Aur is ka ak hal ye b hai k apki friend apne husband ko kahe k muje apk is rishte se koe ehtraz nae ap us se shadi kar lein aur agar wo larki sachi hai to divorce le kar shadi kar le. Shadi to mard ka right hai dono ko rakh le. Aur agar wo cheat kar rahe ho ge to wo peche ho jae ge k us k husband tak bat a jae ge
2026-08-26 19:30:33
2
Ali :
Apki frnd ka bnda hi sahi nhi h.. Wo kbhi nhi sudhry GA isleye behtr h us se Jan chora ly.. 🥰🥰
2026-08-26 04:11:32
1
umer :
acha Pyaar chale ga both married hain
2026-08-27 14:43:18
0
Sheikh sahab :
han ap keh toh sahi rahi ho mard mauf nahi krta aurat mauf kr deti hain sorry to say esa mard nai sudharta apki dost ko chahiye sb bato ko door rakhy bas apny bacho k liye jiye ab filhal chor dy sb wo khud sedy rasty per ajayga aik din
2026-08-28 07:53:21
0
m :
ان مسائل کا سلسلہ یہاں comment section میں دینا مشکل ہے
بات لمبی ہے
مشورہ نیک ہو گا اور پائیدار بھی
2026-08-25 16:37:13
0
umer :
Tum apna btao
2026-08-27 14:43:57
0
Xaheer :
Thora sa time de. Apki friend jitna is issue pe husband ko tang karegi wo utna hi zyada irritate hoga. Ye mard ki nature hai. Mard ko ye bilkul pasand nahi k osko biwi ye bolay k tum ghalat ker rahay ho. Mard is baat ko anaa ka masla bana leta hai. A little bit of space and few other tactics.
2026-08-28 17:14:05
2
Vampire :
is situation m larki bi cheat krti hen asy dekha ha mane kabhi na kabhi pr divorce 1 halat m le sakti koi dosra mard uska piyar ho to kr ly lekin wo bi cheat kr sakta hy.
2026-08-27 00:33:27
3
AI vedio zone :
apni frnd se kehen os se divorce ly lo
2026-08-24 18:17:42
1
Rana Sajid Hussain :
اس نے باز اس لیے نہیں آنا کہ اس کی دوست وہ سکون دے رہی ہے جو بیوی نہیں دے سکی
رہی بات باز آنے کی تو وہ باز نہیں آے گا
2026-08-30 21:18:40
0
Kuku 🎊💯❤️ :
Kuch din KY leya ussy lag ho Jana chaheya beacho KY sat.
2026-08-27 07:26:41
0
UMムIR J4tt :
usko mazay karnay dou Hal koi bi nai hy
2026-08-24 17:24:34
0
Ch_AnsAr_04 :
🤔🤔🤔
2026-08-28 05:59:07
0
To see more videos from user @mahzaib112, please go to the Tikwm
homepage.