@sherwinables: Please lang mabuyagan man tawon ko ani uy 😭😭

sherwinn123
sherwinn123
Open In TikTok:
Region: PH
Monday 24 August 2026 09:57:56 GMT
576645
76558
704
5110

Music

Download

Comments

_xiannaquinn
_xiannaquinn :
“Nganong dri man ta mag bike nga naa may mga yuta!” HAHAAHAHAHHAAH
2026-08-24 11:22:34
4612
philaursophy
A🍉 :
“breadwinner ko sakong pamilya” 😭
2026-08-24 11:39:07
1653
qldr888
Qldr888 :
Melai e guest c Sherwin
2026-08-25 09:15:54
125
dhamn_it
Aymishyumuxh, RN :
Paspasag baba uy😭
2026-08-24 16:22:04
1283
lou.licious
lou.licious :
Neveeer mangluspad!😂
2026-08-24 15:33:22
232
jsl1738
jsl1738 :
"ayaw sakong istorya- "so hi guys" HAHAHAHAHA AMBOT NIMO SHE UY
2026-08-24 10:31:11
1081
itsmekmae
kissh🌼 :
Watch your step she dli count your step hahahahaha
2026-08-29 23:42:40
1
ellech4
Ellech Tanic :
ahak sa "nganung anhi mag bike nga naa may yuta🤣🤣🤣🤣
2026-08-24 17:54:03
901
marshafinds.ph
MarshaFindsPH :
“Please watch your steps” One…..”
2026-08-24 13:03:00
120
redj027
pajane :
"breadwinner baya ko sakon pamilya yah" HAHAHAHA 😂 ampingi intaworrnnn
2026-08-24 12:50:36
177
reieie_22
reiii :
Rapper jud ni si sherwinables uy! HAHAHAHAHHH
2026-08-24 13:56:53
64
itsvaning
Miss Van💛 :
“Ay ka mga cute ninyo Uy, hiring pa mo?”HAHAHAHA
2026-08-24 14:22:16
203
angeelaaax
🪽 :
breadwinner biya ko samong pamilya ya HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAJ SAMOKAAAA
2026-08-24 10:35:50
55
dahyoownnn
Dahyown :
asa ni dapit?
2026-08-24 11:45:41
36
neerniah
neerniah :
halaaaa 3triplets n sila 🥰
2026-08-24 11:34:57
68
mami_angieeee
MOMMY ANGIE 🎀🌸💗 :
“breadwinner ko sa akong pamilya” 😭 hahaha triplets man ata ni sila 😂
2026-08-24 15:12:39
49
maikeru433
𝑀.𝐵 𝑆𝒽𝑜𝓅 🛒 :
" ya kanang wire ya,basig live wire na ya ha"😂😂
2026-08-26 02:41:50
7
user1707680054308
Angie :
" feeling nako ya akung mga pribado ni balhin sa akung ulo yah "" Sheeeeeeeeeeee 🤣🤣🤣
2026-08-24 21:33:43
45
t_i_t_a_n__g_e_l
q3l :
Nganong sherwinables wife man ang search ani na vid wey 😭😭😭😭😭 hinatag ang wife sa management sa taas she?
2026-08-25 11:56:02
15
bugs833
ms.shang :
hinay2x ug storya ky gahangos kog paminaw tawon🤣🤣🤣🤣 tabang
2026-08-25 02:14:18
17
_jan352
Jan :
Sheeee knsa nag video nmo?🤪🤣
2026-08-24 11:07:41
14
icecreamm__6
. :
HUY NAUNSA NING SEARCH BAR SHEEEEE😭😭😭😭
2026-08-25 06:20:34
21
vxchel_tialyx
rochel :
asa ni dapit sa dvo po?
2026-08-24 10:04:36
29
k27_h29
Jona Kate :
She pag hi sa ako beh!
2026-08-24 10:01:13
8
syh.luv
Jiji :
Naka move on na sa taga Toril halaaa taga toril baya ko omg
2026-08-24 19:23:06
5
To see more videos from user @sherwinables, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About