if non Muslim boleh faham konsep rumah tangga, harap lelaki Islam Pon boleh
2026-08-24 13:37:43
4003
cyu.re :
hm . no words .
2026-08-30 06:07:38
0
Paeh :
gaji saya x besar mcm wife, tp tanggungjawab nafkah saya bagi tiap bulan walaupon x banyak, dan saya akan buat kerja2 rumah, sbb saya kerja shift soo time x adanorg dekat rumah saya akan kemas rumah, at least bila wife balek rumah dah bersih wangi wife pon happy , sebenarnya perkahwinan bukan soal 50/50, ia soal saling melengkapi satu sama lain 😁
2026-08-23 21:32:44
1062
ladyDhia :
huntungnya bini dia dpt laki waras
2026-08-23 23:38:25
1191
𝐁𝐮𝐭𝐭𝐞𝐫𝐟𝐥𝐲 🦋✨ :
Susah dah nak jumpa lelaki mindset macam ni 😭
2026-08-23 23:08:17
214
𝓛𝓲𝔃𝔃𝔂 :
Itu sbb bini dia cantik lps ada anak. Man takes care of his woman. Hope you have a wonderful life ahead of you all❤️
2026-08-23 13:06:58
558
norainie :
tp syg nyaa.. x rmai lelaki melayu yg berfikiran terbuka mcm ni😌bnyk baca komen..semua benda isteri kene buat sndiri... urus ank.. urus rumah.. urus suami pon isteri..hantar bengkel..kereta..motor..caswash pon isteri urus..beli brang2 keperluan..beli barang nk repair itu ini isteri kluar pergi beli..😪pastu bila kata penat..dy tanya.. buat ape je penat? ddk rumah je😏😏
2026-08-24 00:41:47
72
﮼عفيقه :
Banyak pengorbanan perempuan
2026-08-23 12:05:05
98
Usaha Erra Bakery :
klw semua lelaki paham ni kan seronok😌
2026-08-24 01:49:10
62
ز & ز :
just sharing ..mgkin ada yg trlepas pndg.. before married kita hrus brbncg gn psgn byk bnda.. especially hal urusan rumhtgga.. how he or she handle "things" .. trmsuk emosi.. da deal n rasa sekufu bru decide khwin..bkn da mnikah bru nk rasa kesal..then lelaki sifatnya pemimpin.. zmn now ramai ppuan yg survivor independent.. jd kdg character tu trbwk dlm rumhtgga.. Jgn.. jgn buat smuaa bnda.. even kita as ppuan tau buat.. bg lelaki buat tggungjwb diaa, bile kita buat smua bnda dr awl.. lelaki punya mindset lain.. dia akn aggp oh dia tau biar la dia buat..lelaki akn rasa yg ppuan ok ok je wlupn hakikatnyaa tk.. sbb cara fikir lelaki tk smaa mcm ppuan..bnda ni kne dididik di awal prnikahan.. bru bnda tu akn jd rutin.. communication prlu selari dgn tndakan..Jgn pendam.. amik msa utk deeptalk gn psgn stiap mlm before sleep..time tu critalaa apa yg hrini tk puas hati n lastly minta maaf n brdamai..., jgn ego.. ingt korg tu pasagan kekasih n tmpt pulang..bkn musuh tmpt lepaskn tekanan...✌
2026-08-24 01:27:28
39
cikdonut_ :
ni satu lagi married couple yang aku selalu doakan yang baikbaik selain dari Mas&Danish . Tolong jangan ada yang ganggu family dua ni 🤍 Sebab diorang antara penyebab aku nampak , kahwin ni , bukan seorang , banyak lagi sisi baik dalam perkahwinan ...
2026-08-24 01:37:00
63
Macchick² :
Knp tak fyp ke para suami eh?
2026-08-23 15:34:03
23
princess.fiefy :
THIS IS THE MINDSET A MAN SHOULD HAVE! LOVE THE MINDSET BRO
2026-08-23 22:28:59
7
AqiellaErnie--- :
semoga poket boss sentiasa penuh, trafficlight sentiasa hijau, badan sentiasa sihat, anak behave, baby tidur lena setiap malam....Amin
2026-08-23 23:38:02
21
kentang goreng jual wifi :
ALLAHUMMA INNI ASLUKA, YA ALLAH MAY THIS KIND OF LOVE BELONGS TO ME
2026-08-23 12:19:20
18
Nabilah Al hadi :
Betul orang cakap kalau kau dengn lelaki tepat kau akan nampak cantik berseri🥺
2026-08-24 03:32:14
6
AA & AM Shop :
tq encik menyampaikn apa yg mungkin tak terluah dr seorg isteri dan ibu..🥺
2026-08-24 01:13:18
8
Eryn Eryyana :
Bagusnya😭 tolonglah bnykkan pemikiran suami mcm ni😭 aku berdoa sgt pemikiran suami aku mcm nii
2026-08-23 12:57:13
23
Ribena Rascal :
suami seperti Yap Weng Hong ni sangat limited edition nowadays la. untung wife nya ❤️happy family
2026-08-23 13:13:27
15
nurul_asman :
Alaa kenapa tak boleh nak download 🫠
2026-08-23 23:31:04
14
desember02 :
rmaikn lg laki yg cmni . jgn rmaikn laki mental raja mcm org zmn dlu
2026-08-25 01:17:44
6
𝕲𝖊𝖒𝖎𝖓𝖎 𝕭𝖆𝖇𝖊 :
nnt ada laki ckp "perempuan yg decide nak ada anak..so kena la tanggung.."
2026-08-24 02:12:59
24
Nia Munira :
Org senang ignore mengandung, bersalin semua sbb bg diaorg lelaki tak boleh buat semua tu, jadi tak boleh ambik kira.
2026-08-23 11:41:07
15
KB Taman Impian :
Abang ada adik yang single tak
2026-08-23 12:50:08
5
To see more videos from user @honghei0808, please go to the Tikwm
homepage.