dulu masa kerja 7e rokok tu org nak beli aku ckp dah masuk angin, arak tu aku ckp tak boleh scan barkod, sampai nak audit setiap bulan, manager heran asal tak terjual tapi yang herannya barang lain kerap licin...biasala dulu sekolah agama rasa diri muslim masih tebal, yg penting reject transaction tu.
2026-08-25 22:46:37
4710
Ketupaian :
Dulu masa keje 7e , pegang arak tu pakai sarung tau , pastu ada cust sorang ni sound die ckp lah jijik sgt ke arak tu sampai tk boleh nk sentuh , aku senyap je , sebb time tu mmg viral pasal ayat “ customer always right “ lepas tu die marah aku , kalau tk nk pegang jgn lah jual kt 7e ni , masalah time tu aku bru habis skolah , jdi bdk lagi , aku tk thu nk ckp apa , senyap je , yg marah aku pon melayu islam , mungkin die terasa kot aku tk pegang sebb aku islam , tpi die islam die minum 😅
2026-08-27 02:35:06
627
007 :
payah ada joykiller dalam dunia ni
2026-08-26 10:57:50
192
-the.dryheart, :
kerja 7e tak boleh haram . sebab takboleh tolak jika customer beli arak .
2026-08-25 13:28:12
153
lea ⛥ :
kalau kerja 7e bukan ke ada uniform pekerja tu ?
2026-08-26 09:26:18
307
°•InSan•° :
takde arak but ade rokok.. segala jual beli benda yang haram adalah HARAM..
2026-08-26 10:23:06
37
محمد عرفان :
srs la tkde arak best tu dkt mana 7e ni
2026-08-26 01:05:41
36
yknwmi! :
kita dh berhenti kerja 7e and Speedmart sebb benda ni la, arak dan rokok tu buat rasa mcm tk berkat rezeki tu and seolah kita membantu orang berbuat dosa…
2026-08-26 06:19:43
45
Alifffff :
ni mesti lagu make a cirtle kan
2026-08-23 12:50:17
9
harithsuki :
Comel la cg
2026-08-23 16:04:55
1
Tik Toker :
hahaha... awal² ckp 'not my type'😂😂😂 Ni mesti sbb ramai sngt peminat.😂😂😂
2026-08-26 15:57:05
1
ح :
what qualifications kena ada untuk jadi cikgu tadika ya? 🥹 teringin sangatttt
2026-08-26 11:44:08
5
Putera Tariq :
saven e Kelantan dan Terengganu the best x de arak lagi stkat yg saya pernah pergi..
2026-08-27 15:06:41
7
nawawi :
kudos to the owner 7e sebab takda arak. dan kepada pekerja yang masih berkerja dan terpaksa berurusan dengan arak semoga korang dapat kerja yang lebih baik. 😞 #exretail
2026-08-26 15:42:28
6
sayangnaa :
cantik nyaaa
2026-08-26 13:20:37
2
farah :
pernah kerja as cashier dekat satu hypermarket , tengah scan barang tiba ii ada sorang aunty ni tegur "dik awak kerja sini ada arak , haram tu gaji awak makan" ... sedangkan saya tkpernah pun pegang arak selagi boleh elak kita elak :) sentap jugak act , and now dah resign sbb teringat ii apa yang aunty tu tegur
2026-08-30 14:07:00
3
Miewa :
Walaupun kerja di bahagian store yang tak jual arak,tapi sebahagian gaji kita tetap datang dari hq yang rata rata keuntungan bulanan nya dari arak store lain :)
2026-08-28 04:48:44
1
Syed Remy 4443... :
hadir support
2026-08-25 13:27:42
1
fais :
wow😳nice😁
2026-08-26 02:19:25
1
Iska🍉 :
2026-08-26 11:01:42
1
aynaaely :
akak 7e kat mana tkde uniform ? ( nada bertanya ingin taahu )
2026-08-27 04:12:18
1
To see more videos from user @nfshiee, please go to the Tikwm
homepage.