@dhiasara28: not ready for work tomorrow 💆🏼‍♀️ . . . #postpartum #maternity #3months #baby #work

Dhiasaraa
Dhiasaraa
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 25 August 2026 01:32:44 GMT
19975
1466
38
119

Music

Download

Comments

asyueshukor
asyueshukor :
We work because we want our babies to have everything they need. Chin up, mama! Work hard for them. You got this!
2026-08-25 01:37:24
93
ainunaziz92
AinunAziz🇵🇸 :
next week dh masuk kerja..hmm tak ready sebenarnya nk tinggal baby but mama kena cari duit 😢😢
2026-08-25 08:10:07
8
ulfahsofiy
Kokpah :
Until now saya fikir how working mommies overcome perasaan sedih time hantar baby ke pengasuh/taska. You all kental gila, salute.
2026-08-26 11:01:13
3
nurul_meng
♥️NuRuL♥️ :
kte 4/9 kerja...huhu...tlg nak cuti lagi duk gn bby...ni hujung jdi bengkak susu dah..m
2026-08-25 13:42:26
5
haestheticlifestylew
Aesthetic HW #TeamMikaStudio :
Im a housewife,ade newborn full bf ,but i can feel u sis🥹. Smoga dipermudahkan urusann selalu🤲🏻 aamiin
2026-08-25 07:12:05
8
inamaybe
Mamy Peanut 🦁 :
Mamy kene keje supaya mamy boleh beli apa je anak mamy nak 😢
2026-08-25 09:57:56
10
syarfynnn
syarFyn :
Masuk keje balik 7/9 ni. Mama ready lagi 😭😭😭
2026-08-25 10:55:13
2
syafshut
shaf° :
Alor siannye.. semoga Allah bagi kekuatan utk smue mummy2 yg berkerjaya 🥰🥰💪🏻💪🏻
2026-08-25 06:23:57
4
nurainnuyen
Nurainnuyen :
Helppppp 😭 i dont wanna go to work. Even hari2 serabai jaga anak, saya rela je. Cuma nya perlukan duit untuk anak juga 🥺
2026-08-25 10:45:52
6
zatyrhmnn
Zatyrahman :
huaa kita habis maternity 20/10 nanti 😭
2026-08-25 09:49:31
4
erinsz
a.rinaluvs :
1/9 ni masuk kerja 🥺 totally not ready juga!! menangis tu byk kali dah 😔
2026-08-26 00:52:04
2
ikram.rzk
𝕴𝕶𝕽𝕬𝕸 :
mommynya dah sebulan pantang, yg babynya xse balik rumah pulak😅
2026-08-25 06:50:15
1
nengzeng0
nanizali :
ya even dia duduk dengan nenek dia pun still macam bila nak balik ni nak jumpa dia
2026-08-26 08:53:46
0
tiniadila
Miss Adeela Bakr :
😭 14 Sept dah balik kerja. sekejapnya masa.
2026-08-26 00:44:59
0
un4my
un4my :
Cmne yee nk bekerjaya tapii nk didik anak dengn tangn sendiri 24jam 😭
2026-08-25 16:46:11
0
asu6787
user2721474384154 :
sy pula takut benda lain. jgn la pengasuh Call anak meragam ke. susah nak tido ke.susu x cukup ke. kitanya kerja bukan boleh keluar balik kejap. Ape pon sentiasa Doa anak2 sihat supaya kita boleh bekerja dengan tenang. 🥰
2026-08-25 14:29:27
0
heyitsashlyna
Ashlyna :
Nooo tak ready!!!! Now rasa sedih..
2026-08-25 13:12:59
2
rodziah.kamaruddi
Rodziah Kamaruddin :
InshaAllah dia akn ibu pengasuh yang terbaik.
2026-08-25 05:50:49
1
introvertkentangggg
Nursyahirah Juhari 🇵🇸 :
dh 3 minggu masuk kerja tinggalkan anak.. i feel u mommy..🥹
2026-08-25 12:43:08
0
serenebeautydd
Dalila ila :
Sya baru mula maternity leave 5 hari lps. Allahu mesti xsanggup dah bila habis cuti😭😭😭
2026-08-25 11:13:03
0
fafalee__
fafalee :
Alamakkk. Sy end sep nanti. Huhu
2026-08-25 09:48:39
0
ani7145
ani :
macam abg zahin kecikx
2026-08-25 05:46:09
0
nrftnk22
🌈𝓨𝓪𝓷𝓰 𝓐𝓭𝓲𝔀𝓪𝓻𝓷𝓪💐 :
Samaaaaaaaaa 😭😭😭😭😭😭
2026-08-25 14:35:17
0
To see more videos from user @dhiasara28, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About