@me.sad27: 💔#infreezemyacountplztiktokteems #varil_tiktok

{^.^صاحب پریشان ہیں^.^}
{^.^صاحب پریشان ہیں^.^}
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 23 August 2026 05:33:35 GMT
74661
4769
144
293

Music

Download

Comments

user76562889
Ali Bacha 999 :
Same bro 💔
2026-09-02 21:17:40
1
silencehub9
Silence Zone :
I feel this pain. so I left the whole family & relatives in 2018. I glad to be single.
2026-09-03 03:00:57
3
itx_malik_009
✨M A ل I K✨ :
Perants jesy b ho achy he hoty h bachy achy ni hoty
2026-09-03 15:25:20
1
ihsan._.balochi
Mighty مُجُو 🦅 :
Is chez Se suffer Kiya he definitely I can agree with you I've been partway from everyone I'm alone now from 3 years but Yaar ye Guilt bhi jeenay nhi de Raha
2026-09-03 02:47:59
3
01_saboor
รค๒๏๏ᴦ :
what if a person get kicked from his own house which he made with his own money🙃......
2026-09-03 05:53:30
2
murtzajutt570
MurtZa JutT :
Bina pesy k sab rishty sir dard Hain chahy maa bap ka rishta hi q na ho
2026-09-03 10:31:10
10
20.15sz
15~20 :
:بھائی اگر والدین کافر ہوں تب بھی اسلام اجازت نہیں دیتا کہ آپ انکی نافرمانی کریں یا انکو برا بھلا بولیں باقی اگر والدین اولاد کے ساتھ نا انصافی کریں گے تو اللہ تعالیٰ ان سے اس بات کا حساب ضرور لے گا
2026-09-03 15:13:25
5
manoojamii0
manoo😘balooo :
MN to lrki hon usky bawjood mjhy kaha jata apna kmao or Khao ..... kbhi bimari ki wja sy km na kron to Meri Ami mjhsy itny din tk bt hi ni.krti ... unky lehjon sy nafrt jhalkti h 💔❤️‍🩹
2026-09-03 05:35:57
5
nawabfarhan91
Sahib Zada Farhan :
asy alfaz bhi na bolo jo itna Suchy ho jani 💔💯
2026-09-01 16:21:11
16
death..1107
قابل نفرت🥀 :
Aur phr kaha jata h waldain to naimat hn ye sentence theek h magar wo achy parents nhi wo bachay ka zahni skoon barbaad ker dety hn aur phr kahty ham to tumse mohabat kerty 💔🙂‍↕️
2026-09-02 22:22:57
10
asif.malik0007
✨💕💖Á𝘀ℹ𝔣💖💕✨ :
True Words 💯
2026-09-03 09:06:37
1
intzaremoutt
تلاش ذہنی سکون🥀❤️‍🩹 :
آپ کــو یــہ مــانــنــا پــڑے گــا کــہ والــدیــن بــچــوں مــیں فــرق بــھــی رکھــتــے ہــیں❤️‍🩹🥀 اور غــلــط فــیــصــلــے بــھــی کــرتــے ہــیں🥀😌
2026-09-03 16:25:30
4
arhammughal2223
sweetie :
jo ye bat Kehte hein Allah pak unhe hadyat de maa baap kabhi b aulad me faraq ni karte wo sirf apni aulad ki behtri souchte hein. 😳
2026-08-28 10:51:12
3
zainab.queen1658
Zainab Queen :
sab ko asa lgta ha. brother agr y Jan lo KY is wqt apky mama baba ny frk kuooñ Kiya tha to ap mama baba. KY sari Zindagi paoon dho kr piyo gy or y waldeen jasi Allah pak ki namt hr Kisi KY pass ni
2026-08-23 16:11:09
8
u7malik
❌ΜΔŁƗҜ Ř€ĦΜΔŇ🖤 :
Banany wala na khud kha ha ya dunya mahaz ak dhokha ha ✅Bro time ka intazr kero sab thk ho jy ga
2026-08-23 17:19:04
5
alirazagurmani26
~ع~ :
bro ya APKA time ni Hoga jab APKA time ay ga to Baki SAB ko asas lga ga Onka Sath ho RHA fark bas sabr kar
2026-08-23 05:53:19
6
daud.ibrahim794
꧁ دلِ ناداں꧂ :
بھائی رب کے بعد والدین کی اطاعت ضروری ہے یا سمجھ لو فرض ہے 🙌
2026-09-02 08:27:31
3
luckyxadeel
It’s Lucky 💖👑 :
Ap ko asy nhi kehna chahiya bhi zaruri nhi ky wo sach my ap ma farak nikal rhy hoty ha aksar parents apny 1 bety ko dusry sy Acha is liya batata ha taky jis ko wo Acha bol rhy ha us ko motivaction mily is ka mtlb ya nhi ky wo ap ko bura keh rhy ha is ka mtlb ya ha ky un ko ap pe yakeen ha ky ap kamiyab ho jao gy lakin jis ko ap pr bartri dy rhy ha us ki motivaction ky liya ap ky sath aaa slook hota ha mery sath bi is wkt asa gi ho rha ha
2026-09-01 12:27:40
2
rehan_rajpoot007
🥷🏻𝐑𝐄ح𝐀𝐍🥂 :
Bhai kehny ko to bohat Kuch ha lakin hemat nhi ho rahi Maa baap k bary may Kuch bol ny ko❤️‍🩹😔
2026-09-03 17:54:49
1
khurramahmed019
£€G€|\|D 😎 :
Paisa kamao... parents or duniya ka har rishta agy jhuky gaa..
2026-09-03 19:27:07
0
tycoon9092
BISMA✨ :
میں وہ رویہ وہ دن وہ آنسوں کبھی بھول ہی نہیں سکتی جو وہ تب تک مجھے دیتے رہے جب تک میں ان کے پاس تھی دور ہونے کے بعد تو ہر عام چیز خاص ہو ہی جاتی ہے ! تھوڑی بہت🫠✨
2026-09-03 19:02:51
1
To see more videos from user @me.sad27, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About