@hoorainasifvlogs: Back to School, Maa Ka Sukoon! 😂🎒

Hoorain
Hoorain
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 24 August 2026 01:48:41 GMT
464050
10766
303
592

Music

Download

Comments

salman_khan_sallou
✨Salman Khan✨ :
Ye maa to khud school ma lagti ha 😳😳
2026-08-24 06:21:54
222
cherry15213
🍒 cherry 💅💄 :
Mujy to apna bachu ki yad a rhi hy wo school gy howa hy 🥺🥺
2026-08-24 04:39:53
103
muhhamadshazad4
chutka 💕💕💞 :
ketni khobsort mama h yar or ek me ho 80 kg😔😔😔
2026-08-24 03:53:37
56
fizach229
fiza nawab🇵🇰❤️🥀 :
دعا کیا کیجئے خیر سے جائیں اور خیر سے گھر کو واپس آ ہیں اللہ تعالیٰ تمام بچوں کو صحت اور زندگی دے اللہ پاک ہمارے بچوں کی حفاظت کرے اللہ ان کو اپنے حفظ و امان میں رکھے آ مین ثم آمین🤲🤲
2026-08-24 06:18:08
82
abdulmuqeetasghar
sonu jaan💞🤗💖 :
Haye school lag gaye mjy to apny bchay ki fikar Rehti ha ALLAH sohna mery or sbk bchon ko apni hifzo imaan mn rkhay ameeeeen sum Ameeeeen 🙏🤲🥺
2026-08-24 16:07:33
18
zeni03012
zeni :
hy ye to khud bachi lag rahi h
2026-08-24 03:46:46
32
badermunir24
Bader Munir802 :
abhi oper ye vedio Dekhi me😳 vo maan udas or ye🙄😁🤣
2026-08-24 07:38:45
12
khanlhan800
it's Queen :
Sistr hy shayad varna to itni choti mama 😳😳
2026-08-24 07:21:53
18
shernionlyy
خوشی 💖 :
same dress😁
2026-08-24 09:26:50
7
wasimmughal921
Wasim Mughal :
Hehehe
2026-08-30 07:44:31
0
mmiqdad512
miqdad abbas512 :
mere 4ro Bache nashta kr k ni gay Mai bhut kfa hu😭
2026-08-24 08:01:16
5
anammuneer7
Anammunir :
byta ap dono ki mama kahan hain😂😂
2026-08-24 04:27:20
8
haniaamir7073
hania :
tm be school jao bhai ko Bhej rhe ho
2026-08-24 04:42:51
12
muhamad.faheem43
Abdul hade 🥰 :
AK min Hun k Dil ko Chen tb ata hy jb ye wapes aty hy ischool se
2026-08-25 11:31:55
5
.shahzadi184
shahzadi👑 :
mohe mohe ho gayi😂😂😂😂😂😂
2026-08-24 03:54:24
5
saim.o23
SAIM 👑⚜️ :
acha bhana ha skol bhjny ka😂
2026-08-24 03:17:35
11
zakriya483
S4 ZACKY :
bf
2026-08-24 04:05:32
6
rana.dastgir65
Alisha 65 :
ye to Dil ka skun hoty 🥰
2026-08-24 09:13:17
7
amnakashmiri05
aamna Kashmir :
میرے دل کو بھی آ یا ہے بہت سکون 🤣 آ ج
2026-08-24 10:00:54
5
aestheticmahi1
Mahpara :
mama ho k uski sis ho?😳
2026-08-24 06:55:50
5
imanmano391
Dimple girl 😍 :
behn hi hy id visit KR aie Hun 😂😂😂
2026-08-24 09:19:10
10
jl_brand
_Million_Dollar_Girl_🤟 :
tum maa ho????😳
2026-08-24 10:58:50
8
ojhinhh
ayat :
mn khd bht sad hu
2026-08-24 05:55:03
5
twin.cities.diary
Twin Cities Diary :
kysy pta nhi ap SB ictrha video bna lete hyn Apne bacho KO le k ......ye Sahi he k me bhi Khush Hu k school bacho k khul gy hyn but ye haqiqat he k JB tk me apne bacho KO school se ghr nhi le ati me ghr k km k sath sath Sara din intizaar krti Hu k kB bacho ki chutti Ka time Hoga aur kB mere bacho ko me le k augi aur kB Apne bachay ko muskurata hansta school se bahir ata dekhi gi .......
2026-08-24 06:31:30
6
anayafatima0870
Anaya Fatima :
khud b jao scl 😂😂😂😂😂😂
2026-08-24 04:19:55
6
To see more videos from user @hoorainasifvlogs, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About