mbe aku...hanabi ja..lau kena band...terus jd tak tau main hero apa..😂🤣😂
2026-08-24 06:43:22
16
𝙬𝙞𝙡𝙡𝙞 :
serius aku suka cara Soloz borak dgn Lithara. bagi aku, dorang borak mcm ayah & anak HAHAHAHA. itu bagi aku lah. 😂
2026-08-24 06:23:09
46
cosmic.damage :
Kwn aku badang je dia main..sampai badang jd roam skrg..mid badang, gold badang, jungle badang..nak marah xboleh beb
2026-08-24 13:40:17
8
Ridz :
pertama kah bang
2026-08-24 04:08:12
1
Hayder 🍉 :
Lit ni kalau dgn 7gl tak chou mesti Angela atau Floryn
2026-08-24 05:30:47
6
Theo :
pasal tiber teringatkan cerita sang kancil dan buaya😑
2026-08-24 11:30:03
0
HaFis Salleh :
susah jugak ckp sma AI ni 😂
2026-08-24 13:57:12
1
SAI :
hero tutorial tu
2026-08-24 04:52:55
1
Payes :
berapa match layla lith ni weh
2026-08-25 14:17:48
0
Dry Coffee :
Lit: “Layla dan lelah je loz”
2026-08-24 16:35:38
0
Mohd Azlan MJ :
Main aurora la, jrg kene ban dekat rank.. Bahagia aje.. 🤣🤣🤣
2026-08-26 04:18:21
0
Kim In-tan 🐾 :
Aku sekarang dah main jungle and mm, dah tak guna Nana lagi sebab bosan dulu asyik Nana je
2026-08-26 03:02:22
0
MUFA :
cuba bukak favorite hero lithara. layal dia top global tapi dia boleh je main jungle
2026-08-24 11:10:24
0
Nuramin Zaharudin🇲🇾🇵🇸 :
lit kata kena ada kawan yg bg dia tekanan untuk dia berjaya buat benda lain atau kain hero lain lozz.. apa susah sgt nak faham lozz🤣🤣🤣
2026-08-24 06:21:07
1
Hyper>Dark🥇 :
knp lith mcm tu..
2026-08-24 04:16:48
0
вєвє :
aku ada 2 orang kawan yg macam lit ni.. dia kalau cakap tu, dia sorg je faham pucuk pangkal dia.. 😂 aku jenis mcm soloz cakap direct tapi secuba cubanya menjaga hati walaupun kadang lepas je. plus yg sorg tu kalau main ml pon hero dia cuba tukar² tapi main tekan² je mechanic takde langsung.. yg tau blame org je. ah tg penting apa yg dia cakap dia sorg je paham.. iman kena kuat nak layan 😂
2026-08-24 11:41:12
1
ماليسا🫧 :
Dia mcm aku wei..aku main hero tu mmg hero tu je😆
2026-08-24 11:30:54
0
Shafieiphone 🇸🇬 :
Lithara sama zaman dgn saya. Kita dua dua dalam top 10 global season 10
2026-08-24 06:15:52
0
Hi, saya batman :
lit lah tekanan tu
2026-08-24 08:22:23
0
Shafiqah✌️ :
Aku pulak reti irithel je... Mm pun dia.. Room pun dia, jungle pun dia jgk 😭
2026-09-05 10:51:39
0
ItsMeDee :
dekah aku tengok diorang main semalam . loz layan je peel si lith ni 😂
2026-08-24 11:00:31
0
Naz Ari :
ak faham mcm loz gak hahahaha
2026-08-24 10:58:14
0
To see more videos from user @mlbb_clipper5, please go to the Tikwm
homepage.