@zephira_archen818: grabi ka batak mo yearn,ay mali! #gmmtv #blfan #bl #thailand #marc

zeyn
zeyn
Open In TikTok:
Region: PH
Monday 24 August 2026 06:23:07 GMT
52891
11189
190
1307

Music

Download

Comments

hann.appa
hannieee :
HAHAHAHAHAHAH ang lauf ko, wa man moy mga ayo oy mabuang ta ani
2026-08-24 14:24:30
285
chiitalay
☆ :
mabuang kooHAHAHAHAHA bositt luoy ni teshow
2026-08-24 12:44:11
152
freedom_oxygenofthesoul4
mymearaima :
gimingaw ra na kang poon... jokkkk
2026-08-24 13:05:48
74
itsss_me_kikay
rubelyn :
Talaa saon pag react og haha diri oisHAHAH
2026-08-24 14:40:10
35
wave_girlie
wave_girlie :
wala jud normal sa gmmtv artists pati fans😂
2026-08-25 07:47:21
26
x.loei_moon
x.loei.jn :
bisaya kaayo si teshow😭
2026-08-24 12:42:11
20
wizardbyheart
𝓷𝓪𝓷𝓮𝓷𝓮𝓷𝓸𝓷𝓲 :
Nagisi daay ang jersey ni Teshow?😭
2026-08-24 14:41:27
10
kellah_gmmtheev
kellah_suáy :
grabenggg katawaaa nako😭😭😭 si Teshow baaa😭😭😭 grabeg TRIPPP😭😭
2026-08-24 13:25:23
11
ti.na.fa
🪼 :
maypag ni sayaw nalang diay si Marc gabie oi, collab with babydolls ba
2026-08-24 13:00:35
7
jujuvia19
newyah :
Namali’g recruit si Joss HAHHAHAHAHA
2026-08-24 22:21:42
6
chen_nattawin
CHENN :
"tarungag sayaw go kay tiwasan nalang ka namo kay waman ka na injured gabie" yatiaa gamaya jud nakog kalipay uy, unsaon mani pag react ug haha diriii HAHAHAHAHA
2026-08-24 21:53:32
7
adiksamgathaiactor
cell :
nganong wala manas mood si jj na unsa man diay na???
2026-08-25 15:02:10
0
jjthv.laur
jvlau :
luoya pod anang Isa oi, hadlok mang mama niya
2026-08-24 23:09:08
0
ctx.not_cy
please take me to phop, mom :
yung kay teshow HAHAHA
2026-08-28 12:16:35
1
bl_fanneyyyyy
S :
be anong app gamit mo dito?
2026-08-25 22:45:22
2
jai_vylle.c
jai🪻|| first wife ni jaskalen :
tarungag sayaw marc arun dika matiwasan nilang gawin HAHAHAHAH
2026-08-30 23:15:15
0
andreamalang20
Aston17spring :
Kay AJ Ako natawa 😂😂😂
2026-08-30 20:46:33
0
To see more videos from user @zephira_archen818, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About