selain hostlive , Hok bungkus parcel ada kosong tak??
2026-08-23 12:08:22
37
raa :
ada kijo kosong untuk part time tk?😅
2026-08-23 11:23:26
19
Nursyahirah 🖤 :
Teringin gok nok keje dgn demica.. Paling suke time packing2 brng ☺️🥰
2026-08-23 11:05:45
1
icaasmalll ˏˋ ♡ ˎˊ˗ :
wah bestnyaaa boleh kerja dngn DEMICA! Btww kak Mimi comeyy dooh, kita lurve! 😍🫶🏻
2026-08-24 10:07:41
1
yuniey☁️ :
ada kosong lagi ke kak mimi
2026-08-23 11:21:45
7
ZackAnakSENI@jengka :
bagus tok laki dia,diam je tp berbakti Dan sgt mithali ....tahniah
2026-08-29 08:12:09
1
saa chek 🔥❤️ :
Ad kosong lg ko
2026-08-23 15:56:17
2
suri_. :
Lepas SPM boleh dk kak 😂 HAHAHA
2026-08-24 11:49:58
1
มาริอัม🇹🇭❤️. :
Masih ad kekosongan ke?
2026-08-24 09:32:16
2
Noniey05 :
kak mimi ada kosong lagi takk?
2026-08-23 15:31:42
2
xsheann🕊️ :
ada kerja kosong sebagai videographer tak
2026-08-23 12:39:39
2
﮼نیا :
dah dm tu 🥰
2026-08-23 16:22:16
2
y u n i e y :
Dh dm tu☺️
2026-08-23 11:08:17
3
. :
Sis, part time boleh jugak ke ? Nak kata part time tk jugak mungkin sampai bulan3 atau lepas raya tahun depan. Saya student skrg tengah hold sem so nak cari kerja part time. Basic experince pernah kerja as a host live dan juga packing parcel. 🥰🥰🥰
2026-08-24 13:11:37
1
Sundae Latte :
Ada kosong lagi ke kakmimi
2026-08-23 12:51:20
1
นิวซีแลนด์ :
Kito nk, xse jdi kuli nk jdi bos gaji nk bsar 😌
2026-08-24 20:05:38
0
Bongsu🐾🫧 :
Ala jauh nyo😭 kito nk apply tapi jauh
2026-08-24 08:49:13
1
mekwanaries :
packing2 bare xdok ko sis.
2026-08-23 12:17:50
1
ieyrah_ :
slain hostlive ad ke kosong kak mimi
2026-08-23 12:02:33
2
dnisyaaa :
kita dh dm kakmimi 😬
2026-08-23 10:07:31
1
FASHA K :
nok tp kena reject sokmo 😌😌😌😌
2026-08-24 10:07:03
1
𝓲𝓲𝓵𝓵.𝓼𝓽𝓻𝓻𝓻 :
Kak mimi.. cashier ade kosong lgi ke?
2026-08-23 12:27:05
2
Noktah. :
@AISYAH ♡:selain hostlive , Hok bungkus parcel ada kosong tak??
2026-08-23 15:02:16
1
To see more videos from user @amirahsyamimiiii, please go to the Tikwm
homepage.