Bm,bi and korean semua dia tapauuu masyaAllah bijaknya rinaa🤎🤎
2026-08-24 05:23:50
8217
Ticaketu :
Dia jerit tu sama mcm mak dia🤣🤣
2026-08-24 05:35:10
5273
___lunna_ :
' wah lajunya ' my innerchild also screaming 🫠
2026-08-24 05:22:57
2650
Anggerik Kota :
What?? Belakang sikit.. Comel bunyi2 kelantan rina 🥰 seronok rina naik motor 😂
2026-08-24 05:10:21
1219
missLily🍀🥷 :
dia mcm dgn appa dia behave,soft spoken,tapi dgn omma vibes dia full energetic....ramai² ank online...bdk ni lah paling sy sayang ..may god bless u rina...🥰🥰🥰
2026-08-24 05:25:50
641
wani.razz :
this will be her sweet memories. sebak tengok, semoga rina membesar dengan baik 🥹
2026-08-24 04:49:55
951
🌸_Myn@meisFa_🌸 :
bagus ryzal ajar anak baca doa naik kenderaan n pakaikan strap for her safety 🤩
2026-08-24 05:45:48
332
ifahmokhtar :
nie ea skuter yg belikn utk mariam smpai kne kejar dgn penyapu, tapi ryzal yg bawak 😆😆😆
2026-08-24 06:35:11
163
Aishah Aziz :
"belakang sikikkk"..kluar kelantan dia😂
2026-08-24 06:43:24
229
surainimohdsani :
Hahaha so comel. Nasib baik ade safety strap for rina sbb rina mcm excited sgt naik moto tu 😊
2026-08-24 04:49:07
179
ᴍɪssᴛʜʀᴇᴇ143 :
omma nampak ni menjerit dia 🤣🤣
2026-08-24 05:03:17
110
zee :
bagus sgt guna strap tu kdg bdk2 dia kena angin jdi ngantuk terlentok😂
2026-08-24 05:16:27
262
Bella Hanee :
agak2 mcm mana laa reaction oma rina bila tgk video ni.
2026-08-24 05:40:51
98
princesslafea5 :
comelnya bila rina excited 😁
2026-08-24 05:01:47
36
Kaleef :
10 tahun lepas masa ambil anak buah, saya pernah nampak ada student Al Amin ni balik sekolah naik motor, ayah dia guna bengkung isterinya yang color hitam tu, katanya anak dia bila balik dah petang2 tu confirm terlelap, macam kelakar tapi function lah
2026-08-24 05:57:22
201
Sara Nasuha :
what, belakang sikik? aaaaa comeeeellll😍
2026-08-24 05:26:34
35
Faridah Ahmad123 :
bila rina mnjerittt sebijik mcm ibunyer...🤣🤣🤣🤭🤭
2026-08-24 05:38:15
26
HazelScarlet9 :
Sama laa “head voice” rina dgn omma 🙈😂
2026-08-24 05:26:25
26
Iyd^^^♡︎ :
where u bought that safety belt/strap? mind to share ?
2026-08-24 05:49:03
46
SisNana ♥️ | Florist Shah Alam :
hmmm kalau aku beli scooter ni diam2 aci tak korang? hmmm
2026-08-24 07:18:48
11
CahayaNur.💞 :
Benda strap tu yg aku slalu pk mak ayah kena pakai kalo bawa motor utk keselamatan
2026-08-25 05:39:33
5
nursha🕊️ :
Seronok Rina naik motor g school ☺️
2026-08-24 04:30:27
27
LaiciSusu65 :
aku geram lah bdak rinaa ni..comel tau🥰..excited sgt pegi school naik vespa tu😂
2026-08-24 05:19:09
8
To see more videos from user @ryzalibrhm, please go to the Tikwm
homepage.