@draffanqaiser:

Dr. Muhammad Affan Qaiser
Dr. Muhammad Affan Qaiser
Open In TikTok:
Region: PK
Tuesday 25 August 2026 05:54:43 GMT
205441
7598
159
1098

Music

Download

Comments

amroz412
rozi🌹 :
betion KO bojh smjha Jata hy bhai
2026-08-26 04:20:45
68
kunfayakoon06
سحر :
ہمیں پھر سے لادوسکول کا بستہ بابا ہمیں زندگی کا سبق مشکل لگتا ہے
2026-08-27 03:48:34
41
poetry.lover.555
Poetry lover 555 :
ہمیں پھر سے لادوسکول کا بستہ بابا ہمیں زندگی کا سبق مشکل لگتا ہے🥹😍😍
2026-08-26 09:03:21
28
heer20639
🌸♦️Heer Empowers🌸♦️ :
hum sb Betiyan Apny naseb K Liye esy preshan Hain
2026-08-26 06:16:01
25
fatimatahira782
fatima tahira :
ye bht sensitive issue hy orat ko jaldi insaf ni milta es lye kitni hi orty hn jo jald insaf na milne pe khamoshi se bardast kr ri hn koi esa law ho jo fori insaf de mohol theek ho jaye ga
2026-08-26 22:30:26
20
s.gdesigner
Marina khattak :
Dr. sb setting open kry Mai apny status ma dalon gi Meri student hn.
2026-08-27 00:19:49
12
s.sh8279
Shahid♌💙💛🧡 :
Uff 🥺🤔Bhai Affan I'm shocked Pakistan ma kia ho Raha h pehlay mujay lgta tha I'm too sensitive iss liye Kuch ziada feel KR rahey par Roz new incident with kids women overseas ka na pouchen kafi jaahil b han 🥺
2026-08-25 15:31:02
9
larrax4
Shazzzia Ballochh :
ur right bhai
2026-08-25 10:52:28
8
far.yousaf4
Far Yousaf :
shadi na karein TU society maar dey gi ker ley TU wo maar dey gey
2026-08-26 08:35:21
8
aisha.rajput96
Aisha RajPut :
💯right
2026-08-25 15:55:37
8
crochetworkk
Crochet artist basri :
shoer keh na kehy saas keh deti hy baap se pasy le ao 🥺
2026-08-25 11:31:38
7
larrax4
Shazzzia Ballochh :
good msg
2026-08-25 10:55:06
6
noor.ul.islam43
Noor Ul Islam :
@dr affan . reki kn se kren dost yaar b jhoot bil dety hain
2026-08-26 07:14:37
6
amna.sheikh974
Amna Sheikh :
Mery ghar walay bi ye kahtay thay lakin jab dakha 2 mah mein Murda bana dia ha tu wapis laaiey
2026-08-27 08:21:55
6
murtazabukhari08
Murtazabukhari :
true.....koe bhi susral wale jahaiz leine k bawajood ,shadi se khuch din phle bhi demand krte jaen to inkaar kr dain chaahe marriage hall main hi
2026-08-26 10:14:02
6
schooleducationaltech
School educational tech :
Aisy boht se rishty hoty h Lakin Maa Baap apni beti ko hi samjhty h k beti wapis mat ana warna Log kia kahygy? Wo larki aziyat bardasht krti h Allah se dua mangti h k Mjy sabar dy mri mushkil asan kr. Aur jb Allah mushkil asan krdeta h us larki ko Divorce hojati h tu ayhi Maa Baap behan bhai rishtydar us larki ko jeeny ni dety aur kehty h k tmri hi galti hogi jiski waja se us ny divorce di. Ab wo larki mar gai h tu Allah ny uski mushkil asan krdi 😔 warna agr wo divorce leti tu waisy log jeeny na dety usy😞
2026-08-26 13:19:26
5
ayatsubhanofficial1
Ayat subhan official 🥰 :
a.o.a bhai plz mujhy ap sa personal bt krni ha
2026-08-25 11:04:30
5
murtaza.qureshi276
Murtaza Qureshi :
2026-08-26 02:55:42
4
murtaza.qureshi276
Murtaza Qureshi :
2026-08-26 02:56:01
4
heer20639
🌸♦️Heer Empowers🌸♦️ :
humary Pakistan mein logo zaheni bemar Hain
2026-08-26 06:07:31
4
sadafbutt883
Pakistan zinda bad 🇵🇰🇵🇰 :
good messag
2026-08-26 11:45:40
4
ayatsubhanofficial1
Ayat subhan official 🥰 :
mare bh son ly
2026-08-25 11:04:45
4
decentshahzadi82
Sad Girl 😊😊 :
♥️♥️good ❤️❤️good
2026-08-27 03:48:41
3
luqmani070
ڈاکٹر محمد لقمان :
Allah kara ap ko bata smjh a jya
2026-08-25 16:41:33
3
til.tik43
til tik :
assalamualaikum sir me koi online Skil seekhna chhati hoo please guide kardy kuch
2026-08-27 07:57:30
3
To see more videos from user @draffanqaiser, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About