@littlel0lli_: Live launching Perfume Paradise HQ pada 26 August ni tau! Jangan lupaaaaa save the date ada banyak offer menarik!! 🫶🏻 Btw lamanya tak balik rumah mentuaku 🥹 Syoknya bila ramai ramai berkumpul macam ni lagi satu rezeki dapat mentua, ipar & biras yang masuk air and baik! Semoga kekal macam ni inshaAllah. @Perfume Paradise HQ

𝓛𝓸𝓵𝓵𝓲
𝓛𝓸𝓵𝓵𝓲
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 24 August 2026 15:00:53 GMT
375517
24821
115
397

Music

Download

Comments

lepastukan
Lepastu kan :
Bakal ibu susuan. Maksudnya jannah tu jadi ibu susuan anak sis ka. Eh tak paham😁
2026-08-25 01:57:42
44
tiniylaaaaa
tiniy 𐙚⋆°。⋆♡ :
Korang prnh tk lps bersalin ni bdn cepat berpeluh belengas pstu bau masam gitu even selalu mndi pun . Nk pakai perfume tk blh sbb ank hidung sensitive
2026-08-24 16:42:56
209
maryambunny
maryam :
lawanya birthday girl🥰🥰 lolli,, kita nak nama tiktok birthday girl hihihihi
2026-08-27 07:39:56
1
syerah_1
s y e r a 🍉 :
Bestnya tngok fmly mentua baik tambah2 ayah mentua,,saya tkda rezeki mcm tu ,,
2026-08-24 16:53:53
65
ain.azuri
ain azuri :
Greenflagnya family mertua lolli bg perempuan makan dulu 🥰🥰
2026-08-25 09:15:46
38
cieeda
cieedaa... :
Eh kjp....ni rumah bru kee...rsenya sebelom pantang bukan ni dapurnyaa kan?
2026-08-24 15:28:40
41
schasyaa__
Schasya :
samtoq dan juga qurqy…. tergelak saya 😂😂😂😂
2026-08-24 16:54:40
27
qzz_ze
Quzee.co :
kat mana beli botol utk letak susu tu sis
2026-08-25 01:36:18
2
bettyniq
bettyniq :
Hahahah klakar tntang part samtot tu hahaha
2026-08-25 00:55:54
8
aquariussuzy
🎀🍓 Cik Suziy 🎀🍓 :
botol penyejuk tu selain dr utk susu ble x buat mcm thumbler..isi air lain
2026-08-25 12:27:20
1
mit__suy2
saw__swy :
Kak , apa petua badan kekal maintain cantik je
2026-08-24 17:14:23
1
mummy_maleeq
REA ᡣ𐭩 :
Mne nak beli yg botol mcm ice ring tuu menarik la
2026-08-27 14:19:51
0
nurtiara0111
TIARA :
Sis consume double lact juga ke Atau jelly plus sahaja?
2026-08-25 08:54:38
0
diana.bujang4
Diana Bujang :
Acik saje nak share kalau nak cantik kan hitam daging tu letak gula hitam yg untuk buat kek tu kalau sekilo daging letak dlm 4 sudu mkn perap sekali. Kat sarawak selalu pakai tu untuk masak itam.
2026-08-26 02:15:09
0
richros81
RichRos :
bab isu semasa tu 🤣🤣🤣
2026-08-25 00:57:24
5
andakina
Andaq Ina :
Hahaha kutuk2 husband masing2, adoyai, mcm sama je😅
2026-08-25 12:55:20
2
adeq239
Adeq :
Dh nmpk muka baby
2026-08-24 22:45:30
2
missyaa901
wawa90 :
dpt mertua yg baik n lyn kita mcm ank sdri pon stu rezeki..🥰
2026-08-27 00:15:19
1
norafie.co
norafie.co :
Rindu arwah mak mertua sy tgk ur mil..🥺
2026-08-24 22:02:25
2
eriekasofea
eriekawithE :
comell nye ibu abah bapizz👀 sweet
2026-08-24 16:23:06
3
syaah97
Yuyun :
memang style baby 2026 takmau dibedung 😂
2026-08-24 16:53:04
2
nurul_aziyana
N.aziyana :
cantiknya biras jannah tu
2026-08-25 09:00:02
1
fidraf8
fidraf8 :
ful of luv...rajin matang kásih syg hormat menghormati 💚
2026-08-24 23:42:23
1
ciktiey30110
CikTiey3011 :
Bestnyaa dapat makan semeja dengan biras2 😓😓😓
2026-08-25 00:21:39
1
melinda_sianturi
Melinda sianturi :
Two dah ni
2026-08-24 15:21:27
1
To see more videos from user @littlel0lli_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About