@admovie3: Kia wife ka name k sath husband ka name lga skty hen ?#emam #enginermuhammadalimirza👑 #creatorsearchinsights #onlymuslim #ahadees

ONLY MUSLIM
ONLY MUSLIM
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 24 August 2026 17:49:55 GMT
310991
11998
209
1844

Music

Download

Comments

man.123500
Man 123 :
What if you changed the name without knowledge?
2026-09-05 20:37:26
2
hadi4652
hadi :
phly yh bat ni pata thi ab kia kren hum ?
2026-09-05 14:34:36
1
zainabkhan.80
Zainab khan ✨ :
my name is Zainab Usman oh god
2026-08-25 13:41:39
35
ambreen2078
ambreen :
bilkul nhe lgaya
2026-09-05 19:07:18
2
noshiijunaid1544
SyedaNoshailjunaid ✨ :
Mai ne to shadi k bad name nhe change kiya Alhumdulilah..🥰mere father ka name he h
2026-09-05 15:06:33
6
daniyalkizoja
Daniyalkizoja😍👩‍❤️‍👨🥰❤️🌍 :
Allah pak mera or mere shohor ka or har Miya biwi ka rishta salamt rakhen ameeeeeeeeenn Suma Ameen ilahiAmeeen 🤲🏻
2026-09-05 19:18:06
5
advzarikhan
advzarikhan :
yes muslim women must keep father's name forever
2026-09-05 13:41:14
1
ayeshachaudhary803
Ayesha🌸❤️ :
ab hr urate ka to I'd card husband ky nam py bna 😩
2026-08-25 02:34:24
11
user62042544
Heera butt :
ma ny to nhi change krwaya.bss husband ka name likhwaya ha wald ki jgha py
2026-08-25 06:35:40
4
nawabzadihiraqadir110
Nawabzadi Hira Qadir :
save nhi horha option kholo
2026-08-28 03:50:59
2
salmankhalid845
SaLman Bin Khalid :
good information
2026-08-25 04:01:24
5
emraan.hafsah1996
Hafsah Emraan :
im still with my dad name after marriage ❣️
2026-08-25 12:21:00
5
user8742597853310
shehzad Haneef :
ali bhi boht se srkari kaam esy hoty hain jo shohar ka naam lagany se hi hoty hain
2026-08-25 14:09:07
1
saqibanoreen
Saqiba noreen :
beti ka hmaisha double naam rkhna chahye. jesy mera naam h
2026-08-25 10:22:55
3
samiii__khan___2
🇸𝖆𝖒𝖎𝖎𝖎 ♡🔥 :
Mia nay bhi nahi karwaya tha
2026-08-25 10:45:51
3
engrfaisalkharal
Mr faisal kharal :
mujhy nahe pata tah to nadra ne likh dia ab main cheng Karwa sagta
2026-08-25 10:03:19
1
user95ahsankhan
🦋⃝💘🅰🅺🅷🅰🅽🦋⃝💘 :
میرے شوہر نے نہیں کروایا تھا بس ولدیت کی جگہ زوجیت ایڈ کر رہی ہے
2026-08-25 05:31:54
6
mubarrahiftikhar7
sweet 💝💝 :
meny b change nhi krwaya 🥰
2026-08-27 17:19:36
2
meshalnoor12
Mishal.Noor :
me ni krwaya
2026-08-25 15:32:51
2
ranaimrankhan5
Rana Imran Khan :
zojiyat b sath likha hota aur ab wo us k haq mai hy waalid ka ghar chor k aa gyi hy ainway fazool bt lgi ye tu
2026-08-25 10:53:29
1
safiullah323
SAFIULLAH 😎 :
me ny b ni krways tha chnge
2026-08-25 12:59:29
1
alijut292
taha ali :
par hamry id card py tu chang hota
2026-08-25 08:06:57
1
hassan.ali.253
👿میاں حسن 💸 :
Lgta ha bhabi ka name Zainab ha 😁🥰
2026-08-25 11:15:34
1
user432094640
Raza raza :
Engineer sahib aap is issue mei ghalat hei
2026-08-25 10:12:13
1
To see more videos from user @admovie3, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About