nypo to wong elek mesti di bully? opo ora mikir prasaan? ngnu kuwi iso ngrubah urip e!
2026-08-24 18:45:21
89019
will :
trnyata guyon bapak²luweh apik , drpda guyon e arek arek
2026-08-24 22:12:28
33452
⛓️ :
kelingan jaman sd tekan smp di bully,kerudung di geret sko mburi,pas meh lungguh kursi di tarik ngasi tibo,di lokno di doh i mergo lemu ireng jerawaten☺️
2026-08-25 04:40:17
754
elisa :
kadang wong" nek guyon do gak mikir,, guyon yo enek batesan e enek wajar e ojo langsung sng gae atine wng loro Mergo guyonan mu cah🥺
2026-08-24 13:16:32
44118
R for R3h4n☠️ :
respect buatt mas ee🔥🔥😇
2026-08-24 23:13:52
1274
kis :
arek sg kadang ngebully iku lek dibully balik malah baper😂
2026-08-25 10:10:04
2760
𝙍𝙞𝙮𝙤𝙤. :
Intine nk sekolh ojo wedi sakin awmu wedi semakin di bulu
2026-08-25 00:13:32
10418
vvaasiuuu👅 :
guyon Yo enk wayah e 😔
2026-08-24 13:57:22
7816
𝐑 𝟏 𝐅 𝐊 𝐍 💤 :
ngko genti di guyon i koyo ngono malah baper
2026-08-24 14:12:35
2287
cimmy^᪲᪲᪲ crazy in love * :
justru sng nge-bully iku kurang kasih sayang, makane golek kesenangan tekan ngebuli ark sng menengan
2026-08-25 05:24:21
283
jesicaa🥢 :
aku tau sepatuku ge ganjel jendelo, aku reti sepatuku jebol¹ tapi yo ra ngono juga carane sampek kapan pun aku ga bakal lali Karo awamu le
2026-08-24 14:28:59
508
dnda𐙚 :
opo ga mikir perasaan e wong seng di bully ngnu wi🥺
2026-08-25 01:28:31
497
layyin🐙 :
bien tau d bully arek lanang nganti aras"en sekolah😭
2026-08-25 08:23:22
150
Aini_je :
aku dulu pas sekolah sering di bully di pukul di tendang di ludahin krudung di tarik sampel robek, itu waktu masih mi dri kelas 5 sampek kelas 6 pas lulus gk mau lanjut sekolah karna trauma, pas udah gede yang dulu suka buly malah sok akrab 😌
2026-08-28 10:49:57
13
anjashop🛒🛒 :
kadang wong seng guyon sak penak e Dewe lek di guyon i koyo adewe ngene Iki mesti langsung baper padahall seng guyon Kono disek lek Ra gelem di guyoni model pie ae Ojo guyon i
2026-08-25 04:34:25
81
nis :
kebayang ga sii klo barang yang dijailin ternyata dapetnya perlu perjuangan dulu yang ga minta langsung ada barangnya tpi harus berusaha duluuu (sedih aja karena pernah ada diposisi ini)
2026-08-24 13:57:48
281
liqshiyaahhh😜😎 :
maleh kelingan mbiyen SD nganti SMA dibully dielek' dirasani , sekali ne nduwe bolo langsung dihasut, tanpa enek sing peduli lak lapor nang guru yo percuma podo wae mbelo murid kesayangan e😭😭😭dadi mung iso sabar 😂
2026-08-25 11:08:00
6
a :
pergaulan sekolah jaman skrng tu gimana ya, diem aja di bully, jelek d bully, bahkan ketika kita ngga ngapa'in pun masih kena sasaran aja.. aku udah ngalamin dari kelas 1 - kelas 2 ini smpe kena mental, takut bergaul wkwk
2026-08-25 04:28:58
176
:
ga lucu se wlpn guyon
2026-08-24 14:15:26
17
Mamanya Nabil Ammar :
aku jaman SMP dibully dipalak dijaluki duit, nak orak Weh i duit ngko dibully entek² an, SMA di bully jg tapi aku wani ngelawan, sampe Saiki aku iseh inget rai² ne seng bully, kadung Saiki wong nak eroh aku isin,
2026-08-27 12:30:43
10
vie :
cah mbok tulung nek guyon mikir mikiro sek perasaane wong liyo, ra kabeh wong ki iso mbok jak guyon. nek sekirane arep guyon yo ngerti batesan, ojo seng berlebihan o.
2026-08-27 07:58:25
27
abd🦋 :
aku dulu dibuli tapi gapernah bilang orang tua karena pasti aku yg kena marah 😂
2026-08-27 06:01:39
23
To see more videos from user @odyssey.xiienam, please go to the Tikwm
homepage.