@yanaaaaajerlah: Anak-anak mungkin tak minta banyak, cuma nak rasa mereka juga penting dan disayangi. Jangan sampai perbezaan layanan meninggalkan luka yang mereka simpan dalam diam.#kisahkehidupankita #fyppage #kasihibu

𝔂𝓪𝓷𝓪🎀
𝔂𝓪𝓷𝓪🎀
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 24 August 2026 10:23:11 GMT
339580
11670
521
1790

Music

Download

Comments

farahdillamalinda
farahdilla mama ABG arif :
aku cukup benci org tua yg pilih kasih ni, sbb aku pernah lalui😭
2026-08-25 04:23:35
615
isya_din
عاءيشه ✨ :
sebab tu kalau sayang, kena tunjuk. bukan ego.
2026-08-26 00:48:49
280
kayangan_merak
MERAK-KAYANGAN :
memang sedih siapa yg pernah hadap pilih kasih
2026-08-24 23:22:16
259
ebiewaniey
ebiewaniey :
tak yg aq pelik..knpa gn adik bradii lain leh tnjuk kasih syg..tp gn sorang tu mcm di anak tirikan...knpa xleh tnjuk Kash syg yg sama🥺sapa² yg ada tmpat helmi tu pas akan rasa yg sama😭😭org xduk tmpat dia takkan faham...knpa anak² lain boleh dia raikan...
2026-08-25 02:25:09
163
syafikafitria4
NurSyafikA:) :
Dah mati baru ckp kebaiikan tak guna , tunjuk je bila masih ada . Tak tunjuk mana nak tau
2026-08-25 05:43:39
208
wanie9110
Waniess shop :
sama mcm mak saya.. pilih kasih sgt
2026-08-25 04:07:35
103
nap.jua
nap.jua :
mmg benar ada mak pilih kasih. walau tak ucap di mulut, dia tunjuk dgn perbuatan
2026-08-25 06:42:41
222
chetee10
Chetee10 :
dah lama simpan,pendam..lama2 jd dendam..
2026-08-25 11:11:07
44
khatijahahmad32
madam kathy :
Sia sia . Rugi jika ibu yg begini dr kecik anak ramai buat je sama2 di sayangi. Peluk smua anak . DOA ttp DOA pd smua ank . Hati ank juga kna jaga .
2026-08-24 23:25:11
58
shukri_882
Mohd Shukri :
dia klu doa saje xguna,dia kena sekali dgn prbuatan.sama MCM rezeki.doa sekali dgn usaha.rezeki xdtg brgolek.kena selari..sape yg kena mcmni paham la camne rasa
2026-08-25 01:52:46
47
amaleena2323
amaleena :
sekurang2nya seorang ibu tunjuk la kasih sayang dekat anak. anak tu punya sakit teringat tu sampai bile2.
2026-08-25 02:18:43
70
thumbelina_baby
◦•●◉✿Thumbelina_8576✿◉●•◦ :
pilih kasih...pastu konon d blkg syg.. please la jgn normalize benda Gini..hancur hati ank2..cedera d jiwa ni lain..aku dh rasa oiiii
2026-08-26 13:51:55
81
hastini_
MAMA TINI AISKRIM MALAYSIA :
Untuk diriku,ku mohon padamu Ya Allah jauhkan lah sifat pilih kasih antara anak anak dan menantu ku,aku sayang pada anak anak dan menantuku,kerana sifat pilih kasih ni lah boleh mengucar kacirkan kasih sayang anak anak bila kita tiada nanti.punca adalah dari kesilapan kita ibu ayah kepada anak anak,
2026-08-26 09:04:29
14
haikaliswan0
haikaliswan :
anak nombor dua selalu merasa 🥰
2026-08-26 00:37:59
15
ciktwi
CiTiWi🔹 :
Kata Sayang Tapi X Tunjuk..Dgn Kita BT Macam Alien.Bila Anak Berontak,Kata Anak Derhaka,Kuang Hajaq..
2026-08-25 05:58:12
23
mr.mrs.rifadz_ahmad
Adzrina :
anak soleh bukan pd anak yg disayangi, diperhatikan dan diberi layanan baik jer. tp anak yg menahan kata dgn setiap layanan buruk org tua. anak yg menahan rasa dgn perbuatan org tua. bkn mudah jd ank yg membesar dlm keadaan yg tersisih.
2026-08-25 07:10:22
32
riveral.aquatic.s
Riveral Aquatic Studio RAS :
jgn Salah kn ank2 bila mak ayah berperangai cam ni menyesal kemudian x de guna
2026-08-25 02:16:16
16
abieylicious
👑Abiey🎀 :
Jadi mak bapak jgn normalize kan perangai pilih kasih la ea…
2026-08-25 07:47:13
13
apies73
Daddy81 :
aku ngan Beto mmg tak bleh laaa .. hadoii
2026-08-25 00:38:42
47
iam_am21
iamAM👍🏻😂 :
masa zaman aku kecik2 mak abah lebihkan adik aku yg no 5 yg sakit..bila adik aku da besar aku masih dok dgn mak abah aku,adik aku da masuk keje goverment pon diorg still sayang dia lebih dari kami adik beradik..Bila time raya mmg nampak jelas cara mak abah rai adik aku mcm mn...mmg terasa sgt tapi aku bt xtau jer..Aku paling rindu kasih sayang mak aku...skrg mak aku strok dan skrg aku yg jaga mak aku kat kampung sorang diri aku xde nk berebut kasih sayang mak aku da..Ari2 aku hadap mak aku..aku seronok dapat dekat mak aku,dapat kasih syg mak aku,dpt senyuman mak aku..Aku bersyukur sgt Alhamdulillah 🤲🏻
2026-08-26 01:01:39
43
jane_arche
Jane :
kalau btl syg, knp x tunjukm , at least happy ngn apa yg yg anak nk sampaikan, bangga dengan pencapaian dia. sape² kt tmpt beto tu, pn akn pk benda yg sama.. mak ayah pilih kasih lah, ak ni bukan anak fav, ak ni anak tiri.. knp mak layan ak mcm tu.. ak ada buat salah ke.. mcm² tau dorg boleh pk.
2026-08-25 02:55:17
35
snoza143
Snozaq :
Kasih syg seorg ibu tu kena tunjuk pd anak2 baru laa anak tu tahu disayangi. anak mana tahu ibu doa ker tidak apabila realiti pun x tunjuk syg
2026-08-25 03:48:24
8
sitiaishah5617
sitiaishah5617 :
klau kita jd ank yg begitu diabaikan...agak2 ada tak cara nk hapus sikap terkilan tu...
2026-08-24 23:11:18
46
fizzu10887
fizuu :
tongah mkan ni..aduhhaiiii....
2026-08-25 03:45:27
5
walkingzer005
Aku la :
Dia jd anak nombo 2 ke
2026-08-25 04:23:53
7
To see more videos from user @yanaaaaajerlah, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About