@gentlebah.review: Replying to @Ice🧊 Beratur 30 minit, tunggu makanan 30 minit lagi… expectation memang tinggi bah. 😭 Staff rekomen Chicken Hor Fun ni, portion memang mengenyangkan dan udang nampak besar. Tapi kuah dia bagi saya terlalu tawar sampai saya tertanya-tanya… mana pergi rasa udang tu? 🥲 First time Gentlebah bagi rating 2 bintang dalam video. ⭐⭐ Kamu yang pernah makan sini, saya kena bad batch ka memang rasa dia begini? 👀 #Gen#Gentlebahi#OrientalKopir#SuriaSabaht#KotaKinabaluFoodbahfoodreview
Try egg tart dia bro….itu sja sy bole recommend sedap
2026-08-25 07:52:50
6
喵喵喵喵喵喵喵喵 :
sana mmg tat sedap....😂😂😂 egg tart dia pun 😂😂😂😂satu kali try,tak mau sudah
2026-08-25 08:36:33
4
G0nz0! :
Kalau di semenanjung ni kan suam2 ja ni kedai.
2026-08-25 15:06:14
2
pipu_emmy :
Mmg tawar hor fun dia
2026-08-25 09:42:24
1
Calvin :
in kl sedap. bila sampai d kk hmmm
2026-08-25 06:08:17
3
abigail :
try review Man Fook Restaurant sebaris Multibake Donggongon Sqr ✌🏻
2026-08-25 15:30:47
1
Faizah | Suka Meracun :
Curry laksa dia sedap
2026-08-25 12:01:50
1
As-nh :
service not good makanan dulu smpi sudu dan garpu mau beberapa minit baru ada sudu & garpu .mahal
2026-08-25 10:41:24
2
Imxness13 :
Durang bilang Egg Tart dia sedap kunun..Tapi tidak sangup mahu bebaris ..nahh bila GB bilang kuranggg so lain kali lah..
2026-08-25 14:05:19
2
Kavier :
mee hoon yg set dgn kari ayam yg sedap
2026-08-25 10:54:33
1
Vivian Style Shop :
Telampau ramai org makanan tak berapa puas hati
2026-08-25 10:55:55
1
CYRIL LEE :
😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-08-25 07:25:19
1
Joy @ jfny :
tu hari sya try curry laksa dia, tidak lah berapa suka.. rasa manis lebih dari masin. cukuplah try 1 Kali saja. 😌
2026-08-26 00:48:25
1
Lovena :
Perna sekali ja makan sana, memang tawar.. Lepas tu tak perna sdh, paling tapau the egg tart ja..
2026-08-25 11:10:56
1
Cipluk & Milky :
part udang masih ada kulit tu yg bikin off duluan. Kuah mmg ada tawar ckit. Kami haritu tiada bbaris sebab dtg jam 1030 pagi
2026-08-25 12:46:42
1
Gadong :
ini review yang sya percaya😁 hype ja tu sana
2026-08-25 13:33:57
1
Mei_Hwa :
sya dri buka smpai skrg malas tgk pnjg barisan nda pndai surut. nmpk post ni...okla nda jg kemounan klu mmg ndada rsa...
2026-08-25 10:26:03
2
jrd :
genuinely, sngat underwhelming mknn dorng. last time my friend ordered nasi goreng udang, sampai ja tawar, not even slightest taste of salt/ msg/ udang, terus minta tukar sama staff tpi lepas tukar baru pun still tasted bland
2026-08-25 10:50:09
1
princessrud :
KL sangat sedap mbe Kk tukang masak tk tero
2026-08-29 06:44:04
1
KupKrap :
sna sya makan tu sup chicken herb ja sbb ngam texture sup..😂
2026-08-27 09:33:28
1
KaMa_SaN🥷🍁👣 :
sabah mna da kedai jual makanan sedap pon..x mcm semenanjung sna mcm2 ada..sedap
2026-09-01 01:58:31
1
wannnn3338 :
sedap ba chicken hor fun
2026-08-26 14:55:29
1
Fluffy Honey :
sa suka portugeese tart sja....😍
2026-08-26 13:32:53
1
what country is this?? :
cair nya sup
2026-08-26 13:12:02
1
To see more videos from user @gentlebah.review, please go to the Tikwm
homepage.