@rahmanazmann: Bayangkan korang lahir hasil eksperimen saintis gila. Ini kisah gelap 3 bayi CRISPR🧬 #rahmanazman

Rahman Azman
Rahman Azman
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 24 August 2026 12:50:48 GMT
2680018
166612
719
16363

Music

Download

Comments

ayumi11993
ayumi :
aku paling benci orang yang buat experiment atas manusia....kita ni sesama manusia kut
2026-08-29 10:02:48
14765
faqeer.alfee
Faqeer Alfee :
sy nak tnya ni kira mencabar tuhan ke ?
2026-08-24 13:24:25
4017
ribena123455
Ribena123455 :
sbb gagal je, tapi klau in future ape yg die buat tu jadi, die akan masok buku sejarah 😂😂😂
2026-08-29 12:04:32
1694
ismeedayu
ismeedayu :
x paham lah Dari dulu sampai sekarang..budak2 dgn anak kecil dijadikan eksperimen...diorang x de perasaan ke..x de rase sifat empati ke..budak kut nk eksperimen apanya..
2026-08-24 14:00:39
4877
miaww_1112
lwo 🇵🇸 :
powerpuff ke ni
2026-08-24 14:34:54
1996
ishna_miraie88
isHna Miraie :
terlampau genius pn bahaya jugak
2026-08-30 02:35:58
900
nurjishop
Nurji :
ada update Terbaru tak pasal lulu dan nana
2026-08-29 15:39:23
170
ceo.grasscarpet
CEO GRASS^CARPET :
Power puff girl
2026-08-30 02:25:09
0
moanwood
Mr. 2K :
eksperimen nie tak dipersetujui sebab dia buat sorg² je. kalau kata ramai doktor n saintis yg terlibat confirm jd tajuk lain.
2026-08-24 14:30:05
1125
lxla_nxra
Lola💋 :
Lambt laun dorg taw jgk rahsia2 pon
2026-08-24 13:28:19
517
letterstoendend
endend :
Jurassic world
2026-08-30 03:52:34
0
itsteyhaa
tha. :
Unethical gila hahahah crispr is good but yea its unethical in his way hahahahh
2026-08-30 08:12:53
0
pubg_gamer368
🇲🇾後 ᴀʟᴏɴɢ 🔴 :
ini nutty professor 🤣
2026-08-30 02:22:58
0
mochi.setelowbell
mochi setelowbelly :
power puff girl kn
2026-08-29 09:54:55
0
2027imhere
IndividuWarrior Internet (IWI) :
sebab itu jika ada hosp atau kakitangan doktor nak ambil tulang sum anak kah atau mcm mana, kamu sbg mak, atau kamu sbg ayah, jgn lah p buta2 setuju. Doktor kita hanya nak mengkaji dan studies. Kamu sbg pesakit jgn buta2 kata ya pada doktor, jika kamu tak setuju, kamu kata ja tak setuju. Sama juga mcm arwah mak aku, bila dapat doktor ni, doktor ni cakap A, bila tunggu doktor B, lambat betul nak buat keputusan, ayah aku pun lagi lah, tak boleh nak buat keputusan. Benda simple, jika kamu ada ilmu, kamu jgn di 'perbodohkan'. contoh mcm kamu hantar kereta ke bengkel lah, ada kamu letak 100% kepercayaan pada mekanik? Tak kan? Begitu juga pada doktor2... Faham kan?
2026-08-24 15:37:49
436
markyposa
~mark~ :
the witch part 3 bila release😅😭
2026-08-30 11:25:05
1
syafieliot
syafieliot :
laki klau x buat benda pelik mmg x hidup🤣
2026-08-30 03:58:42
72
ryohideo
Ryo Hideo リョウ ヒデオ :
ingatkan gambar dan video je boleh edit.. manusia pun boleh edit jugak ek.
2026-08-29 10:18:38
30
lady_velvetvenom
𝑽𝒆𝒍𝒗𝒆𝒕𝑽𝒆𝒏𝒐𝒎𐙚 :
Aku tengok sampai habis tapi satu haram apa pun aku tak paham 😏
2026-08-30 02:51:27
7
angelgirl.265
𝙎𝙩𝙖𝙧_⋆🐾° :
3 tahun je? gilaaaa aaa
2026-08-30 04:03:07
326
amirrrr18_08
4m1r Fi🦥 :
kalau Allah lindungi budak tu in sya Allah selamat
2026-08-24 14:23:29
50
krrrrahhhh
MA'O :
mcm saya rasa nya , tahu tahu lahir je da terikat dgn sistem dan duit ni semua .
2026-08-29 09:41:47
209
karlizakbmy
karlizakbmy :
Menarik cerita ni . Positive dia pesakit hiv boleh ada anak la kan kalau kajian ni diteruskan Tapi negative dia kajian gagal dan ada kesan buruk kat budak2 tu tapi kes ni sama mcm ivf jugak 😅 cuma yang salah dia ubah dna dan genetic.. tapi dia ubah tu untuk hilangkan hiv kan 😅 ok la memenuhi overthingking gue !
2026-08-24 14:35:32
205
To see more videos from user @rahmanazmann, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About