@jzairie: Ade yg cakap video viral sbelom2 nie kawan2 aku jaa tu yg repeat pun acah2 ,customer takan repeat ..Alhamdulillah nie bukti ..dah boleh kenal dah muka sorang2 customer nana mala hotpot ,setiap minggu mai 🤲🏻 tak semua tapi ada jaa kene dngn tekak dorang .🙏🏻 #nanamala #nanamalahotpot #toppenjb #jbfood #foodempire
aku pun. Kalau tengah suka makan sesuatu tu, memang keje aku repeat berkali-kali sampai jemu😆
2026-08-26 07:21:01
625
farnfaz :
Is he aware you posted this?
2026-08-26 07:19:42
58
halleyaa.27 :
bapak saya tu
2026-08-25 05:55:02
115
achikmeow :
Kalau boleh blurkan muka customer untuk jaga privacy 😊
2026-08-26 13:33:48
44
Ayda :
saya da try malatang kuah dia memang rasa macam maggi Kari ke. ke saya tak pandai makan.
2026-08-25 08:52:59
21
syasyaa 🌸 :
hari tu try beli. tp level 2 tk rasa pedas pun. pastu kuah rasa cepat muak 🫠
2026-08-25 11:37:08
7
ZALIFF :
2026-08-27 16:28:11
1
Drawbyfingers :
Pakcik tu pilih kuah apa
2026-08-27 07:42:34
1
dybahamzah :
Saya suka pedas. Tp xnak pedas sgt sampai nangis. Level apa sesuai?
2026-08-30 02:05:18
1
Kakak_Bungasnya🌹_aiii :
Bole bungkus tak 😂?
2026-08-26 00:45:39
1
azmi6620 :
ASSALAMUALAIKUM SAHABAT BAIK SEMOGA SENTIASA DALAM SIHAT SEPANJANG MASA DI SAMPING UMUR YANG BERPANJANGAN SELALU AAMIN3X
2026-08-29 03:12:39
1
Riana 🍃 :
bole lah ni try ...
2026-08-25 14:12:30
1
XUYIZIRNAZ 🌵 :
sy selalu mkn hotplate sebelh tu...nnti nk try sini plak la
2026-08-26 11:33:23
1
A 𐙚 :
Tapi mmg sedapp ! Srs
2026-08-27 09:55:35
0
lianalissa :
sy akan cuba hari ni...harap rasanya sama seperti Mala Hot Pot di spore dan menunya banyak.
2026-08-28 09:20:01
1
❤️kimkid :
Sedapp dh try
2026-08-28 22:11:18
1
azmi6620 :
Hadir support santuni VTT 5R TERBAIK LAH SAHABAT WEH PILIH YANG MANA SATU YANG PASTI IKUT SELERA HATI SENYUM JE TENGOK GELAGAT SAHABAT BAIK SEMOGA ALLAH SENTIASA MEMBERI YANG TERBAIK BUAT SAHABAT BAIK YA ALLAH AAMIN3X
2026-08-29 03:11:13
1
nori ko chan :
ooooo bapak makan seorang seorang yerrrrr 😂😂😂😂😂😂
2026-08-27 00:06:14
1
shinsui.yeyo :
Ni sis punya kedai keee?
2026-08-27 03:59:12
1
hayatie :
Dah pernah mkn.. Tp tk kene ngn tekak.. Lagi suke thong bowl😅
2026-08-27 14:17:19
2
Maya :
Aku kalau kedai tu sedap setiap hari muka aku hahahaha 😂
2026-08-26 08:44:08
0
Nur Afila :
sedap, smalam baru cuba, cuma brg tak byk sgt
2026-08-26 02:39:34
1
matcha lovers 🍵 :
belah mana nii
2026-08-25 11:02:31
1
tunasandwichsamyang :
Ye wehhhh sini mmg sedappppp
2026-08-25 13:02:24
1
To see more videos from user @jzairie, please go to the Tikwm
homepage.