@zaini_uk2: Miss you baba 🥹🥹🥹#dontunderviewmyvideos #foryoupage #tiktokteamplzdontunderreviwemypost #pleasegoviral #unfreezed_my_id_tiktok

Zaini uk❤️💫💞
Zaini uk❤️💫💞
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 25 August 2026 02:03:16 GMT
167177
9201
370
1934

Music

Download

Comments

user315318684
💘mr💘khan💘on💘Top💘 :
allah g mare abo ko lambi zindagi atyah farmz amen summa amen
2026-09-02 06:32:32
1
sulman.ki.jan.f
DuaSulman12 :
Mari mahandi the ma plor ready hona Gai the mara baba ko achank hard attack howa Tu wo is duniya sa Chala ga muja pata hota tu ma plor na jati baba ka Jana ka bad khousiyu na hum sa kanara kar Liya ha ma wo rat kabi nai bol Shakti 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-08-26 16:56:53
10
love2917a
cute 🥰 girl 🤭💎💎💎 :
ya post deakh k esa laga jesy koi such main mery es dukh sy waqif ha 😭
2026-08-26 17:33:12
23
binteiqbal095
❉্᭄͜͡b̸i̸n̸t̸e̸i̸q̸b̸a̸l̸❉্᭄͜͡ :
mery baba ny mery samne thy un k hath mery hath me thy aj tk wo lamha ni bhol skhi 😭😭😭
2026-08-26 02:00:29
5
fari_anzal
Fari with Anzal :
hm shadi shuda betiya boht badnaseeb hoti hn es mamly m end time apny baap ya maa k pas bhi ni hoti tb pohnchti hn jb dfnany ka time ho chuka hota 😭😭
2026-08-25 20:34:41
8
1ts.aries
4 Stars :
same condition truly words option on kr dain save wala
2026-08-25 07:05:31
3
arfababy_
Arfa Baby 🐥 :
ma to pas hi thy mere hathu me mere baba ka hath tha😭😭😭😭😭Kash wo time Meri life kbi ni atta😭😭😭
2026-08-28 08:24:31
2
m.abdullah6491
m abdullah :
mery Abu ny last time mery lye intezar Kia ta jab may aye Tu hi dunya sy gye😭
2026-08-31 03:47:03
1
sweet.girl31827
🐬 🎀 𝐻𝒶𝒹𝒾 🎀 🐬 :
sam shyad mara baba ka be yhi hall hogy 🤲🏻🤲🏻🤲🏻😭😭😭😭😭😭
2026-08-26 10:44:07
1
waseemchamiwaseem
cute bie 🥰 :
ye line mery py bani Hain bilkul kuo k mery shat asha Howa ha 😭😭😭😭😭
2026-08-27 10:11:12
1
mrsrajpot88
MrsRajpoot :
Allah ki qasam Allah ne esa hi kia😭😭😭😭💔💔💔💔🙏🙏🙏
2026-08-30 18:43:07
3
roshaanali3
Roshan Ali 234 :
same to me😭😭😭😭
2026-08-25 12:52:41
1
ifee144
الحمدللہ اللّہ پاک تیرا شکر❤️ :
بہت کالز کروائیں تھیں مجھے بہت یاد کیا تھا مگر افسوس میرا موبائل گھر تھا اور میں گھر نہیں تھی گھر آنے تک میری زندگی کا سب سے بڑا نقصان ہو چکا تھا مس یو ابو جان 😭😭😭😭😭😭
2026-08-29 04:46:16
3
hafiz.sajjad898
Hafiz sajjad :
2026-08-29 10:42:40
2
umehassanhussain
Um e hassan Hussain🇬🇧 :
mai b perdais mai hon or papa chly gy😭😭😭
2026-08-25 19:41:24
1
subhanataa3
user5609656480584 :
miss you Abu jan mery Abu check up KY leye pindi gy thy r unki death ho gai 😭😭Allah mery Abu ko jannat m jaga dy ameen
2026-08-29 11:23:11
1
shonabutt2222
shona butt :
🥹🥹😢miss you abu ji😭
2026-08-28 08:23:29
2
bashitesakina
bashitesakina :
Kash main akhri time unk pass hoti qk Abu n kha tha woh Mera intazar kar rhy hain😭😭😭😭😭
2026-08-26 05:12:25
1
innocentgirlwww8
innocent girl 😍 :
Allah pak meray baba ko jannat ul firdos ma jagha day Ameen Ameen 🤲🥺
2026-08-27 18:14:13
2
ferozachaudhary
feroza :
ak rat pet hospital gai thi to Abu ne Mera nam Lia mujhe pass bheja mujhe kehty ghr bus itna e Bola 😭 next day death ho gai😭
2026-08-30 07:51:24
4
bebamonda10
Beba Monda🎤 :
Meri story ha ye to nr br Mera nam lete rhe k mje aik br Mila do mgrai na ja ski
2026-08-26 09:38:15
2
malaamalaa25
Mala Meer :
Same Mary baba upar Ghar KY portion main thy or main nichy thi, 2 ghanty pehly hi nichy I thi bssss😭😭😭😭😭
2026-08-30 19:17:46
2
zd.grl68
Zïdï gïrl😎 :
Hey 😭😭😭😭😭😭same sochti hoo main baba jani 😭😭😭😭😭😭😭
2026-08-29 18:15:54
1
......iii127
🏠🧕 :
میرے ابو بھی لمحہ با لمحہ موت کے قریب جا رہے تھے۔ ۔لیکن پھر بھی ہاسپٹل سے ویڈیو کال پر ہم سب کو حوصلہ دیتے رہے۔۔۔🥺
2026-08-26 05:27:12
3
To see more videos from user @zaini_uk2, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About