@ggcgirls: abhi tk college hi open nai howa😂#foryou#foryoupage #trending#viralpost#ggcgirls

🚩
🚩
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 23 August 2026 02:37:35 GMT
317626
8786
477
1177

Music

Download

Comments

kimtae7048
kimLaraib** :
ye degree college hai na noshehraroad py
2026-09-01 13:27:22
0
syedzadii291
🫀 :
same many b 1 September ko jana ha
2026-08-24 03:03:50
76
innocentgirl4341
🦋᭄𝐌ᴬᴺᴼ🖤 :
Degree waly Kahan Hain 🤣😂
2026-08-24 09:54:16
40
dua.g363
Black_rosyy🖤 :
only for degree colg😁😂
2026-08-24 07:54:25
94
its.queen7804
‘ :
humara to open ha 😂
2026-09-01 02:14:56
1
abrishhumayun.....14
:𝆺𝅥⃝🧸 ⃪͢ Abrish 🎀 ⃝:𝆺𝅥⃝🧸 :
butt mera bhi degree college hai or open ho gay hain🙂😐
2026-08-28 08:38:37
5
areeba.javed12
𝄞⋆⃝🎀𝑨𝒓𝒆𝒆𝒃𝒂•✾ᥫ᭡𓆪 :
ye mujy apny college ki video kiu lag rai ha😁
2026-08-27 09:03:34
5
hafiz_ul_quran02
ISL么M K么 SHEZ么D么❤️‍🔥😎🔪 :
yara sab ke 5 chapter bhi ho gae or mai books ka intzaar kr raha hu😭😂🤣
2026-08-25 09:38:23
6
9pm430
...🦋...🥀 :
college kual gy phr classes ni suru hoi abi...🥴🤧😁
2026-08-28 13:39:11
2
itsmaisha18
it's maisha ❤️ :
waisy koi mujhe be bath do government collage 1 September start hona h 🤭
2026-08-24 07:10:57
8
that_zariwrites3
ABBAس Aی ل 🤍 :
yeah govt associate collage hai
2026-08-24 08:33:18
2
churail8761
. :
ajh admission krwane gai thi
2026-08-24 07:47:03
5
itsquee0635
꧁☘ 𝕼𝖚𝖊𝖊𝖓☘꧂ :
𝑫𝒆𝒈𝒓𝒆𝒆 𝑪𝒍𝑮 𝒌𝒉𝒂 𝒉𝒚 😁
2026-08-28 15:35:37
4
missmughal325
★彡𝓜𝓲𝓼𝓼 𝓜𝓾𝓰𝓱𝓪𝓵彡★ :
ary main ny AJ addmition lia h abhi 😅😅😅 or Monday Sy join karna h 😁😆😅
2026-08-27 14:37:45
5
evil_angle9915
@evil_ angle☠️ :
kal jana ga😂
2026-08-23 10:16:35
7
feroz9131
cute girl 💕 :
ye college kha pr hai
2026-08-27 12:44:05
1
itx...gurllllie
~𝑪𝑯𝑼𝑹𝑨𝑰𝑳 🤤💋🌚 :
14 ko 😭yr bht din hn
2026-08-25 11:59:23
1
malik.shani0331
Malik 💕 :
mara b ni hova 😅
2026-08-27 11:31:01
0
siddiqui2620
Siddiqui :
mny 2nd year transfer krwana h phr books leni h tb tk books ak br cmplt hu jni h😳😂😂
2026-08-25 18:38:09
1
moody_patels28
innocent girl🔥 :
asi hi bat ha😅😅
2026-08-24 08:32:42
1
khan.shb.730
itx Medical Student 😌 :
konsa college?
2026-08-24 16:05:52
1
waddanawab302
🫶ایک عام سا لڑکا 🦋 :
Flex.... .. ..Mene abhi books hi nai li😂😂😂
2026-08-24 12:48:10
2
lodhi.sab.ke.jan
lodhi.sab.ke.jan :
ye to same hmra college he h ya ho ga wohi ..
2026-08-24 09:45:46
3
abrish5471
Abrishh👑 :
same mera bhee
2026-08-24 08:13:02
3
To see more videos from user @ggcgirls, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About