@itsmachino: We gave @Pinn Yang the full Machino factory experience 👀 Now the real question is... why does he need to know our shoes this well? 🤭

machino Malaysia
machino Malaysia
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 24 August 2026 08:58:35 GMT
417860
28650
560
3396

Music

Download

Comments

injongg
injongg :
machino = Malay+ Chinese + Indian + Others . so nice lah aunty 🤎
2026-08-25 00:26:02
1721
kuntombunga
Kuntombunga :
Lps tau maksud brand dia terus rasa nk support. 🫶🏼
2026-08-24 10:17:22
2333
n.laykha
n.laykha :
Srs baru tahu maksud machino , otww supporttttt 😍😍😍🔥🔥🔥
2026-08-24 09:03:26
583
by_adikakak
By_AdiKakak🍬 :
Auntie tak ckap cina pun bantai je ckap bahasa malaysia hehee how lovely ❤️🥰
2026-08-24 11:03:12
555
fazzfazy
fazzfazy :
proud dgr full meaning nya.. i support
2026-08-25 01:59:36
215
yang
Pinn Yang :
Esok! Love! ❤️Masuk Live support
2026-08-25 14:48:10
46
aminhidayah8390
Littlestep :
Tlg buat utk kaki yg lebar n panjang.. dh lama nk beli tapi xmuat😭
2026-08-24 11:14:43
42
trisiannajackson
AnaisGumball❤️ :
Waa local product pula this brand! Ok support ❤️
2026-08-25 01:14:14
7
cherrymerahhh
cherrymerah 🍒 :
Auntyyyyy nk Tshirt yg aunty pakai tu pleaseeeee
2026-08-24 11:32:20
24
flyhigh_alya
⃟ :
Baru tau maksud sebenar dia😁😁😁
2026-08-24 10:58:46
63
tt1ty1
Zz₊˚⊹ ᰔ :
hihi
2026-08-25 01:42:05
62
intnshb
tans :
need aunty’s shirt please
2026-08-24 13:16:28
11
ctfaiza1_
_ctfaiza :
Tolonglah buat plus size, teringin nk pkai kaki kite kaki pembaris😂.
2026-08-24 11:12:23
15
ayda.rusaida.duli
Ayda Rusaida Dulin :
Boleh x buat saiz tuk plussize
2026-08-24 11:17:31
8
eynalah
3yNa🍉 :
saya dah ada 4 pasang,memg best pakai tak sakit kaki,pakai pun selesa🥰
2026-08-24 12:51:32
8
sandyy880
ss ⋆°•☁︎ :
Dah ada pair of machino sandal, so this is a sign to have another pair ke? 👀 super proud la lepas tahu maksud machino 👏🏻
2026-08-24 17:28:37
5
aisyahbintisam
aisyahbintisam :
Ok auntie lps sy thu terus sy mahu beli 🥰
2026-08-25 01:38:38
10
azuralim
Azuralim :
Sye beli yg leona punya tu. Love🥰.
2026-08-24 10:53:20
5
sasa143__
Lyssaaa143 :
Yeay my fav local brand so far 😍
2026-08-24 10:59:10
10
mamaayoi
mamaayoi :
Hadir utk support..macam mana nak beli
2026-08-25 07:18:02
1
mamayara_6
Yayann :
Mana na beli ni
2026-08-26 03:38:43
1
amira_nar
Amira아미라 :
kedai kat mana je ada?
2026-08-25 03:49:34
1
vinitayeo
vinitayeo :
Where to buy?
2026-08-25 06:13:12
1
To see more videos from user @itsmachino, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About