@jzairie: Ade yg cakap video viral sbelom2 nie kawan2 aku jaa tu yg repeat pun acah2 ,customer takan repeat ..Alhamdulillah nie bukti ..dah boleh kenal dah muka sorang2 customer nana mala hotpot ,setiap minggu mai 🤲🏻 tak semua tapi ada jaa kene dngn tekak dorang .🙏🏻 #nanamala #nanamalahotpot #toppenjb #jbfood #foodempire

NANA MALA
NANA MALA
Open In TikTok:
Region: MY
Tuesday 25 August 2026 03:01:25 GMT
673534
8933
130
2319

Music

Download

Comments

dianasalini
DEE :
aku pun. Kalau tengah suka makan sesuatu tu, memang keje aku repeat berkali-kali sampai jemu😆
2026-08-26 07:21:01
625
squigglywriggly
farnfaz :
Is he aware you posted this?
2026-08-26 07:19:42
58
halleyaa.27
halleyaa.27 :
bapak saya tu
2026-08-25 05:55:02
115
achikmeow
achikmeow :
Kalau boleh blurkan muka customer untuk jaga privacy 😊
2026-08-26 13:33:48
44
aydawaty_91
Ayda :
saya da try malatang kuah dia memang rasa macam maggi Kari ke. ke saya tak pandai makan.
2026-08-25 08:52:59
21
syanderella
syasyaa 🌸 :
hari tu try beli. tp level 2 tk rasa pedas pun. pastu kuah rasa cepat muak 🫠
2026-08-25 11:37:08
7
mohdhazalif
ZALIFF :
2026-08-27 16:28:11
1
drawbyfingers
Drawbyfingers :
Pakcik tu pilih kuah apa
2026-08-27 07:42:34
1
mommydeldee
dybahamzah :
Saya suka pedas. Tp xnak pedas sgt sampai nangis. Level apa sesuai?
2026-08-30 02:05:18
1
kakakbungasnyaai
Kakak_Bungasnya🌹_aiii :
Bole bungkus tak 😂?
2026-08-26 00:45:39
1
azmi66200
azmi6620 :
ASSALAMUALAIKUM SAHABAT BAIK SEMOGA SENTIASA DALAM SIHAT SEPANJANG MASA DI SAMPING UMUR YANG BERPANJANGAN SELALU AAMIN3X
2026-08-29 03:12:39
1
_missnaaa18
Riana 🍃 :
bole lah ni try ...
2026-08-25 14:12:30
1
budakperlismalaysia84
XUYIZIRNAZ 🌵 :
sy selalu mkn hotplate sebelh tu...nnti nk try sini plak la
2026-08-26 11:33:23
1
serenaadrr
A 𐙚 :
Tapi mmg sedapp ! Srs
2026-08-27 09:55:35
0
lianalissa76
lianalissa :
sy akan cuba hari ni...harap rasanya sama seperti Mala Hot Pot di spore dan menunya banyak.
2026-08-28 09:20:01
1
7xp3kids
❤️kimkid :
Sedapp dh try
2026-08-28 22:11:18
1
azmi66200
azmi6620 :
Hadir support santuni VTT 5R TERBAIK LAH SAHABAT WEH PILIH YANG MANA SATU YANG PASTI IKUT SELERA HATI SENYUM JE TENGOK GELAGAT SAHABAT BAIK SEMOGA ALLAH SENTIASA MEMBERI YANG TERBAIK BUAT SAHABAT BAIK YA ALLAH AAMIN3X
2026-08-29 03:11:13
1
cik.nori.ko.chan
nori ko chan :
ooooo bapak makan seorang seorang yerrrrr 😂😂😂😂😂😂
2026-08-27 00:06:14
1
shinsui98
shinsui.yeyo :
Ni sis punya kedai keee?
2026-08-27 03:59:12
1
norhayatiyatt7
hayatie :
Dah pernah mkn.. Tp tk kene ngn tekak.. Lagi suke thong bowl😅
2026-08-27 14:17:19
2
hahahahahahahahahaha872
Maya :
Aku kalau kedai tu sedap setiap hari muka aku hahahaha 😂
2026-08-26 08:44:08
0
nur.afila3
Nur Afila :
sedap, smalam baru cuba, cuma brg tak byk sgt
2026-08-26 02:39:34
1
bysyahan
matcha lovers 🍵 :
belah mana nii
2026-08-25 11:02:31
1
tunasandwichsamyang
tunasandwichsamyang :
Ye wehhhh sini mmg sedappppp
2026-08-25 13:02:24
1
To see more videos from user @jzairie, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About