutib shai awan042 :
my date off birthday 1999
2026-08-24 22:00:52
1
shoaibbuhtta45
buhtta45 :
2000 to aye h jsy ke m😁😁
2026-08-24 06:19:59
1
sherra740
Jimmy :
End tak sath chly wali b yehi hoti
2026-08-23 02:18:17
1
rajp00t861
▂▁باغی راجپوت ▁▂ :
1994 time 5 ka ghr ni to chitrol na bike na koi or lofri
2026-08-23 07:22:12
1
arifzaheer2028
Arif Zaheer :
qasam se bas abi kuch mint phele man yahi soch Raha tha.or ye post samne aya
2026-08-22 17:26:47
3
mjunaid532
M.Junaid :
1999 wale like kri
2026-08-22 16:58:59
4
moeeni70
❌𝑀𝑜𝑒𝑒𝑛i  ❗ :
bhai AJ be Abu ka bhot dr ah
2026-08-23 13:33:15
1
m.usman.haider39
🥀M Usman Haider 🥀🥀🥀 :
nai abi bi asy boy hay jon ko ma nap ki izaat kA khyaal hay♥️♥️
2026-08-22 16:22:57
2
akxali_07
Akhtar ali :
G ESA ye hai
2026-08-24 06:24:40
1
hussnainraza004
Black Panther 🖤 :
Alhamdullilah ab b haaa bry ho gye ha but aj b ham wsy hi ha..
2026-08-23 16:53:44
1
rizwandar7
RIZWAN DAR :
💯
2026-08-22 20:05:52
1
mrshoaibzaman
Mr Shoaib 🦁 :
wo mard hi kia Jo sham hoty he Ghar ajaye bahir rhy mager apny apki family ki izzat khrab na kry baqi kher ha
2026-08-26 05:36:10
1
mubasher6595
Only¹One :
parents ne kabhi kuch ni kha phirr b time sa aa jata tha🥰
2026-08-24 09:22:09
1
ibrahim_khan_yousfzai
ibrahim_khan_yousafzai :
abhi b hai Jaan but smjhon 10 percent
2026-08-22 23:14:37
1
khanff042
Sᴋ᭄khanffᴮᴼˢˢ :
Bhai ma 2005 ma aya tha
2026-08-23 06:04:50
1
tanoliiii098
Hamza Tanoli :
Ham to ajj b drty han abu sa respect ha dar ha baqi pehla b bgair btay kabi ni nekla kahi b zarur btaya tb gy jahn jana hua
2026-08-23 13:04:37
1
kamranjattkj
╾━╤デ╦︻,JUTT SaaB ᡕᠵデ气亠 :
ya Sach ha bro 1997
2026-08-22 16:56:09
1
user6373012418606
user6373012418606 :
Ghalt kaha bhai Allah ka lakh lakh shokr h hamry han aj bh asa he h i am from mianwali
2026-08-22 17:40:42
1
To see more videos from user @udaaslarka_6, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About