@kunfoods: Professional White Chicken Karahi RecipeIngredients: Chicken 1kg Oil 1/2cup Salt 1tsp Ginger 1tbs Garlic 1tbs Green Chili Paste 1.5tbs Onion Paste (Boil 3medium onions in water and grind) Yoghurt 1cup Cumin 1tsp Coriadner 1tsp Black Pepper 3/4tsp White Pepper 1tsp Red Round Chilies 3 Cream 100ml Ginger Jullien for garnish Pinch of chili flakes for garnish #KunFoods #KunFoodRecipes #HomemadeChickenRecipe #HowToMakeBestChickenKarahi #WhiteChickenKarahi
kunfoods
Region: PK
Saturday 22 August 2026 14:31:46 GMT
Music
Download
Comments
user8045890667265 :
Bhai ya k4hai online kider say Mily ge Jes may banua
2026-09-02 10:38:19
0
U😭❤️🎀 :
pisy Huy or kooty Huy me Kiya frq h please btaya koi?
2026-08-23 11:29:21
12
soniyasoni166 :
AP mere fav chief hai.Allah apko izzat or afiyat ki Zindagi de ameen
2026-08-22 17:12:14
17
Farya Ki Shop 2 :
kbhi mera bhi channel tha. sochti hun again start loon.
2026-08-24 22:00:57
1
MediiLovess2 :
m b asy banti hun bht mazy ki banti h
m last m 🫑 ko cube's shape m cute kr k Thora Sy fry kr k tarka lgti hun bht level ki banti h
2026-08-22 16:13:40
2
M.{SHARAIB}♡♤ :
kha likhi h bhai
2026-08-23 13:33:07
1
Muhammad Ahmad :
favorite chef bolny ka Andaz bht hi aalla
2026-08-22 17:39:47
2
shaziadurrani94 :
[Sticker] MaashaAllah
2026-08-23 09:44:18
2
💎 :
mny raat ko bnaye sme both mazy ki bni🥰
2026-08-24 11:12:20
1
Desi Diva :
maine aj pakai ha
2026-08-22 15:20:42
4
Kakaprince Sarwar :
2026-08-22 17:08:45
2
zakia :
👍
2026-08-23 06:37:11
2
ABU SAAD :
Mashallah 🌹
2026-08-22 17:00:23
2
Mr.sufyan :
[Sticker] ❤️
2026-08-22 15:13:21
2
💖innocent girl💖🌹 :
mene apki recipe se bht kch seekha hai ap ki without onion biryani B'nai thi mre hsbnd un k frnds bhht tarif krty hsbnd ghr a k mjhe btaty thay.
2026-08-22 19:06:21
2
ubaid king804 :
اپ کی ریسپی بہت بہترین ہوتی ہے
2026-08-23 15:17:23
1
AqsaAwab :
mny bnai aj sar gi
2026-08-22 17:59:46
2
... :
2026-08-23 15:36:17
1
BeAuTifUll laRki💃🏾 :
me Kali mirch gosh banaya tha VIP tha♥️
2026-08-23 10:28:13
2
Muhammad Ali :
bhai mashallah Kal meny Chany wala palao bnaya kasam se asa lag Raha tha jasy dagh k chawal ho bohat zayida mazydar thy uffffff
2026-08-23 08:58:31
2
Wahaj :
Ap ki recipes boht zabrdst hoti maine kafi try ki
2026-08-23 12:54:18
1
Sailor Nahid :
nice
2026-09-02 21:54:27
0
user3145480591252 :
ho
2026-09-03 04:44:57
0
Sana Mirza ❣️ :
nice 👍🏻
2026-09-03 11:48:39
0
To see more videos from user @kunfoods, please go to the Tikwm
homepage.
© 2021-2026 TikWM. All rights reserved.