thank you Ali Bhai Lekin 100 dollar se start kare💕
2026-08-24 19:27:36
6
Muhammad Saqlain :
Ali bhai huma kon si trading sikhni chaheya forex ya quotex please muje ap ya batna ya crypto easy kon si ha
2026-08-27 14:06:05
1
Kinda._.Shayan🤘 :
agr bonus ka turnover pura kreyn phr bhi term or conditions achi nai h ya usmai se bhi porfit cut hoga thora batayen reply
2026-08-27 01:14:43
2
◦•●❤♡ JåvêÐ ßålð¢h ♡❤●•◦ :
sir mere pas sirf 50$ hen me invest kr rhaaa or jo bonus miltaaa hen hen wo looo ya nhiii bad me withdraw degaa k nhii plz repy
2026-08-25 18:31:42
1
CARYZ......? :
alisir livemarket k strateg par ek help chahiy apsa
2026-08-28 04:47:25
1
حسنین خان ابدالی🥀✌️ :
Allah pak ap ko zada da bhai Mara pas pasy ni ha deposit k Warna ma zarora karta Koe 10$ he dado
2026-08-24 19:26:23
2
fahad ali :
love you sor
2026-08-24 19:57:53
1
¼ / :
10 dollar ki series bahi
2026-08-25 04:50:46
1
Anas_SHAHH :
ali bhai start karin
2026-08-25 08:56:32
1
💥MANDURI 💥 :
love u bro❤️
2026-08-25 20:59:18
1
Zari :
love yu Ali bhai
aap k jasa koi nai yah vip waly khe aapko nai pnch skty
Allah pak aapko taraqi dy khush rhy Allah pak apko
2026-08-24 20:12:53
1
janioye7868 :
ہائے اللّٰہ جی
ہر مہینے اکاؤنٹ ڈبل
اوۓ میرا شونا بھائ
love you 🥰
2026-08-27 04:04:39
1
S💞A :
bahi aik vedio order block py b bbna do plz
2026-08-24 21:51:47
1
zohaib :
Ali bhi telegram log in ni horaha kiya kari
2026-08-25 10:24:45
1
A.S-🦅YAR-BASH🦅 :
nice to
2026-08-24 19:49:37
2
Gulandama :
Assalam o alaikum sir Mai apko follow krti hn mainy apka aj telegram channel b join Kiya haiii sir Mai trading krna chahti hn AP plz guide kr Dyn Kitna deposit ho 30 dollar tk Mai afford kr sakhti hn theek hai yah??
2026-08-26 10:25:40
2
A.S-🦅YAR-BASH🦅 :
nice
2026-08-24 19:49:44
2
J么N么么N !! ❤️🔥✨ :
Alii bhai vip ke mafia’s ka dokan band kar ke hee manooge ❤️😀
2026-08-24 19:38:01
3
💫Faisal Mughal💪 :
Ali Bhai YouTube py qoutex trading ka course Nahi Mila 😐
2026-08-25 14:28:05
1
💞𝕊𝕙𝕒𝕙𝕚𝕕༒︎𝔹𝕒𝕝𝕠𝕔𝕙 :
YouTube par video kab upload karo ga
2026-08-25 02:50:52
1
MRJEHAN00 :
Ali Bai
mara withdrawal nhi hota
2026-08-25 06:01:35
1
M Zeeshan Bashir 993 :
AOA Ali Bhai
telegram py kisi ny apky name ka Fack account r chanel bnaya hoa h kindly ap apny channel ka screen shot share kr dain k apka original channel Konsa h taky hmary kesy beginners k liy mushkil na ho
thank you
2026-08-25 07:52:46
2
To see more videos from user @alithecounselor, please go to the Tikwm
homepage.