@iatomgaming: #pubgmnextstarprogram #pubgmobile #fyp #foryou #sad Promotion match lose pubg lose in pubg sad moment 😞

iATOM GAMING
iATOM GAMING
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 23 August 2026 08:19:07 GMT
65862
4968
749
464

Music

Download

Comments

waheedjaani83
𝘄𝗸-𝟓♛ :
video cut 5 bandon pa promotion ho jata hai 10 pa ho jata hai ♥️😁
2026-08-24 08:25:37
41
shakeelsheikh042
ShakeelDon Lak :
yr mara dost na pubg he choor de is promotion ke waja se 😁😫🥹😭😭😭😭😭😭😭😭🥀😭🖤😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-09-03 15:25:17
2
fatima35166
Fatima 💖 :
Meri pahli video dekh lo ja k 🥺🥺
2026-08-24 11:53:55
9
adnankazmi11
ADNAN :
so saaad🥺
2026-08-23 13:33:37
5
tariquealikhokhar5
پھنــجــو ڪــوئــي نه آھـــي💔 :
aj mere Sath bi aisa huva final promotion match me mene khelna chordia 💔
2026-08-23 10:52:37
3
iqrakhan1196
𝕴𝖖𝖗𝖆 𝕶𝖍𝖆𝖓 :
min n bhi 4 din se krr rhe the finally hi gye mere tu 🙂
2026-08-26 17:05:31
2
khan.ktk.khan.ktk10
khan hu yar :
oo bhote bura huva ajao ma promotion kavate hu yar🥰❤️❤️
2026-08-25 08:44:06
1
panjabi_culture9
panjabi_culture9 :
Bhi khuda k kasam bhot bhot duk hova 😳😳😳😳
2026-08-24 15:08:46
7
notyourtabi07
𓆩𝙏 𝘼 ب 𝙄𓆪 :
sai editing hy erangle k anda top10 mai jaty pormotion done ho jata or ap top5 mai mary ho to lose kaisy ho gya...🤣
2026-08-24 18:01:35
1
zaviyanking786
Ali khan❤️‍🩹 :
mara bhi rat last prmotion tha lakin light chla gai or wifi bnd ho gai🥺
2026-08-25 00:52:58
1
asgargujjar282
Asgar Gujjar :
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 apka promotion gaya
2026-08-24 11:50:13
3
adeelofficial260
happy :
ya 1 month laga kr ya promotion camplete Kiya tha mary sat be yahi horaha tha brbr
2026-08-24 11:29:09
3
mudassarkhan930
꧁༒•مدثر چاچڑ•༒꧂🔹 :
pubg NO
2026-08-24 05:03:13
3
malikzai_0
رستــــــم :
same
2026-08-24 13:52:55
2
silent.boy6751
꧁༺🫂New🫀🌹 UK💔༺꧂ :
Bhai editing bhot achi hy . but. ye real haqeqat bhi hy . kon Jan ye bhat Kitne taklef utha ne parti hy .
2026-08-29 08:11:19
1
raja32008
RAJA Babar 💫💫 :
yar g kasma
2026-08-24 14:50:15
1
alone.boy.569
༒ᶜᴿᴬᶻᵞßoY™༒ :
Bhai kasam sa aj mera sath bi esa huwa abhi abbi huwa ha 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺itna mushkil sa kiya tha our end par Mera sath bi yahi huwa 🥺🥺🥺🥺🥺🥺
2026-08-24 21:07:03
2
ambanisahab1
RAKHSHANI BALOCH💥 :
bhai erengal Mai top 10 tak promotion poore hote hain😁
2026-08-23 13:59:22
2
shahzaib..op
SHAHZAIB๛OP :
Bhai agr gulati nhi marty to ponch jaty apki mistek😭😭😭😭
2026-08-25 10:07:08
1
derweshi_1
✰ DERWESHi ✰ :
Qasam sy mera sath yahe hova 🥹
2026-08-25 10:58:53
1
itsrazajamali
⚜️رضا جمالی⚜️ :
abhi bht dhukh hua🥹
2026-08-23 11:17:25
4
nonever057
No..(u) :
mere dil me drd huaa🥺🥺🥺🥺🥺🥺so sad
2026-08-25 08:25:45
6
kinzayofficail12
ᵀ᭄ 𝑱𝑼𝑻𝑰𝑰_ᕼᑌᑎ Yᖇ🌿🌸 :
Koi id use krny ky liya dy do
2026-08-26 05:16:33
1
raozeeshanrajpoo5
🦅Mr، Raoصاحب🤫 :
yar Mari Jan parmushn to hu gay ap ka yar ASA to na karo😁😁😁
2026-08-24 16:26:29
3
To see more videos from user @iatomgaming, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About