IndividuWarrior Internet (IWI) :
sebab itu jika ada hosp atau kakitangan doktor nak ambil tulang sum anak kah atau mcm mana, kamu sbg mak, atau kamu sbg ayah, jgn lah p buta2 setuju. Doktor kita hanya nak mengkaji dan studies. Kamu sbg pesakit jgn buta2 kata ya pada doktor, jika kamu tak setuju, kamu kata ja tak setuju. Sama juga mcm arwah mak aku, bila dapat doktor ni, doktor ni cakap A, bila tunggu doktor B, lambat betul nak buat keputusan, ayah aku pun lagi lah, tak boleh nak buat keputusan. Benda simple, jika kamu ada ilmu, kamu jgn di 'perbodohkan'.
contoh mcm kamu hantar kereta ke bengkel lah, ada kamu letak 100% kepercayaan pada mekanik? Tak kan? Begitu juga pada doktor2... Faham kan?
2026-08-24 15:37:49